Bodaus tuhoaa seksielämän.
Kohta 3v harrastettu kehonrakennusta. Alkanut huolestuttaa seksuaalinen suorituskyky.
3min varvin jälkeen hiki valuu, lihakset kramppaa. Tuntuu ettei munakaan oikein seiso yhtä kovana kuin ennen.
Kommentit (79)
Itse ajattelen että kuntosalilta saa voimaa ja lihaskuntoa jos treeni on kohdallaan. Pelkkä lihasmassan kasvattaminen on taas muuten melko turhaa, tuottaa vain täälläkin lueteltuja ongelmia. Itse olen välillä treenannut lihasvoimaa salilla ja kaikki elämässä muuttui vain helpommaksi.
Bodaus on hyvä harrastus kunhan ei sotke siihen mitään dopingaineita.
Seksi lihaksikkaan ja vahvan miehen kanssa on ihanaa!
A) tänne kirjoittavilla ei ole mitään hajua bodauksesta. B) arnold teki aerobista kyllä, pyöräily ym. Eikä ollut edes raskas kaveri
Mitä...??!mä just luin täällä.. huh!?
Mitä tekemistä näillä kahdella:
seksi?
ja joku bodaus? On sitten.
ei mitään. Mielestäni ei mitään yhteistä! (Satua. koko ap:n oudonkummallinen?tarinantynkä täällä..)
Vierailija kirjoitti:
Bodaus on hyvä harrastus kunhan ei sotke siihen mitään dopingaineita.
Seksi lihaksikkaan ja vahvan miehen kanssa on ihanaa!
ootko itse enemmän selorttobimbo?!kiertopalkinto tyyppinen? no hyvä. jos näin?uskotaan ihan ilolla;))
Vierailija kirjoitti:
A) tänne kirjoittavilla ei ole mitään hajua bodauksesta. B) arnold teki aerobista kyllä, pyöräily ym. Eikä ollut edes raskas kaveri
Mistä ihan noin oot sen päätellyt, moni tietää sen:
A. hedonististä terveysmasokismiä (itseaiheutettua)
B. narsististisen itäval.natsikasvatuksen saaneelta?
Kuka on niin 'viisas', että ei tajua pysyä poissa siitä..
Vierailija kirjoitti:
Mitä...??!mä just luin täällä.. huh!?
Mitä tekemistä näillä kahdella:
seksi?
ja joku bodaus? On sitten.
ei mitään. Mielestäni ei mitään yhteistä! (Satua. koko ap:n oudonkummallinen?tarinantynkä täällä..)
Mikä tuossa on outoa. 3v olen treenannut bidaustyylisesti. Massaa on tullut 22kg lisää ja kyl taas tänään mietin et miksi mä teen tätä.
Vierailija kirjoitti:
Massan kasvatus lihaksiin tekee tämän vaietun jutun keholle. Tosi harvalla lihaksikkaalla on ulkonäköä vastaava kestävyys vaikka juoksussa. Se menee nopeasti överiksi painoa nostaa pari kertaa kovia määriä , mutta jotain dynaamista työtä ei jaksa mitenkään erityistä aikaa kun kohta on paita märkä ja pitää tankata protskuja.
Salillihaksista ei ole mitään käytännön hyötyä. Ei yhtään mitään.
Mies on voimanostaja ja hänellä on aina kuuma, kotona on yleensä ilman paitaa, silloinkin kun itse tarvin villapaidan. Hän kyllä onneksi makkarissa jaksaa moitteettomasti, vaikka helpohkosti hiki kyllä tulee. Aerobista kuntoa hänellä on kuitenkin jonkin verran esim. pyörällä kulkemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt, kun eräässä fyysisessä nostelu- ja kantotyössä 25-v salitunkkimies hyytyi täysin, mutta 70-v työhön tottunut eläkeläisnainen jaksoi hyvin.
Riippuu niin hitokseen mitä treenaa/ miten treenaa ja historiasta.
Mä olen ollut kenttä sahalla bodarin kanssa ja kyl tuo vaan jaksoi kuin Duracell pupu. Sahalla nostellaan siis tukkeja kuljetin uralle.
Juteltiin tyypin kanssa niin ennen bodausta oli harrastanut thai nyrkkeilyä useita vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Massan kasvatus lihaksiin tekee tämän vaietun jutun keholle. Tosi harvalla lihaksikkaalla on ulkonäköä vastaava kestävyys vaikka juoksussa. Se menee nopeasti överiksi painoa nostaa pari kertaa kovia määriä , mutta jotain dynaamista työtä ei jaksa mitenkään erityistä aikaa kun kohta on paita märkä ja pitää tankata protskuja.
No onhan ne komean ja kiihottavan näköiset. Tuntuvat kädessäkin erittäin miehekkäiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei voi saada. Esim jos sä haluat että erektio on kuin 20v vedä rasvat tosi alas ja lihasmassa myös. Harrasta juoksua.
Jos sä haluat bodata ja olla iso lihaksikas mies niin hyväksy että veri nyt ei aina riitä kunnon erektioon. Paitsi Testo kuurilla ja silloin tuntuu että mikään määrä seksiä ei riitä.
Mutta testollakaan panetus ei jatku loputtomiin, uskokaa tai älkää. Sitten alkaa helposti estrotason nousu tai hkr-ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla edes bodari, että treenin vaikutus näkyy seksissä. Miesystäväni on alle 30v. ja treenannut voimaa kuntosalilla kohta puolet elämästään. Kokoa löytyy, on nimittäin 197 cm / 110 kg ja aikamoisia lukemia kyykkää ja vetää maasta. Kuitenkin aina päivän, pari treenin jälkeen hän on todella väsähtänyt ja erektio ei meinaa pysyä yllä, koska lihakset vievät liikaa kapasiteettia. Tällöin pitää pitää huilitaukoja ja hommat lähtevät (ehkä) käyntiin vaivalloisesti.
Hän käy kyllä kävelemässä paljon ja pyöräilee jonkin verran, mutta massakaudella eli n. 120-kiloisena huomaa kyllä, että liikkeet sängyssä ovat vaivalloisempia, hitaampia ja hikoilu on runsasta. Ehdotin jo, että kävisi hiukan juoksemassa välillä, mutta ei kuulemma voi, koska voimantuotto kärsii. :/ Noh, kärvistelen sitten.
Aika erikoista. Itse olen vanhempi mies ja melkein saman kokoinen j
Vastaan about samankokoisena(198cm ja 115kg). Ei meillä isoilla miehillä notkeus ole välttämättä samaa tasoa kuin pienemmillä, samoin juokseminen on aika paljon kuluttavampaa nivelille. Voimannostokunnossa(140kg) ollessani aerobinen kondis oli huono. Nyt ok, ideaalinen paino itselleni on noin 110, mutta näin viisikymppisenä on vähän mahaakin. Stondis ollut loputon hyvällä kuurilla, käytännössä impotentti huonolla. Nyt 8v pelkällä Sustanon 1ml/10ml ja homma toimii ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei voi saada. Esim jos sä haluat että erektio on kuin 20v vedä rasvat tosi alas ja lihasmassa myös. Harrasta juoksua.
Jos sä haluat bodata ja olla iso lihaksikas mies niin hyväksy että veri nyt ei aina riitä kunnon erektioon. Paitsi Testo kuurilla ja silloin tuntuu että mikään määrä seksiä ei riitä.
Mutta testollakaan panetus ei jatku loputtomiin, uskokaa tai älkää. Sitten alkaa helposti estrotason nousu tai hkr-ongelmat.
Oon nyt kymmenisen vuotta maltillisesti käyttänyt. Pitääkö vielä pitkään odotella noita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Kummasti 370kg maastavetovoimien ja noin 350kg kyykyn aikaan oli sitä oikeaakin voimaa aivan tolkuttomasti. Puhumattakaan sitten oikeista voimamiehistä. Olen kyllä isona miehenä hiihtänyt aikanaan aktiivisesti, ja pyöräillyt 100+ lenkkejä. Juoksuun tosiaan olin vähän liian iso. Seksi sujui parhaimmillaan niin, että liian suuret halut olivat ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Massan kasvatus .. Tosi lihaksikkaalla on ulkonäköä .. jotain dynaamista työtä ..pitää tankata protskuja.
Kyllä on. Kummasti 370kg maastavetovoimien ja noin 350kg kyykyn aikaan oli sitä oikeaakin voimaa aivan tolkuttomasti. Puhumattakaan sitten oikeista voimamiehistä. Olen kyllä isona miehenä hiihtänyt aikanaan aktiivisesti, ja pyöräillyt 100+ lenkkejä. Juoksuun tosiaan olin vähän liian iso. Seksi sujui parhaimmillaan niin, että liian suuret halut olivat ongelma.
..????! (Jassås..Nakkoo!! ;)))
-
"
Miehet maastanosto ( SM uutisia..Ootko lukenu?;)
Päivän maastavedon huipennus oli Mikael Kumlanderin, Jani Lantiaisen ja Oskari Lehtisen kamppailu pistekisan voitosta. Kaikki annettiin lavalla ja taka-askelia ei tunnettu.
Lantiainen veti viimeisellään SE-raudat 342.5 90-kiloisiin ja vei mestaruuden. Kumlander viimeiseen ME 313 kiloa, mutta veto jäi polviin. Lehtinenkin joutui taipumaan, vaikka oli viimeiseen asti voitossa kiinni. Taistelu ei tästä parane, eikä miehet kovene.
Anssi Juntusella ollut vastoinkäymisiä viime kisoissa. Nyt oli säädöt kohdillaa. 200 Pena ja vedossa SE 342.5. Nyt mies nostaa potentiaalinsa mukaan ja saa nyt kuviot kuntoon jatkoa ajatellen.
Markus Haake veti superiin 360 ja päivän suurimmat RAW raudat. Ihalaisen ja Kirselän jälkeen ei potentiaalista 400 vetäjää ole ollut näköpiirissä. Ehkä nyt löytyi..?
Vakka-Suomen vetokuningaaksi on nousemassa Sami Läpivahva Läpikivi. Vanhat mestarit keskittyvät synnytysvalmennukseen, mopoautojen jahtaamiseen tai pesäpallon katseluun. Kahdesti SE parani 310 ja 320 140-kilon sarjassa. Sami on real raw man ei vyötä, eikä turhia härpäkkeitä voima puhuu.
KAIN ja ABEL Matikaisten veljesten kohtaaminen
Lajin todelliset voimaveljekset ottivat mittaa 100-kilon sarjassa. Jukka oli kisassa itse varmuus ja puhdas sarja 305-320 ja 330 puhtaasti ylös. Kuuluttajakin ihmetteli, ettei ollut ennen nähnyt näin varmoja suorituksia.
Mikko veti kolmasti 310 ylös, mutta loppuasento, käsiote tai horjahdus pilasi noston.
Jäämme odottelemaan jatko-osaa. " ?
-
Jep. SAMAT SANAT.. "jään Todellakin oottelee..Ha."
402.5 on maastavedon suomen ennätys. Olen ollut yksi parhaimmista vetäjistä suomessa aikanani, jos nyt luulet minun liioittelevan. Tuo ei ole kisatulos kuitenkaan, jos nyt koitat saada henkilöllisyyttäni selville. On tullut palkintoja saatua eri lajeista, mutta se nyt ei ole tässä se asia, vaan se, ettei seksikunto ollut hääppöinen kun olin isoimmillani. Paras se oli noin 120kg tienoilla, kovalla kuurilla silloinkin.
Huono kunto selittyy sillä, ettei punttien nostelun lisäksi tehdä mitään muuta ja/tai sitten huono kunto johtuu steroideista. Pelkkä painojen nostelu salilla ei kehitä juurikaan kestävyyskuntoa. Avainsanana treenissä on monipuolisuus, salitreenin ohelle kannattaa valita jokin aerobinen laji, niin ei pitäisi hengästyä juuri mistään.
Yksi perheenjäsen kasvatti kokoaan useita vuosia, teki huolellista treeniä tosissaan. Näin sivullisen silmin alkoi näyttää jo oleminen työläältä ja ukko oli kankea kuin mikä. Työpaikan terveystarkastuksessa oli tullut karua tulosta mm. veriarvojen osalta. Päätti sitten, että suunta on väärä, muutti treeniä, alkoi juoksemaan varmaan 10v tauon jälkeen ja pudotti painosta 20kg pois. Yleisvointi kuulemma nyt ihan toista luokkaa, ja jos nyt näin saa sanoa, näyttääkin paljon paremmalta, kun liikkuminen on ns. normaalilla tasolla. Joskus vähemmän on enemmän, lihasta on edelleen varmasti paljon enemmän kuin keskivertotyypillä, mutta elämänlaatu yleisesti parantunut.