Olen ollut katkera ja vihainen mutta sain Tinderissä ensimmäisen osuman koskaan!
Kommentit (25)
Se on ollut paikalla mutta ei ole vaivautunut tekemään aloitetta tuntiin. Se oli sitten siinä.
Se on muuten jännä kuinka ulkomailla (Koreassa ja Japanissa) me tavalliset suomalaiset miehet saamme Tinderistä treffejä ja iltaseuraa kuin tuosta vaan.
Mutta Suomessa meitä ei suominaiset kelpuuta. M25
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten jännä kuinka ulkomailla (Koreassa ja Japanissa) me tavalliset suomalaiset miehet saamme Tinderistä treffejä ja iltaseuraa kuin tuosta vaan.
Ette saa huomiota ulkomailla! Ihan turhaan yrität saada nuoria miehiä matkustelemaan Japaniin. Ette saa huomiota ulkomailla! Suomalaiset miehet, älkää tuhlatko rahojanne lähtemällä Japaniin. Japanilaiset naiset ei anna teille pillua. Pysykää suomessa ja laskekaa rimaa. Tai jättäkää naiset rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette saa huomiota ulkomailla! Ihan turhaan yrität saada nuoria miehiä matkustelemaan Japaniin. Ette saa huomiota ulkomailla! Suomalaiset miehet, älkää tuhlatko rahojanne lähtemällä Japaniin. Japanilaiset naiset ei anna teille pillua. Pysykää suomessa ja laskekaa rimaa. Tai jättäkää naiset rauhaan.
Itse ainakin olen saanut ja tehnyt Japanissa asioita, jotka saisi sinut kyyneliin ja shokkiin. Miksi jankutat vastaan? Itse kannustan nuoria miehiä matkustelemaan Aasiaan, koska siellä naiset ovat yksinkertaisesti parempia. Ja ei lasketa rimaa. Ja me Aasiassa matkustelevat oikein nostetaan sitä rimaa! :) M25
mistä niitä löytää. äläkä sano, että kassajonosta tai kirjastosta