Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa 6. luokan lopuksi pienellä budjetilla?

Vierailija
12.03.2024 |

Olisi kiva järkätä jotain luokalle, mutta luokan henki on ollut oikeastaan koko ajan huono. Vanhemmat eivät ole tehneet mitään, joten rahaa on hyvin vähän kerättynä. Tähän on monia syitä. 

Mitä voisi keksiä aika pienellä budjetilla Helsingissä? Kaikenlaisia ideoita ottaisin vastaan. Mitään leirikoulua tms. emme pysty enää mitenkään saamaan aikaan, päiväretki, johon kuuluu ruokailu, voisi olla mahdollinen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyy että mitä kivaa keksisi ja täällä ehdotetaan museoita 😄

Vierailija
22/25 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yökoulu. Teet vanhempainyhdistykselle anomuksen esim. 10€ / oppilas, jolla hankitaan syötävää. Lapset voisivat itse tuoda herkut ts. karkit. Oppilaat suunnittelisivat itse etukäteen ohjelmaehdotuksia ja esittelevät ne sinulle. Mietit myös itse  mahdollista ohjelmaa, nimittäin jos oppilaiden ehdotukset ovatkin liian "villejä". Keskustelet rehtorinne kanssa, josko saisit mukaan yhden ohjaajan tai jos ei, joku huoltaja kaveriksesi. Yökoulu alkaisi edellisenä päivänä esim. klo 16 ja päättyisi seuraavana päivänä klo 11 tai 12, esim. to - pe. Tiedän kokemuksesta, yökoulut ovat aina ikimuistoisia, myös opettajalle :-D

Vai oliko teillä jo rahaa entuudestaan? Ennen yökoulua käynti vaikkapa minigolfaamassa tai jossakin kiipeilypaikassa, sitten tilaatte pizzat koululle ja oppilaat voisivat itse tuodat karkit ja sipsit. Aamupalatuotteita varten (leipä, levite, juusto ja kuumaa vetta

Ei ole kiellettyä, kunhan asiasta on sovittu paloviranomaisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ehdottaa päivä-/eväsretkeä Nuuksioon, mutta jos porukka hajaantuu, voi olla vaikea valvoa. Siispä kannatan Suomenlinnaa, on ainakin rajattu alue.

Vierailija
24/25 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tuossa oli monta hyvää juttua. Maauimala, minigolf, Suomenlinna ... 

ap

Vierailija
25/25 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratkaa joku tila, esim seurakunnalta. Sinne ohjelmaa tai "disco". Pientä purtavaa, salaattia, pizzaa, booli, jne. Ehkä elokuva joltain näytöltä. Ns. Viimeiset bileet porukalla. Eikö ton ikäset tykkää sellasesta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä