Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälistä treffailu

Vierailija
13.03.2024 |

Oletteko koskaan suostuneet treffeille säälistä treffikumppania kohtaan vaikka olette tienneet että hän ei ole makuunne? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt pari kertaa tapaamassa miestä että hän saisi elämänsä ensimmäisen treffikokemuksen. Eihän siitä mitään tullut mutta ehkä nosti tyypin itsetuntoa. 

Vierailija
2/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälistä naimisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo kun olen halunnut antaa mahdollisuuden vaikka vastapuoli ulkoisesti olisikin ollut rumahko. Eihän siinä mitään menetä jos tapaa ja voihan sitä ystävystyä jos ei muuten nappaa. 

Vierailija
4/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälistä naimisiin?

Mene jos haluat. 

Vierailija
5/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Olen vapaaehtoisesti sinkku vela. M25

Vierailija
6/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa antanut mahdollisuuden sellaisille miehille jotka eivät ole ulkonäöllisesti viehättäviä. Eipä keskusteluissakaan paljastuneet mitenkään hurmaaviksi. Enää en säälitreffaile jos ei jo ulkonäkö ole miellyttävä.

Vierailija
7/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 

Vierailija
8/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi että kukaan säälistä suostuisi treffeille kanssani. M35

Vierailija
9/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan tuhlausta. 

Vierailija
10/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pidän sellaista pahemman luokan vedätyksenä. Jos tietää ettei toinen kiinnosta silleen, mutta feikkaa ja lähtee treffeille, niin aiheuttaa sille toiselle vain tyhjiä toiveita ja sydänsurua.

Vierailija
11/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä säälistä treffailua enkä koskaan tekisi niin, se olisi pelkkää ajan tuhlaamista kummallekin. Jos esimerkiksi tinderdeitti ei ole yhtään omaa tyyppiäni, en ole koskaan sopinut toisia treffejä. Jos oikeanlaista fiilistä ei tule ensimmäisillä treffeillä, en mitenkään usko että sitä voisi tulla myöhemminkään. Toivon myös ettei kukaan ryhdy treffailemaan minua säälistä, ennemmin otan rehelliset pakit.

Vierailija
12/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä säälistä treffailua enkä koskaan tekisi niin, se olisi pelkkää ajan tuhlaamista kummallekin. Jos esimerkiksi tinderdeitti ei ole yhtään omaa tyyppiäni, en ole koskaan sopinut toisia treffejä. Jos oikeanlaista fiilistä ei tule ensimmäisillä treffeillä, en mitenkään usko että sitä voisi tulla myöhemminkään. Toivon myös ettei kukaan ryhdy treffailemaan minua säälistä, ennemmin otan rehelliset pakit.

Onhan ne ekatkin treffit treffit. Olet siis lähtenyt. Älä selittele.

Vierailija
13/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä pidän sellaista pahemman luokan vedätyksenä. Jos tietää ettei toinen kiinnosta silleen, mutta feikkaa ja lähtee treffeille, niin aiheuttaa sille toiselle vain tyhjiä toiveita ja sydänsurua.

Samoin ajattelen naisena. Olen tehnyt aloitteita miehille ja eivät he ikinä osaa sanoa ei vaan myöhemmin paljastuu että lähtivät kun eivät halunneet pahoittaa mieltä. Enpä tee enää aloitteita. Ajan tuhlausta kun ei voi tietää haluaako se mies oikeasti nähdä vai roikkuuko vaan mukana kun ei muutakaan osaa. 

Vierailija
14/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne ekatkin treffit treffit. Olet siis lähtenyt. Älä selittele.

Joo mutta en ole siinä vaiheessa tiennyt ettei mies ole tyyppiäni. Olen oikeasti ajatellut että voisi olla, joten en ole suostunut ensimmäisille treffeille säälistä. Vasta tavatessa on selvinnyt etten olekaan kiinnostunut hänestä.

Vierailija
15/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon nainen antaa mahdollisuuden ja lähtee treffeille. Seksiäkin kannattaa kokeilla varalta. 

Vierailija
16/16 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en haluaisi että kukaan säälistä suostuisi treffeille kanssani. M35

Musta tuntuu että moni mies haluaa, sen verran kovasti jotkut yrittävät torjumisen jälkeenkin taivutella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi