Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksä ilmoitti, että ek-anoppi ei tule pojan rippijuhliin.

Vierailija
11.03.2024 |

Minä järjestän rippijuhlat pojalle. Eksä halusi että hän ja hänen suku/ystävät tulee minun järjestämiin juhliin. Kertoi, että jos eivät pääse sinne niin hän järjestää samaan aikaan juhlat ja poika saa päättää kumpikin juhliin tulee.

No minä ajattelin että on eksältä sydämetöntä järjestellä asioita noin. Halusin alunperin järjestää juhlat vain omalle perheelle kun äidillä on pitkälle edennyt dementia. En ole eksän suvusta / ystävistä kuullut sanaakaan kun erosimme 9-v sitten. Jäin yksin pienten lasten kanssa niin ajattelin että minun ei tarvitse pitää yhteyksiä eksän vanhempiin.

Nyt eilen kun sanoin että lähettää huhtikuussa ketä haluaa kutsua juhliin niin heidän osoitteet. Illalla tuli viesti, että kummi tulee. Ex-anoppi ei halua tulla juhliin. Juhlat on poliittisesti kotrektilla paikalla ja olisin plaseerannut juhlat siten etten olisi ollut lähellä ex-anoppia.

Noniin onko nyt kaikki ok, kun ex-anoppi ei tule juhliin? En meinannut alkaa maanittelemaan. Itseppä jää paitsi lapsenlapsen juhlista. Mikä on mielestäni surullista.

Ja mainittakoon se että minä maksan koko huvin. Eksä ei osallistu muuten kuin antaa 200e/lapsi elatusta. Onko kommenttia?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo elatusmaksu on siis 2 lapsesta. Oltiin lomalla. Ei maksanut lasten lomasta mitään. Kustantaa uuden naisensa lasten elämää. Mikä on tietysti mielenkiintoinen ratkaisu, kun on omiakin lapsia.

Ap

Vierailija
2/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö kommenttia?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella p***a temppu sille lapselle. Ilmoita ex:lle, että äityli saa itse kommunikoida lapsen kanssa miksi ei tule, sinä et ryhdy sanansaattajaksi. Vaikka jäähän se lohduttaminen sit kuitenkin sun niskoille.

Vierailija
4/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on se ongelma? Se että ex järjestää toiset juhlat jossain muualle samaan aikaan? Eikö tässä olisi ollut järkevä keskustella että kumpikin maksaa puolet juhlista ja kummankin sukua tulee se puolet. Nyt on sitten kahdet juhlat ja juhlan päähenkilö joutuu keskelle teidän riitaanne, vaikka juhlat olisivat hänen kunniakseen.

Vierailija
5/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepähän lisäännyit, joten nyt on turha valittaa.

Vierailija
6/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minä sanoin jo lapselle, että isän äiti ei ole tulossa juhliin. (Oikein aktiivisesti toimii seurakuntansa asioissa) mutta ei tule juhliin.

Minä taidan olla helpottunut että se vanha harakka ei tule. Eksä ei maininnut isästään mitään. Pitääkö minun kysyä tuleeko hän juhliin? Ilmeisesti ei tule, kun eksä ei maininnut mitään.

Ap

Vierailija
7/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ex-anoppi ei sitten tule juhliin. Vieläkö se exä on aikeissa järjestää ne varjojuhlat samaan aikaan?

Vierailija
8/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaksia juhlia, on vaan yhdet. On vaan minun maksamat juhlat. En halunnut että pojan päivä menee hänen isän kivisydämen takia pilalle. Ja kutsuin heidät juhliin.

Ap

Vierailija
9/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Minä sanoin jo lapselle, että isän äiti ei ole tulossa juhliin. (Oikein aktiivisesti toimii seurakuntansa asioissa) mutta ei tule juhliin.

Minä taidan olla helpottunut että se vanha harakka ei tule. Eksä ei maininnut isästään mitään. Pitääkö minun kysyä tuleeko hän juhliin? Ilmeisesti ei tule, kun eksä ei maininnut mitään.

Ap

Jaa.. no nyt löytyi se syykin, miksi ei tule. En minäkään tulisi juhliin, jonne mua ei tosiaankaan haluta. Pitäisin lapselle sitten omat juhlat vaikka ihan kahden kesken.

Vierailija
10/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sitten kahdet juhlat ja juhlan päähenkilö joutuu keskelle teidän riitaanne, vaikka juhlat olisivat hänen kunniakseen.

Ei kai missään niin sanottu. Käsitin että päädyttiin yksiin juhliin, mutta ex-anoppi ei halua sinne tulla.

Vierailija
11/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepähän lisäännyit, joten nyt on turha valittaa.

No kuule elämä voi koetella vaikka yrität miten elää oikein. Ehkä sinullakin on siitä kokemusta, kun noin ikäviä kommentteja viitsit tänne kirjoitella. Ajattelepa nyt itsekin!

Vierailija
12/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö kommenttia?

Ap

Miksi kerjäät kommentteja oman perheesi asioihin? Sinun pitää olla lapsille tukipylväs ja hoitaa itse asiat parhaaksi katsomallasi tavalla, eikä jossain nettipalstalla kerjätä jotain "anopin haukkumisviestejä". Aikuistu hyvä ihminen. 

Vierailija
13/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No anna osapuolten itse selvittää miksi eivät ole tulossa juhliin. 

Vierailija
14/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tää sitten ole ok. Vain kummi tulee ja sun ei tarvi ruokkia exän sukua. Kutsuttu on, joten voit olla hyvin mielin

Vierailija
15/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä palsta on tarkoitettu sille, että saa keskustella asioista.

Että No problemos!

Vierailija
16/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt kuluta energiaa moiseen. Jätä ylimääräinen paikka, varalle. Exäsi manipuloi selvästi sinua, ja menet mukaan. Ei varmasti järjestäisi juhlia samaan aikaan, kuhan lätisee. Tai kutsu koko exän suku itse, äläkä kysele eksältä. Siinä kohtaa ei kukaan voi säätää enää mitään. Ja mikäli luin rivien välistä, sieltä tuskin tulee montaakaan. 

Vierailija
17/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sinulle kommentti, ap: TROLLOLLOOO!

Vierailija
18/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös tää sitten ole ok. Vain kummi tulee ja sun ei tarvi ruokkia exän sukua. Kutsuttu on, joten voit olla hyvin mielin

Thanks! Tällä jatkan eteenpäin!

Vierailija
19/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, käsitin otsikosta että Elinkeinoelämän keskusliiton anoppi tulee juhliin. Kyllä juhliin kannattaa aina pari ei-toivottua vierasta hankkia, muuten voi olla että jumpitus jatkuu isommalla änkyräporukalla.

Vierailija
20/33 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän tuon osaa itse ratkaista!