Miehet! Kumpi parempi naisella?
Kumpi näistä kahdesta vaihtoehdosta parempi?
1. Tällä hetkellä olen 171 cm, 66kg, 30 vuotta. Rasvaprosentti noin 24. Oon treenannut salilla, peppupainotteisesti, vähän myös yläkroppaa. Lihasta siis jonkin verran löytyy, muttei hirveesti. Oon aika kiinteä, mutten kuitenkaan hoikka. Tissit ovat kahden lapsen jälkeen kokoa 75C, nännit osoittavat eteenpäin, mutta jonkin verran roikkuvat. Ihan kivat ja symmetriset kuitenkin omaan silmään. Selluliittia ei oo juuri lainkaan, pepussa muotoa on (siellä mulla eniten lihasta), jaloissa myös jonkin verran lihasta, mutta peppu erottuu mulla selvästi. Sekä edestä, takaa että sivulta. Alamahassa on jonkin verran rasvaa, mutta en itseäni mahakkaaksi koe ja vyötärö selvästi erottuu.
2. Jos laihduttaisin maltilla, niin siinä olis pari plussaa. Jalat näyttäisivät hoikemmilta, vatsa olisi pienempi, peppu näyttäisi varmaan todella hyvältä, jos pitäis siellä treenillä yllä lihasta, mutta rasvaa lähtis. Mutta sitten olis miinuksena se, että lähtisi nopeesti myös tissit. Ja se mietityttää, että kun paljon näkee ja kuulee siitä, kuinka imetyksen jälkeen tissit on pelkät nahat ja nännit. En tiedä miten itse siihen suhtautuisin ja se painaa myös vaakakupissa, miten miehet tän asian kokee. Silikooneja tuskinpa hankkisin monestakin syystä. Ja jos se asia mua kaduttais ja haluaisin sitten tissien takia myöhemmin lihottaa pari kiloa, että saisi tissit takaisin, niin sitäkään ei tiedä, että palautuvatko ne koskaan vai ovatko lopullisesti pilalla.
Mitä mieltä miehet ja miksei naisetkin tästä? Naisten omat kokemukset myös asiasta tervetulleita.