Säälistä treffailu
Oletteko koskaan suostuneet treffeille säälistä treffikumppania kohtaan vaikka olette tienneet että hän ei ole makuunne?
Kommentit (16)
Olen joo kun olen halunnut antaa mahdollisuuden vaikka vastapuoli ulkoisesti olisikin ollut rumahko. Eihän siinä mitään menetä jos tapaa ja voihan sitä ystävystyä jos ei muuten nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Säälistä naimisiin?
Mene jos haluat.
En.
Olen vapaaehtoisesti sinkku vela. M25
Olen pari kertaa antanut mahdollisuuden sellaisille miehille jotka eivät ole ulkonäöllisesti viehättäviä. Eipä keskusteluissakaan paljastuneet mitenkään hurmaaviksi. Enää en säälitreffaile jos ei jo ulkonäkö ole miellyttävä.
Itse en haluaisi että kukaan säälistä suostuisi treffeille kanssani. M35
Miehenä pidän sellaista pahemman luokan vedätyksenä. Jos tietää ettei toinen kiinnosta silleen, mutta feikkaa ja lähtee treffeille, niin aiheuttaa sille toiselle vain tyhjiä toiveita ja sydänsurua.
En ymmärrä säälistä treffailua enkä koskaan tekisi niin, se olisi pelkkää ajan tuhlaamista kummallekin. Jos esimerkiksi tinderdeitti ei ole yhtään omaa tyyppiäni, en ole koskaan sopinut toisia treffejä. Jos oikeanlaista fiilistä ei tule ensimmäisillä treffeillä, en mitenkään usko että sitä voisi tulla myöhemminkään. Toivon myös ettei kukaan ryhdy treffailemaan minua säälistä, ennemmin otan rehelliset pakit.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä säälistä treffailua enkä koskaan tekisi niin, se olisi pelkkää ajan tuhlaamista kummallekin. Jos esimerkiksi tinderdeitti ei ole yhtään omaa tyyppiäni, en ole koskaan sopinut toisia treffejä. Jos oikeanlaista fiilistä ei tule ensimmäisillä treffeillä, en mitenkään usko että sitä voisi tulla myöhemminkään. Toivon myös ettei kukaan ryhdy treffailemaan minua säälistä, ennemmin otan rehelliset pakit.
Onhan ne ekatkin treffit treffit. Olet siis lähtenyt. Älä selittele.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä pidän sellaista pahemman luokan vedätyksenä. Jos tietää ettei toinen kiinnosta silleen, mutta feikkaa ja lähtee treffeille, niin aiheuttaa sille toiselle vain tyhjiä toiveita ja sydänsurua.
Samoin ajattelen naisena. Olen tehnyt aloitteita miehille ja eivät he ikinä osaa sanoa ei vaan myöhemmin paljastuu että lähtivät kun eivät halunneet pahoittaa mieltä. Enpä tee enää aloitteita. Ajan tuhlausta kun ei voi tietää haluaako se mies oikeasti nähdä vai roikkuuko vaan mukana kun ei muutakaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne ekatkin treffit treffit. Olet siis lähtenyt. Älä selittele.
Joo mutta en ole siinä vaiheessa tiennyt ettei mies ole tyyppiäni. Olen oikeasti ajatellut että voisi olla, joten en ole suostunut ensimmäisille treffeille säälistä. Vasta tavatessa on selvinnyt etten olekaan kiinnostunut hänestä.
Kunnon nainen antaa mahdollisuuden ja lähtee treffeille. Seksiäkin kannattaa kokeilla varalta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en haluaisi että kukaan säälistä suostuisi treffeille kanssani. M35
Musta tuntuu että moni mies haluaa, sen verran kovasti jotkut yrittävät torjumisen jälkeenkin taivutella.
Olen käynyt pari kertaa tapaamassa miestä että hän saisi elämänsä ensimmäisen treffikokemuksen. Eihän siitä mitään tullut mutta ehkä nosti tyypin itsetuntoa.