Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävätär soitti asiakseen 'en tykkää siitä, kun koskettelet mua'.

Vierailija
13.03.2024 |

Oletan että tarkoitti sitä, kun innostun selittämään jotain niin saatan läpsäyttää jalalle tai kun esim. Osoitan myötätuntoa niin kosken olkapäähän. Mä olin siinä vaan, että 'aha'. Mieheni istui vieressäni ja kysyi mitä asiaa sillä oli. En alkanut avaamaan miehelleni asiaa. 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Avaatko vähän, että mikä sinua asiassa kummastuttaa vai mitä se sinusta herätti. Aika helposti nyt heität kiekon lapaan vastata tähän: "Aha", mutta koetan nyt asennoitua asialliseen vastaukseen.

Vierailija
2/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäisi kyllä jalalle läpsäytys aika pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasit asian mieheltäsi. Salaat siis jotain. Muutenkaan en haluaisi olla kanssasi tekemisissä.

Vierailija
4/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Kehittelepäs seuraava paska provo.

Vierailija
5/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketteletko sitten usein ystävääsi?

Viikoittain/joka tapaamiskerralla?

Vai muutaman kerran vuodessa?

Teetkö samaa kaikille muillekin?

Oliko ystäväsi vihaisen tms kuuloinen?

Mitä itse ajattelet kuviosta?

Vierailija
6/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei vaan pidä koskettimisesta. En minäkään. Se kosketus on oikeasti ällöttävää ja aiheuttaa tietyn refleksinomaisen "pakoreaktion".

Joskus sitä on vaan vaikea sanoa siinä tilanteessa, kun totta kai sen ymmärtää, että toinen ei tarkoita asialla pahaa. Se, että ystäväsi uskaltaa mainita asiasta sinulle vaikkakin jälkikäteen on minusta ihan positiivinen asia, ilmeisesti teillä on sen verran hyvät välit, että hän voi tuollaisen asian ottaa puheeksi.

Vierailija
7/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Kehittelepäs seuraava paska provo.

TÄMÄ

Vierailija
8/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti soittaa, eikö voi sanoa kun tilanne on päällä? Vai onko kerännyt rohkeutta että uskaltaa sanoa....En minäkään kyllä pitäisi tuollaisesta läpsimisestä.

Vierailija
9/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbo.

Vierailija
10/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on erikoinen ystävä. Se on varmaan kirjolla. Olishan tuon voinut luontevammin kertoa seuraavan kerran kun näin käy. 

Vierailija
11/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta se lääppiminen!

Vierailija
12/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääppijät ovat oksettavia.

Vierailija
13/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun ystävä autisti?

Vierailija
14/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin koen toisten naisten koskettelun erityisen ällöttävänä. Tulee lesbofiilikset. 

En pidä kaikkien miestenkään kosketuksesta, paitsi jos on kuuma tapaus kyseessä tai ystävän/rakastetun halaus ym. 

Vierailija
15/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen täytyy olla sietämätön, kun tuttavasi ihan soitti asiasta. Olet ylittänyt rajan. Jätä hänet rauhaan,älä enää ota yhteyttä.

Vierailija
16/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy jatkossa muistaa ettei vahingossa koske häneen. Voihan toki olla, että soitollaan myös haluaa tavallaan vihjailla, että ystävyytemme ei enää merkitse hänelle mitään ja päättää nyt kaataa ns.likasangon päälle. Mitään riitaa ei ole ollut ja viimeksikin ystävällisissä merkeissä nähtiin. Siksi yllätyin nyt tästä soitosta. Ap. 

Vierailija
17/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli päihtynyt soittaessaan. Hänellä on kyllä skitsofrenia ja työkuvyttömyyseläkkeellä on. Minä käyn töissä. Välillä on ihan järkevät jutut ja välillä jotenkin juttelee outoja. Ap

Vierailija
18/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täytyy jatkossa muistaa ettei vahingossa koske häneen. Voihan toki olla, että soitollaan myös haluaa tavallaan vihjailla, että ystävyytemme ei enää merkitse hänelle mitään ja päättää nyt kaataa ns.likasangon päälle. Mitään riitaa ei ole ollut ja viimeksikin ystävällisissä merkeissä nähtiin. Siksi yllätyin nyt tästä soitosta. Ap. 

"Vahingossa". Muutenkin kommenttisi on epäilyttävä.

Vierailija
19/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko todella omituinen ihminen, kun olisin reagoinut tuollaiseen puheluun tällä tavalla: 

Hyvä, että sanoit ja sori että oon käyttäytynyt noin. Ei ole ollut tarkoitus olla tungetteleva. Mulla on vaan ilmeisesi tapana kosketella ihmisiä.. mutta ymmärrän että kaikki ei siitä tykkää. Toivottavasti meiän välit on kunnossa jatkossakin. 

Vierailija
20/39 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntähän voi kehua, kun uskaltaa kertoa omat rajansa, ja kannustaa tähän muutenkin. Voithan vain todeta, että meidän porukoissa se on ihan ok, ollaan vähän kuin ulkkikset, haha, mutta otan toiveen ilman muuta huomioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi