Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin erään teleoperaattorin IT-pomolle ja kysyin heti aluksi

Vierailija
11.03.2024 |

"Olisiko teillä hetki aikaa keskustella liittymäasioista?"

Tuli punaista luuria.

MIKSI?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
2/7 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen "ei" on vasta lähtölaaki. Uusi yritys heti perään vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et soittanut.

Vierailija
4/7 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ensimmäinen "ei" on vasta lähtölaaki. Uusi yritys heti perään vaan!

Jep. Heti soitto perään ja jos vastaa niin "Puhelu taisi katketa. Otetaanpa uudestaan: onko teillä liittymäasiat kunnossa?"

Jos tulee punaista luuria niin sitten tekstarilla sama. Lisäksi perinteinen kirje perään ja sen jälkeen kohteen toimiston parkkipaikalle tai työpaikkaruokalaan norkoilemaan.

Vierailija
5/7 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ensimmäinen "ei" on vasta lähtölaaki. Uusi yritys heti perään vaan!

Jep. Heti soitto perään ja jos vastaa niin "Puhelu taisi katketa. Otetaanpa uudestaan: onko teillä liittymäasiat kunnossa?"

Jos tulee punaista luuria niin sitten tekstarilla sama. Lisäksi perinteinen kirje perään ja sen jälkeen kohteen toimiston parkkipaikalle tai työpaikkaruokalaan norkoilemaan.


Ja kysyt myös tablettitilannetta kun saat kiinni. Aika usein tabletti jää päivittämättä ja softa vanhenee jättäen tietoturva-aukkoja.

Vierailija
6/7 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ensimmäinen "ei" on vasta lähtölaaki. Uusi yritys heti perään vaan!

Jep. Heti soitto perään ja jos vastaa niin "Puhelu taisi katketa. Otetaanpa uudestaan: onko teillä liittymäasiat kunnossa?"

Jos tulee punaista luuria niin sitten tekstarilla sama. Lisäksi perinteinen kirje perään ja sen jälkeen kohteen toimiston parkkipaikalle tai työpaikkaruokalaan norkoilemaan.

 

Ja kysyt myös tablettitilannetta kun saat kiinni. Aika usein tabletti jää päivittämättä ja softa vanhenee jättäen tietoturva-aukkoja.

Hyvä muistutus!

Tietysti ennen kuin tablettiasiat voidaan tarkistaa, pitää kysyä vastaajalta 89 henkilökohtaisiin tietoihin liittyvää kysymystä, jotta voidaan tietää onko hän oikeutettu alennukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ensimmäinen "ei" on vasta lähtölaaki. Uusi yritys heti perään vaan!

Jep. Heti soitto perään ja jos vastaa niin "Puhelu taisi katketa. Otetaanpa uudestaan: onko teillä liittymäasiat kunnossa?"

Jos tulee punaista luuria niin sitten tekstarilla sama. Lisäksi perinteinen kirje perään ja sen jälkeen kohteen toimiston parkkipaikalle tai työpaikkaruokalaan norkoilemaan.

 

Ja kysyt myös tablettitilannetta kun saat kiinni. Aika usein tabletti jää päivittämättä ja softa vanhenee jättäen tietoturva-aukkoja.

Hyvä muistutus!

Tietysti ennen kuin tablettiasiat voidaan tarkistaa, pitää kysyä vastaajalta 89 henkilökohtaisiin tietoihin liittyvää kysymystä, jotta voidaan tietää onko hän oikeutettu alennukseen.


Ja sen jälkeen kysyt vielä jos tarvitsee mokkulan tietokoneeseen ja tietty omat liittymät jokaiselle laitteelle koska wifi-jako ei aina toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi