Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bodaus tuhoaa seksielämän.

Vierailija
13.03.2024 |

Kohta 3v harrastettu kehonrakennusta. Alkanut huolestuttaa seksuaalinen suorituskyky.

3min varvin jälkeen hiki valuu, lihakset kramppaa.  Tuntuu ettei munakaan oikein seiso yhtä kovana kuin ennen.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono kunto selittyy sillä, ettei punttien nostelun lisäksi tehdä mitään muuta ja/tai sitten huono kunto johtuu steroideista. Pelkkä painojen nostelu salilla ei kehitä juurikaan kestävyyskuntoa. Avainsanana treenissä on monipuolisuus, salitreenin ohelle kannattaa valita jokin aerobinen laji, niin ei pitäisi hengästyä juuri mistään. 

Riippuu treenitavasta. Pelkkä bodaustreeni ei kehitä kyllä. Mutta aerobinen kylkeen on tottakai ehdoton juttu. Muuten about kaikkien urheilulajien edustajat hakevat salilta voimaa, joten aika laaja käsite tuo kuntosalilla treenaus. 

Vierailija
62/79 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treeni tapoja on erilaisia. Itse menen nyt 6x viikko ohjelmalla joka on todella raskas ole achool treeni metodi. Sarjoja tulee älyttömästi ja treeni kestää 1.5h.  aerobinen kunto on kasvanut jäätävästi 3kk aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Steroidit kutistaa peniksen. Ennen sanottiin että vain kivekset surkastuvat, mutta katsokaapa nykyajan bodareita keikistelemässä niissä kireissä stringeissä, ei pullota edessä ollenkaan vaan joskus näkyy sellainen pikkuinen nysä pöksyjä vasten. 

Missä pallit ja penis? 

Ennen lavalla astumista keho kuivatetaan ja se saa vehkeen näyttämään pienemmältä. Samalla näillä on niin valtajat reidet, että näyttää entistä pienemmältä. Näyttäähän bodaajat päät pieniltä, mutta jos näkee bodaajan jonkun ei bodaajan vieressä niin pää ei näytäkkään pieneltä. 

Vierailija
64/79 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska miten jotkut bodarit kilahtaa täälläkin. Oisko kuuri päällä?

Mäkin olen bodariksi luokiteltava ihminen 178cm 94kg ja kireä kuin mikä. Olen myös entinen urheilija. 

Bodauksen ja 8v  20lisälihaskilon jälkeen sanon kyl ihan suoraan et onhan tämä saakelin hauskaa mutta ei tässä mitään järkeä ole.

Olen kankea kuin rautakanki. Hikoilen ihan älyttömästi.  Veriarvot on ihan surkeat. Aerobista kuntoa ei ole jne..

Mutta ne asiat nyt on vaan pakko hyväksyä. Koska rakastan joka hetkeä tän lajin parissa. Mutta ei tätä terveelliseksi voi sanoa edes vitsillä.

Yksi perheenjäsen kasvatti kokoaan useita vuosia, teki huolellista treeniä tosissaan. Näin sivullisen silmin alkoi näyttää jo oleminen työläältä ja ukko oli kankea kuin mikä. Työpaikan terveystarkastuksessa oli tullut karua tulosta mm. veriarvojen osalta. Päätti

Eiköhän se tiputtanut läskiä eikä lihasta. Aika monella sikabulkkaajalla ei ole mitenkään ihmeellisesti lihasta siellä alla. 

Vierailija
65/79 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei jaksa enää seistä niin kuin ennen. Treenaamista takana 3 vuotta ja lihakset aika isot. Kyllähän tuo kieltämättä välillä häiritsee kun vaatii kiihottuakseen paljon kaikkea ja siltikin on löysähkö loppuvaiheessa. En ole kuitenkaan asiasta sanonut.

Vierailija
66/79 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

relaa välillä, verenkierto jalkoihin enempi, kuka oikeesti bodaa? syö oikeeta ruokaa

Vierailija
67/79 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämä tuhoaa bodauksen. 

Vierailija
68/79 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämän ketjun bodaajien massat ole läskiä eikä lihasta. Salilla käyminen on hyvä tekosyy kerätä kymmeniä kiloja lisää painoa.

Vierailija
69/79 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei jaksa enää seistä niin kuin ennen. Treenaamista takana 3 vuotta ja lihakset aika isot. Kyllähän tuo kieltämättä välillä häiritsee kun vaatii kiihottuakseen paljon kaikkea ja siltikin on löysähkö loppuvaiheessa. En ole kuitenkaan asiasta sanonut.

Bodareilla on pienet vehkeet kun surkastuvat hormonien käytöstä.

Vierailija
70/79 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikäs se sellainen hormoni on, joka surkastuttaa? Vai lipsahtiko ihan mutua tässäkin kohtaa. Kivekset voivat pienentyä, kalu ei. Toki isojen reisien välissä kullikin näyttää pienemmältä.

Vierailija
71/79 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran kävelytreffeillä salimiehen kanssa. Ei ollut mikään varsinainen kehonrakentaja, mutta tosissaan otti sen homman. Lähemmäs 10 vuotta oli treenannut. Käveltiin n 2km ja tyyppi valui hikeä ja oli täysin puhki. Sen jälkeen oli tarkoitus olla kiihkeä ilta, mutta päädyttiin sohvalle katsomaan leffa, kun mies ei jaksanut sitten enää seksiä!

minkälainen nainen oikein olet? heti panemassa kävelytreffien jälkeen!

Vierailija
72/79 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on voimanostaja ja hänellä on aina kuuma, kotona on yleensä ilman paitaa, silloinkin kun itse tarvin villapaidan. Hän kyllä onneksi makkarissa jaksaa moitteettomasti, vaikka helpohkosti hiki kyllä tulee. Aerobista kuntoa hänellä on kuitenkin jonkin verran esim. pyörällä kulkemisesta.

Tämä monessa viestissä toistettu lihaksikkaiden miesten runsas hikoilu ihmetyttää. Olen itse lihaksikas (92 - 93 kg ja 185 cm) voimanostaja, mutta hikoilen todella vähän. Minun ei tarvitse esim. pitää juomista mukanani tunnin salitreenissä, ei edes kesäisin. Voin myös tehdä kesähelteillä ulkotöitä varsin vähällä nesteyksellä. Ongelmana lämpötilojen kanssa on lähinnä ei suinkaan kuumuus, vaan palelu viileässä. Rasvaprosenttini on on kylläkin hyvin alhainen. Olisiko sittenkin niin, että nämä hikoilijat ovat sellaisia lihaksikkaita, joilla on myös näkyvästi rasvaa lihaksien päällä eristeenä? 

Sitten itse otsikkoon: minulla ei ole koskaan ollut erektio-ongelmia. Lihaksien lisäksi aerobinen kuntoni on varsin hyvä ja olen myösa notkea (kiitos päivittäisen venyttelyrutiinin). En ole koskaan käyttänyt dopingia ja syön terveellisesti. Veikkaisin, että ne mainitut erektio-ongelman liittyvät huonoon aerobiseen kuntoon ja/tai aineiden käyttöön, eivät lihaskokoon.

Vierailija
73/79 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä niillä edes seiso kunnolla.

Vierailija
74/79 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä niillä edes seiso kunnolla.

Kertokaas nyt, mikä hormoni se surkastuttaa pippelin ja tekee miehestä impotentin.

Vierailija
75/79 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleeni, että miten uskollisia noi kuurilla olevat bodarit on? Kannattaako semmoista huolia vai onko niillä niin kovat vietit että turha kuvitellakaan että tyytyvät vain siihen yhteen mielitiettyyn?

Vierailija
76/79 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä monessa viestissä toistettu lihaksikkaiden miesten runsas hikoilu ihmetyttää. Olen itse lihaksikas (92 - 93 kg ja 185 cm) voimanostaja, mutta hikoilen todella vähän. Minun ei tarvitse esim. pitää juomista mukanani tunnin salitreenissä, ei edes kesäisin. Voin myös tehdä kesähelteillä ulkotöitä varsin vähällä nesteyksellä. Ongelmana lämpötilojen kanssa on lähinnä ei suinkaan kuumuus, vaan palelu viileässä. Rasvaprosenttini on on kylläkin hyvin alhainen. Olisiko sittenkin niin, että nämä hikoilijat ovat sellaisia lihaksikkaita, joilla on myös näkyvästi rasvaa lihaksien päällä eristeenä?

Ovat. Heillä on enemmän lihaksia ja rasvaa, kuin sinulla. 185/93 on kyllä aika hoikka mies.

Vierailija
77/79 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tästä mieleeni, että miten uskollisia noi kuurilla olevat bodarit on? Kannattaako semmoista huolia vai onko niillä niin kovat vietit että turha kuvitellakaan että tyytyvät vain siihen yhteen mielitiettyyn?

Et voi niputtaa kaikki "bodareita" samaan. Jotkut ovat, jotkut eivät.Joillain on tolkuttomat himot kuurilla, toisilla pienemmät. Jotkut ovat uskollisia aina, missä tilanteessa vain. Osa pettää heti kun saa siihen tilaisuuden. Aivan kuten muutkin ihmiset.

Vierailija
78/79 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesassa asuu yks top bodari. Vttu se on rasittava tyyppi. Lähinnä sitä kiehtoo vaan panna perseeseen. Ei ketään jaksa kattoa sen touhuja kertaa paria pidemmälle. Itsekeskeinen p*skiainen. 

Vierailija
79/79 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli itsellä bodarinainen eikä parempaa seksiä ikinä. Todellakin halusi.