Oletko saanut jotain outoja oireita tuotteista joissa on Rainforest Alliance-merkki?
Tämä oman elämänsä virologeista koostuva väestöryhmä ainakin kokee näin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
No eikait ne oireet heti tule,vaan ehkä vuoden kuluttua kuten mRNA pienistäkin...en käytä itse kyllä tuotteita jossa ko.merkki...
Voi Jeesus mitä lampaita teistä joitakin on saatu.
Olen useita vuosia käyttänyt tuolla "kamalalla" merkillä olevia tuotteita ja mitään ei ole tapahtunut. On se jännä miten jotkut saadaan uskomaan tuollaiseen huuhaa touhuun.
Jos se merkki olisi viite jostain pahasta/haitallisesta, niin luulette että se painettaisi pakkauksen kylkeen?!
Merkkihän tarkoittaa jotain luontoystävällistä tai jotain sinnepäin. Sehän näitä pelottaa niinkuin kaikki muukin, viisgee, nanosirut, lentokoneet, muttei epämääräiset litkut.
On se kumma ettei asiasta voi keskustella järkevästi niin ettei jotkut pahoita mieltänsä. Asian pointti mennyt täysin ohi tässäkin. Onhan se hyvä kysyä niiltä ketkä tätä merkkiä käyttää et onko siinä jokin ainesosa joka aiheuttaa esim. allergisen reaktion. Allergikkona ei ole kiva olla, ja varsinkin täysin uusia tuotteita on hyvä seurata. Sillähän se selviäå. Ei tähän aivopesua tarvita. Maalaisjärki ja ei jaksas lääkärissä ravata. Niitä joita ei kiinnosta, menkää muualle vinkumaan.
Kaupassa ei voi välttää merkkejä, koska vaihtoehtoa niille ei ole. Luomukauppa voi olla kaukana ja kalliimpi tuote - voi kulua usea pakkaus kuussa joillakin. Ehkä luomuja saisi muuallekin, helpommin?
Katselin tuossa Talkradio, Arton kanava nimistä youtube-kanavaa. Siellä seuraajat menee ajatuksella syö niinkuin Arto syö. Jos Arto alkaa välttämään jotain tuotteita niin seuraajatkin. Ole kuin Arto. Muutu henkisesti Artoksi. Tuon kanavan yksi video tuli vastaan ja tänään selvittelin tuota juttua
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt sammakkomerkkituotteita usein ja nyt olen huomannut että kieleni on alkanut pidentymään ja mieleni tekee napsia hyönteisiä ilmasta 😬
Olet muuttumassa sammakoksi. Ainoa pelastus on, että pyydät jonkun suutelemaan itseäsi. Silloin muutut sammakosta prinssiksi. En tosin tiedä, onko se kohtalo parempi. Prinssit ei ole kovin korkeassa kurssissa nykyään, kun niillä on näitä skandaaleita Englannissa ja Monacossa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Heillä on kummia ajatuksia. He pelkäävät että merkin alla heille syötetään hyönteisiä. Jo toisaalta pelkäävät että wef myrkyttää heidät myrkyillä. Kun lentokoneistakin viljelysmaille levitetään ties mitä kemikaaliota.
Ajatukset kullakin. Kaikki kun johtavat Bill Gatesiin joka kovasti innokas väestöä vähentämään. Niin paljon hämärää ja asioita mistä ei puhuta ja kommentit ja kysymykset näistä asioista katoavat, saavat mietteliääksi. Toki kaikki voivat saavat syödä mitä tahtovat :)
Jos sammakkomerkki olisi hyvä juttu, eiköhän se olisi myös Fazerin ja Maraboun tuotteissa?
Tavallinen perus-Juhlamokka-kahvi taitaa kaffeista olla ainoa, jossa ei nykyään sammakkoa ole. Erikois-Juhlamokka-kahvissakin alkaa jo löytyä.
Tää on ehkä epäloogisin ja perusteettomin salaliittouskomus ikinä 🤣🤣🤣