Soitin erään teleoperaattorin IT-pomolle ja kysyin heti aluksi
"Olisiko teillä hetki aikaa keskustella liittymäasioista?"
Tuli punaista luuria.
MIKSI?
Kommentit (7)
Ensimmäinen "ei" on vasta lähtölaaki. Uusi yritys heti perään vaan!
Vierailija kirjoitti: Ensimmäinen "ei" on vasta lähtölaaki. Uusi yritys heti perään vaan!
Jep. Heti soitto perään ja jos vastaa niin "Puhelu taisi katketa. Otetaanpa uudestaan: onko teillä liittymäasiat kunnossa?"
Jos tulee punaista luuria niin sitten tekstarilla sama. Lisäksi perinteinen kirje perään ja sen jälkeen kohteen toimiston parkkipaikalle tai työpaikkaruokalaan norkoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ensimmäinen "ei" on vasta lähtölaaki. Uusi yritys heti perään vaan!Jep. Heti soitto perään ja jos vastaa niin "Puhelu taisi katketa. Otetaanpa uudestaan: onko teillä liittymäasiat kunnossa?"
Jos tulee punaista luuria niin sitten tekstarilla sama. Lisäksi perinteinen kirje perään ja sen jälkeen kohteen toimiston parkkipaikalle tai työpaikkaruokalaan norkoilemaan.
Ja kysyt myös tablettitilannetta kun saat kiinni. Aika usein tabletti jää päivittämättä ja softa vanhenee jättäen tietoturva-aukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ensimmäinen "ei" on vasta lähtölaaki. Uusi yritys heti perään vaan!
Jep. Heti soitto perään ja jos vastaa niin "Puhelu taisi katketa. Otetaanpa uudestaan: onko teillä liittymäasiat kunnossa?"
Jos tulee punaista luuria niin sitten tekstarilla sama. Lisäksi perinteinen kirje perään ja sen jälkeen kohteen toimiston parkkipaikalle tai työpaikkaruokalaan norkoilemaan.
Ja kysyt myös tablettitilannetta kun saat kiinni. Aika usein tabletti jää päivittämättä ja softa vanhenee jättäen tietoturva-aukkoja.
Hyvä muistutus!
Tietysti ennen kuin tablettiasiat voidaan tarkistaa, pitää kysyä vastaajalta 89 henkilökohtaisiin tietoihin liittyvää kysymystä, jotta voidaan tietää onko hän oikeutettu alennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ensimmäinen "ei" on vasta lähtölaaki. Uusi yritys heti perään vaan!
Jep. Heti soitto perään ja jos vastaa niin "Puhelu taisi katketa. Otetaanpa uudestaan: onko teillä liittymäasiat kunnossa?"
Jos tulee punaista luuria niin sitten tekstarilla sama. Lisäksi perinteinen kirje perään ja sen jälkeen kohteen toimiston parkkipaikalle tai työpaikkaruokalaan norkoilemaan.
Ja kysyt myös tablettitilannetta kun saat kiinni. Aika usein tabletti jää päivittämättä ja softa vanhenee jättäen tietoturva-aukkoja.
Hyvä muistutus!
Tietysti ennen kuin tablettiasiat voidaan tarkistaa, pitää kysyä vastaajalta 89 henkilökohtaisiin tietoihin liittyvää kysymystä, jotta voidaan tietää onko hän oikeutettu alennukseen.
Ja sen jälkeen kysyt vielä jos tarvitsee mokkulan tietokoneeseen ja tietty omat liittymät jokaiselle laitteelle koska wifi-jako ei aina toimi.
5/5