Missä ovat nuoret naiset, joita ei kiinnosta Onlyfans tai Instaheruttaminen ja joilla on korkea moraali?
Ja jotka ovat luonteeltaan sellaisia naapurintyttömäisiä, kilttejä ja ystävällisiä. Eivät esim. kiroile jatkuvasti tai ryyppää.
Kommentit (23)
Tuo on kyllä aika naurettavaa. Kuinka monta suomalaista on ees onlyfansisa ei varmaan monta. Kato peiliin äläkä märise ja käy ostaa itelle niitä mies tamppooneja sää niitä tarvit
Kotona, kirjastossa, museossa ja näyttelyissä., urheilemassa yksinään hiihtoladulla tai rauhallisella kävelyllä. En kuitenkaan kirkossa, vaikka voisi kuvitella. Kotona usein ja sehän se virhe on. Ei kotoa kukaan hae mutta ei liiemmin pintaliito baarit kiinnosta. Enkä Tinderiin lähde, nou way. Maajussi olisi unelma. Olen kouluttautunut puutarhuriksi ja luonto lähellä sydäntä.
Omaan kai epämiellyttävän olemuksen kun kukaan ei ole koskaan tällaista tyttöä lähestynyt. Ei töissä tai koulussa. Olen yo opiskelija, hoikka ja luonnossa liikkuja. Soitan viulua, harrastan mummolajeja kuten ruuanlaitto, leivonta ja villasukan kudon illassa.... tein eilen lihapadan ja tänään kaalikääryleitä. Miehen pitäisin ruuassa ilman saarioisten leimaa.
Rakastan nörttipoikia, pitkiä, lyhyitä laihoja ja ujoja. Olen sellainen itsekin.
Taidat ap itse elää OF kuplassa.