Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL tehnyt huonosti taustatyöt Tony Blair Instituten ja Sanna Marinin ja Ukrainan suhteen

Vierailija
13.03.2024 |

Ei kyse ole siitä että Marin olisi joku Ukraina-influensseri.

TBI:llä on iso rooli Ukrainassa. Instituutti myös aktiivisesti rekrytoi ihmisiä koko ajan toimimaan nimenomaan Ukrainassa.

Tämä selviää ihan TBI:n julkisilta nettisivuilta.

Eivät he sinne aktiivsesti rekrytoisi ihmisiä töihin, ellei heillä oikeasti siellä olisi jotain isompaa toimintaroolia.

Sitä en tiedä kuka heidän palvelujaan Ukrainaan on tilannut eikä instituutti sitä ole kertonut julkisuuteen.

Marinin on kuitenkin kerrottu jollain tavalla "valmentavan" Ukrainan poliitikkoja EU-jäsenyysneuvotteluihin tms.

Sanna Marinin rooli kansainvälisessä Ukraina-työryhmässä liittyy taas varmaankin ennen kaikkea Ukrainan turvallisuustilanteeseen.

Marin toimii Ukrainassa siis kahdessakin eri roolissa.

Äskeisellä matkalla Ukrainassa hän todennäköisesti toimi näissä molemmissa rooleissa. 

Itse uskon että hänen koko työnsä TBI:ssä on räätälöity ennen kaikkea Ukrainan ympärille. Lisäksi joidenkin muiden valtioiden kuten Moldovan ympärille, mutta pääosin Ukrainan ympärille. Tämä on varmasti ollut alunperikin koko työn tarkoitus.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon viimeks Iltalehti on tehny mitään juttuja faktoihin perustuen? mä en edes muista nähneeni vuosiin mitään sellaista juttua. 

Mtä Mariniin tulee, mä en oo yhtään yllättyny että just se saa noita virkoja kokoajan pitkin maailmaa. Eliitti valikoi nimenomaan ton tyyppisiä ihmisiä omiksi sätkynukeiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla