Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että kuukausi kirjoiteltu melkein ja mies ei..

Vierailija
12.03.2024 |

Olemme miehen kanssa pian kuukauden kirjoiteltu. Molemmat olemme ihastuneita ja puhumme näkemisestä. Jos otan asian puheeksi, niin mies kommentoi tyyliin ' kyllä me vielä näemme monta kertaa elämämme aikana" tai " voisinpa olla siellä". En ymmärrä. Tai sitten sanoo" nähdään kun on aikaa ja hyvä hetki". Välillä tuntuu että kaikki on pelkkää huijausta. Olen miehestä nähnyt kuvan ja tiedän nimenkin kuitenkin, että eikai kaikkea kuitenkaan huijaa. Hän on kuulema umpiraksstanut minuun.

Mielipiteitä?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole saapuvilla, eli hän ei ole lähellä, on mahdollisesti toisessa maanosassa, tai kapteeni-sotilas-leski. Todennäköisemmin naimisissa tai muuten varattu ja saa fantasiakiksejä saadessaan huomiota sinulta, jota ei saa omalta kumppaniltaan.

Kysymys kuuluukin kuinka kauan sinä aiot jatkaa jutustelua ja toisen viihdyttämistä, jos itse olet halukas aitoon suhteeseen. 

Nyt huomio itseen ja rajoja omaksi turvaksesi. 

Koko se aika jonka hukkaat mieheen, joka ei ole kiinnostunut, vapaa tai muuten halua tavata, on pois siitä ajasta, jonka voisit viettää vastavuoroisessa deittailussa tai suhteessa. 

Vierailija
2/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu. Ihan selvä juttu. Naimisissa ja neljä lasta.

Vierailija
4/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi myös olla todella lyhyt ja siksi vitkuttelee.

Vierailija
5/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkka huijari. Lopeta itsellesi valehtelu ja katkaiset yhteydenpidon välittömästi etkä enää vastaa hänen viesteihinsä. Jos mies on aidosti kiinnostunut ja tosissaan etsimässä puolisoa, hän ei pelaa mitään peliä kuten kuvailemasi mies.

Vierailija
6/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kaukana toisistanne asutte? 

Vierailija
7/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaalijärkinen ei ole umpirakastunut kehenkään jota ei ole edes ikinä nähnyt.

Vierailija
8/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijari.

Vierailija
9/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jo pyytänyt rahaa? Jos ei niin selvisit helpolla.

Vierailija
10/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää maksaa sille lentoliput kun kapteenin rahat kiinni.

Lisäksi kalliit tullimaksut.

Seuraavaksi ostaa yalon teille kun maksat puolet talon hinnasta.

Edes videopuhelua ei voi ottaa utta rakastaa sua. Varsinkin rakastaa mitä enemmän lähetät rahaa.

Vierailija
11/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli tuollainen tilanne ja se mies oli sinkku ja varattu samaan aikaan: matkusteli ja vietti viikonloppuja yhden yh:n kanssa ja viikolla tapaili minua. Piti myös muut seuranhakukanavat auki samaan aikaan.

Se *seurustelukumppani* muutti toiseen maahan lapsineen sen jälkeen kun sai tietää tulleensa vedätetyksi. Poisti myös sometilinsä sekä kaikki tietonsa netistä. Ilmeisesti lyhensi myös tämän miehen asuntolainaa.

Vierailija
12/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on varmaan mun "mies". Kyvytön juoppo joka juoksee joka helman perässä, mutta en tiedä olisiko siitä oikeasti tositoimiin.

Mitä se muuten todistaa että tiedät nimen ja olet nähnyt kuvan, voihan nekin olla vääriä. Ja kyllä moni varattukin hakee seuraa jopa omalla pärställään.

Vierailija
14/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiusallista tavata ihminen joka kirjoitellessa kertoo olevansa umpirakastunut. Jättäisin kyllä väliin. 

Vierailija
15/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli tuollainen tilanne ja se mies oli sinkku ja varattu samaan aikaan: matkusteli ja vietti viikonloppuja yhden yh:n kanssa ja viikolla tapaili minua. Piti myös muut seuranhakukanavat auki samaan aikaan.

Se *seurustelukumppani* muutti toiseen maahan lapsineen sen jälkeen kun sai tietää tulleensa vedätetyksi. Poisti myös sometilinsä sekä kaikki tietonsa netistä. Ilmeisesti lyhensi myös tämän miehen asuntolainaa.

Lisättäköön vielä, että jos olet tindereissä, ym. ja olet Helsinkiläisen taloyhtiön puheenjohtaja (kallis alue), kannattaa piilottaa tuo tieto Googlen hakutuloksista. Muuten vetää puoleensa näitä äkkirikastuneita..

Vierailija
16/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisättäköön vielä, että jos olet tindereissä, ym. ja olet Helsinkiläisen taloyhtiön puheenjohtaja (kallis alue), kannattaa piilottaa tuo tieto Googlen hakutuloksista. Muuten vetää puoleensa näitä äkkirikastuneita..

ÄkkiRAKASTUNEITA

Vierailija
17/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu tai muuten vaan k u s e t t a j a. Ja näitä varattuja jotka pitää viesti- ja p a n o suhdetta yllä on sitten aika paljon. Ja ne rakastuu todella nopeaa ja saat kuulla olevasi jotain aivan erityistä mutta erossa kestää hetken. Ei kannata uskoa sekuntiakaan. 😁

Vähän aikaa voi jututtaa ja sitten ukon naaman kera screen shotit vaimolle. Kikkelikuvat ja videot myös jos niitä tulee. Oppiipahan olemaan.

Vierailija
18/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah mulla on kanssa ollut kierrossan tällainen umpirakastunut varattu miekkonen joka on odottanut mua kuulema koko elämänsä.

Nykyään ovat vaimonsa kanssa samassa työpaikassa, jossa mies on myös osakkaana, vaimo ollut vähän reilun vuoden siellä töissä. Yhteisiä lapsia ei ole, mutta vaimo kiristää miestä lasten tapaamisoikeuksilla joten miesparka ei voi erota vaikka haluaisi eikä liitto merkitse hänelle mitään. Ihan huvikseen olen jatkanut hänen kaipaaviin viesteihin vastailua, onhan tämä ihan hupia ja hauska ajatusleikki siitä, koska laittaisikaan screenshotit vaimolle.

Vierailija
19/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan normaalijärkinen ei ole umpirakastunut kehenkään jota ei ole edes ikinä nähnyt.

Tämä. Tämän takia ap vaikuttaa jo trollilta. Molemmin puolin ihastuttu ja mies peräti umpirakastunut. Joko teinit liikkeellä tai ap;n avaus on pelkkä trollaus. 

Vierailija
20/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo olla ujo, pelkää mitä sitten jos ei juttu luistakaan ja tulee pettymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi