Sukupuolitautien testaus
Onko kellään kokemusta sukupuolitautitesteissä otettavasta emättimen limakalvonäytteestä? En oo aikasemmin ollut vastaavassa tilanteessa, ees gynellä käyny niin vähän ahistaa vaa heittää siinä alasti ja mennä näytteenottoon
Kommentit (21)
Miksi ap:ta on alkanut jännittää ammattilaisen edessä mutta amatöörit pääsevät ronkkimaan pilluasi surutta?
Ap, millaisella lähetteellä st-testissä tutkitaan emättimen limakalvoja?
St-testeissä minulta on otettu näytteet suusta, alkuvirtsasta sekä verestä.
Ehkä laborantti ei kaivaudukaan pillusi perukoille vaan se jää edelleen amatöörien temmellyskentäksi.
Ahistaahan se mennä testeihin, nolottaa ja ei tiedä mitä sieltä tulee. Ei ole kummoinen juttu näytteenotto, muutenkin täytyisikö mennä jo gynen vastaanotolle esim. ehkäisyasioissa?
Näin vaan luki lähetteessä. ilmeisesti tää tapa on varmempi kuin virtsanäyte
Vierailija kirjoitti:
Näin vaan luki lähetteessä. ilmeisesti tää tapa on varmempi kuin virtsanäyte
Kyllähän sä sen maistat kun nuolet pillulimojasi. Kondylooma maistuu kukkakaalilta. Ja jos ei maistu kukkakaalilta -> kovaa ajoa!
Vierailija kirjoitti:
Ilkeitä ihmisiä! Miksi?
Trollailu on saatanasta.
Oon ollut. Siinähän se meni. En muista oliko se joku kuppatesti. Törkkäs jutun värkkiin, otti pois ja sitten kävin vielä antamassa kusitestin klamydian varalta.
Enemmän mua hävetti siinä sptauti huoneen edessä odotella kun siihen pyörähti kaverin äiti ollessaan menossa jonnekkin niveltutkimuksiin
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua hävetti siinä sptauti huoneen edessä odotella kun siihen pyörähti kaverin äiti ollessaan menossa jonnekkin niveltutkimuksiin
Trololoo. Ihan tavallisia labrahuoneita ne on ja ihmiset kusee purkkeihin vaikka mistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trololoo. Ihan tavallisia labrahuoneita ne on ja ihmiset kusee purkkeihin vaikka mistä syistä.
SIinä luki kyllä sukupuolitautien testaus seinässä, jos sattui katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän kutsuu nimeltä, eikä siinä ovessa tai huoneen vieressä seinässä lukenut kuin nro 8.
Mä oon tehnyt kotitestinä tuon klamydia ja tippuri. Kaks kertaa. Toivottavasti on luotettavia. Ne tikut laitetaan sisään ja pyöritellään. Pyöritin varmuuden vuoksi ihan huolella.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tehnyt kotitestinä tuon klamydia ja tippuri. Kaks kertaa. Toivottavasti on luotettavia. Ne tikut laitetaan sisään ja pyöritellään. Pyöritin varmuuden vuoksi ihan huolella.
Mistä miehellä pyöritellään? Kiinnostaa silleen semisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän kutsuu nimeltä, eikä siinä ovessa tai huoneen vieressä seinässä lukenut kuin nro 8.
Trollaatko sinä itse? Vai minkä kaupungin ja vuoden testauksesta puhut? Itse puhun vuodesta 2005. Voi olla että tänä päivänä ei enää lue. Mutta silloin luki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollaatko sinä itse? Vai minkä kaupungin ja vuoden testauksesta puhut? Itse puhun vuodesta 2005. Voi olla että tänä päivänä ei enää lue. Mutta silloin luki.
Trollaatko sinä?
Puhun HUSlabin toimitiloista vuonna 2024
On merkittävä tartuntatapa, ollaanhan siinä niin läheisessä ihokontaktissa ja pitkään. Ja jos kumppanit vaihtuu tiheään, yhdenyön suhteita. Ei vaikuta suojautumiset. Pitkäaikainen riesa voi tulla.
Vierailija kirjoitti:
On merkittävä tartuntatapa, ollaanhan siinä niin läheisessä ihokontaktissa ja pitkään. Ja jos kumppanit vaihtuu tiheään, yhdenyön suhteita. Ei vaikuta suojautumiset. Pitkäaikainen riesa voi tulla.
Ihan totta!
Joillain näkyy sisemmät häpyhuulet häpyraosta. Näkyykö sinulla, jos olet nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä miehellä pyöritellään? Kiinnostaa silleen semisti.
Mä mietin ihan samaa siinä pyöritellessäni että mitä jos olisikin mies kyseessä niin miten tää sit hoidetaan
Ei ahdistanut partnerin kanssa?
M48, guru