Aamuerektioiden häviäminen, missä iässä ja oletko pystynyt tekemään asialle jotain?
Itselläni alkoi aamuerektiot katomaan 45 vuoden jälkeen. On jonkin verran ylipainoa, stressiä ja unihaasteita, joten tämä ei sinänsä yllätä. Olen saanut välillä nämä asiat myös paremmalle tolalle, mutta sillä on ollut vain vähän vaikutusta asiaan. Erektiot ovat muutenkin heikentyneet ja lepomittakin tuntuu surkastuneen.
Millä keinoin olette pystyneet asiaa parantamaan ja onko jollain todettu tässä yhteydessä jotain sydämen toimintaan liittyvää? Useinhan nämä ovat ensi merkkejä sydänoireista, joita minulla ei ainakaan vielä ole todettu.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne aamuerektiot keski-iässä ole poistuneet, mutta vähentyneet selvästi. En koe asiasta mitään painetta, koska en ole enää nuori, niin tuollainen kuuluu asiaan.
Seksihalut ja kyvyt noin muuten pysyneet ihmeenkin hyvin ennallaan ja pienemmälläkin libidolla tulisin toimeen, koska puoliso ei ole mikään hyperseksuaalinen.
En ole koskaan joutunut esim. erektiolääkkeitä käyttämään, mutta olen joskus miettinyt, että pelkkä tietoisuus siitä, että apua saa tarvittaessa helposti tuo itseluottamusta alitajuisesti.
Juu, keski-ikäisenä miehenä libidon lasku ei ole tosiaankaan ongelma, kun vaimolla laskee kuitenkin nopeammin.
Olen yli 60v miehen vaimo. Mieheni kävi urologin vastaanotolla, kun epäili että testotaso on matala kun on niin nuupahtanut olo, ja niinhän se olikin. Ensin aloitettiin testogeelillä ja katsottiin arvot uudestaan, mutta taso oli edelleen matala. Nyt aloitettu injektiohoito ja vaikutuksen huomaa jo nyt. Mies on saanut uutta puhtia, salitreeni luistaa taas ja tietysti miehelle se tärkein eli penis on aika topakkaa poikaa. Mies alkaa olla jatkuvasti minun kimpussa ja varoittelinkin, että ei menisi ylikunnon puolelle.. :)