Kohta alkaa taas nĂ€keen naisia minihameissa kadulla đ€€
Kommentit (46)
Mmmh ja tÀllaisia vastauksia lukiessa sitÀ ihmettelee aina, miten miessukupuoli on koskaan saanut mitÀÀn hyödyllistÀ aikaiseksi.
YleensÀ olen jonkin terassin vieressÀ pakettiautossa ja katselen peililasin takaa kun nuoret naiset istuvat minihameissaan, tulen monta kertaa
En kyllÀ laita ylleni mistÀÀn hinnasta minihametta, koska ei kiinnosta tuntemattomien miesten katseet.
Onneksi en kÀytÀ minihameita, saa olla miesten katseilta rauhassa. N35
TÀstÀkö se v--tujen kevÀt tulee?
Ihan paras ketju đ€Ł
Koska se on totta đ„”đ€
Lihoin talvella 10kg. Yks minihameiden kÀyttÀjÀ vÀhemmÀn.
Vierailija kirjoitti:
Laita pÀÀlle vaan đ€€
Ja alle ei mitÀÀn
10 kg on ihan aloittelijan luku
YÀk, just tollaiset aloitukset saa naiset sitten pitÀmÀÀn kesÀnkin löysiÀ collareita tai edes pitkiÀ farkkuja. Me ei v*ttu kuljeta niissÀ minihameissa sen takia ettÀ joku pervo katsoo. Monesti oon kotoa lÀhtiessÀni joutunut vaihtamaan minihameen pidempÀÀn hameeseen tai shortseihin just siks kun pervoilla on taipumusta katsella. Tosi ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
TĂ€h? Isommat pakarat. Hame korkeammalla.
Namsk
Vierailija kirjoitti:
YleensÀ olen jonkin terassin vieressÀ pakettiautossa ja katselen peililasin takaa kun nuoret naiset istuvat minihameissaan, tulen monta kertaa
Mestari! Pakko arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
YÀk, just tollaiset aloitukset saa naiset sitten pitÀmÀÀn kesÀnkin löysiÀ collareita tai edes pitkiÀ farkkuja. Me ei v*ttu kuljeta niissÀ minihameissa sen takia ettÀ joku pervo katsoo. Monesti oon kotoa lÀhtiessÀni joutunut vaihtamaan minihameen pidempÀÀn hameeseen tai shortseihin just siks kun pervoilla on taipumusta katsella. Tosi ahdistavaa.
Juu juu. TiedetÀÀn kyllĂ€ miksi niitĂ€ kĂ€ytetÀÀn đ€€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mestari! Pakko arvostaa.
Kiitos Mestari
Vierailija kirjoitti:
hyvÀ vaa, ei tartte ihraperseitÀ kauhistella, voi katsella nuoria kiinteitÀ kamelinvarpaita, slurps
Vierailija kirjoitti:
Ihan paras ketju đ€Ł
Koska se on totta đ„”đ€
Idiootti
KyllÀ! Olen jo kaivanut minarit esille, kohta pÀÀsee pitÀmÀÀn ja ilman pikkareita tietysti! Seija63
Mmmhhh