Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut katkera ja vihainen mutta sain Tinderissä ensimmäisen osuman koskaan!

Vierailija
11.03.2024 |

Mitä nyt tapahtuu?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista että sen ulkopuolellakin on ihmisiä. Ja voi olla helpompaa. Jos siis löytää muita paikkoja tutustua.

mistä niitä löytää. äläkä sano, että kassajonosta tai kirjastosta

Vierailija
22/25 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut paikalla mutta ei ole vaivautunut tekemään aloitetta tuntiin. Se oli sitten siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten jännä kuinka ulkomailla (Koreassa ja Japanissa) me tavalliset suomalaiset miehet saamme Tinderistä treffejä ja iltaseuraa kuin tuosta vaan.

Mutta Suomessa meitä ei suominaiset kelpuuta. M25

Vierailija
24/25 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten jännä kuinka ulkomailla (Koreassa ja Japanissa) me tavalliset suomalaiset miehet saamme Tinderistä treffejä ja iltaseuraa kuin tuosta vaan.

Ette saa huomiota ulkomailla! Ihan turhaan yrität saada nuoria miehiä matkustelemaan Japaniin. Ette saa huomiota ulkomailla! Suomalaiset miehet, älkää tuhlatko rahojanne lähtemällä Japaniin. Japanilaiset naiset ei anna teille pillua. Pysykää suomessa ja laskekaa rimaa. Tai jättäkää naiset rauhaan.

Vierailija
25/25 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette saa huomiota ulkomailla! Ihan turhaan yrität saada nuoria miehiä matkustelemaan Japaniin. Ette saa huomiota ulkomailla! Suomalaiset miehet, älkää tuhlatko rahojanne lähtemällä Japaniin. Japanilaiset naiset ei anna teille pillua. Pysykää suomessa ja laskekaa rimaa. Tai jättäkää naiset rauhaan.

Itse ainakin olen saanut ja tehnyt Japanissa asioita, jotka saisi sinut kyyneliin ja shokkiin. Miksi jankutat vastaan? Itse kannustan nuoria miehiä matkustelemaan Aasiaan, koska siellä naiset ovat yksinkertaisesti parempia. Ja ei lasketa rimaa. Ja me Aasiassa matkustelevat oikein nostetaan sitä rimaa! :) M25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän