Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hsl-bussit loppuviikosta seis

Vierailija
12.03.2024 |

Polttoainetankit alkaa olla kaput ja finito.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010288666.html

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistän ne firmat boikottiin jatkossa, jotka lopettavat palkanmaksun.

Lakko oli tiedossa ja Koiviston liikennekin olisi vinut siihen varautua etukäteen.

Itse tankkasin autoni sunnuntaina ja bensa riittää helposti kahdeksi viikoksi. Todennäköisesti myös pidemmäksi ajaksi.

Hallitus voisi aloittaa korjausliikkeensä poistamalla veronalennukset, jotka kohdistuivat suurituloisiin. Jos säästöjä pitää saada aikaan, eivät ne voi kohdistua vain pienituloisiin. Osallistuisin mielelläni talkoisiin vuosituloilla 75.000 euroa.

Vierailija
62/65 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolleen ne kommarit saa koko Suomen sekaisin 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, sormia vääntelevät lökäpöksyt eivät pääse meri-rastilasta itikseen.

Mistäs lähtien metro on tarvinnut bensaa kulkeakseen? 

Vierailija
64/65 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älytöntä toimintaa!! Nää tyhmät lakkoiliat vastustavat, että Suomessa tapahtuu demokratiaa ja kansalaiset valitsevat hallituksensa!

Vierailija
65/65 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pistän ne firmat boikottiin jatkossa, jotka lopettavat palkanmaksun.

Lakko oli tiedossa ja Koiviston liikennekin olisi vinut siihen varautua etukäteen.

Itse tankkasin autoni sunnuntaina ja bensa riittää helposti kahdeksi viikoksi. Todennäköisesti myös pidemmäksi ajaksi.

Hallitus voisi aloittaa korjausliikkeensä poistamalla veronalennukset, jotka kohdistuivat suurituloisiin. Jos säästöjä pitää saada aikaan, eivät ne voi kohdistua vain pienituloisiin. Osallistuisin mielelläni talkoisiin vuosituloilla 75.000 euroa.

Onko Koiviston auto niin iso toimija, että se kannattaa lähteä oikeuteen testaamaan jokaisen kuskin kanssa miten käy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi