Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nopeasti sitä oppii :) pv-asiaa...
17.01.2007 |
Aloitin pisteiden laskun maanantaina. Eilen tähän samaan aikaan minulla oli enää 8 pistettä jäljellä :( Nyt on 18p jäljellä!! Vaikka söin normaalin aamupalan ja kerhossa (lasten kanssa) kokonaisen aterian jälkiruoan ja kahvin kera.
En malta odottaa, että pääsen näistä 30 liikakilosta eroon!! =)
Karppaamista ajattelin aiemmin, mutta ajatus esim munakkaasta heti aamulla tökkii :P
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Aloitin myös maanantaina. Näkyykö jo vaan lukemassa mitään muutosta? kärsimättömästi sitä täällä odottelen... Milloin tuloksia alkaa tulla, kokeneemmat?
Odottavan aika kun on pitkä!!