Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa vain fwb suhdetta

Vierailija
11.03.2024 |

Jatkaako vai lähteä? Mitä tekisitte? Itse haluaisin enemmän, mies ei. Ollaan 35v ja 37v. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. 

Vierailija
2/9 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Ihan selkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä haluat? Fwb on hyvä systeemi, toiminut mulla jo pitkään harrastusseuralaisen kanssa.

Vierailija
4/9 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä haluat? Fwb on hyvä systeemi, toiminut mulla jo pitkään harrastusseuralaisen kanssa.

Kyllä kävisi tällainen järjestely myöskin mikäli olisi varmuus ettei miehellä ole muitakin. Parisuhteen haluaisin mutta sitä ei ole tulossa. En halua vauvoja, yhteistä kotia tai avioliittoja. 

Ap

Vierailija
5/9 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyvä systeemi silloin kun toinen haluaisi enemmän.

Vierailija
6/9 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kävisi tällainen järjestely myöskin mikäli olisi varmuus ettei miehellä ole muitakin. Parisuhteen haluaisin mutta sitä ei ole tulossa. En halua vauvoja, yhteistä kotia tai avioliittoja. 

Ap

Ei tule sellaista varmuutta. Fwb:n koko idea on, että voi panna muitakin. Ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset se, että fwb tarkoittaa sitä, että kumpi tahansa osapuoli voi milloin tahansa lopettaa ko. suhteen, jos sattuu vaikka löytämään sellaisen ihmisen, jonka kanssa haluaa alkaa monogamiseen parisuhteeseen.

Vierailija
7/9 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei näissä varmaan uskollisia toisilleen luvata olla. Kun mies itselleen mieluisan löytää parisuhteeseen, niin siinä vaiheessa tietysti jäät. Miksi tyytyisit siihen mitä mies tahtoo, jos itse tahdot parisuhteen, luulenpa, että olet jo nyt niin ihastunut.

Vierailija
8/9 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisesta ei seuraa kuin surua ja tuskaa jos sisimmässään haluaa toiselta enemmän kuin seksiä joka sekin voi loppua koska tahansa.

Vierailija
9/9 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ottanut miehen, ketä et pysty pitämään. Olet yksi hänen naisistaan, ja kelpaat sänkyyn, mutta et muuhun. Kuvittelet, että olemalla fwb voit saada mahiksen muuhunkin. Valehtelet itsellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän