Suomen karmeimmat Euroviisuihin lähettämät kappaleet
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Paljasjalka-Jasminen Niin kaunis on taivas, kaunis on maa
Huomaan, että minulla aina välillä soi tämä kappale päässä :D Mielestäni tavallaan ihan söpö laulu, mutta ihan väärät kisat.
Itse vastaan tähän vaikka Jag blundar (en muista esittäjää) ja Paradise Oscar (en muista biisiä). Mielestäni biisi saa olla huono, mutta pahinta on TYLSYYS ja mitäänsanomattomuus.
Yhden kerran olen tuntenut hetken sellaista, voi kauheaa, nuo ovat niin noloja, mutta ne eivät ehkä itse tajua, että kuinka noloja ovat
ja se oli Catcatien Bye bye baby tai niin kuin se meni tyttöjen suulla Pai Pai Peipi. Ne asut ja ennen kaikkea ne taustatanssijakundit. Voi elämä. Kaikin puolin campia, ei siinä. Kulttuurien omimista, bröykken inglishia, niiviutta, wokea ennen wokea, heh. Kaikki yhtä noloa toimintaa. Olis Virpi ottanut sen Tauskin pyörimään sinne prse paljaana ja cheerleader-huiskia heilutellen, niin se olisi pelastanut tuon noloudesta komiikan puolelle.
No se hetken kestänyt nolouden/häpeän tunne meni ohi, kun seuraava euroviisuhumppa pärähti käyntiin. Sitä muisti, että ai niin, sehän on homman nimi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se yksi ruotsinkielinen joskus kauan sitten oli?
Fri?
Joo.
Se oli vielä sitä aikaa, kun Suomen Euroviisuesiintyjä valittiin Pohjanmaan ruotsinkielisten äänillä.
Tää uusin. En tiedä edes nimeä eikä kiinnosta katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Tää uusin. En tiedä edes nimeä eikä kiinnosta katsoa.
Macintosh84man
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan, että minulla aina välillä soi tämä kappale päässä :D Mielestäni tavallaan ihan söpö laulu, mutta ihan väärät kisat.
Itse vastaan tähän vaikka Jag blundar (en muista esittäjää) ja Paradise Oscar (en muista biisiä). Mielestäni biisi saa olla huono, mutta pahinta on TYLSYYS ja mitäänsanomattomuus.
Hyvä ketju. Ehdin jo melkein unohtaa, kuinka karmeita viisuja Suomesta on lähetetty maailmalle vuosien mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, täysin mitäänsanomaton lallatus, eikä esityskään mennyt putkeen.
Jasmine olisi pudonnut heti kättelyssä, jos silloin olisi ollut Voice of Finland.
Vierailija kirjoitti:
Kuunkuiskaajat, loiri
Hmm kumpi? kuunkuiskaajat hyvä.. Loiri ..no....hmmmm
Missä miehet ratsastaa - silloin sai hävetä olevansa suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Marika Krook ja joku hoilaus ilman sanoja
Oliko tää se Aava-kappale, jossa oli suunnilleen pelkkää a-vokaalia? Kun uskottiin, ettei voittoa voit tulla ääkkösten takia. Sitten tuli Viro mukaan kisoihin. ;)
Aaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaa! Varma voitto! Ei muuta kuin kisoihin. Marikasta ei ole taidettu sen jälkeen kuulla missään.
Vierailija kirjoitti:
PKN on sijoittunut kaikkein huonoimmin, vihoviimeiseksi semeissä.
Mikä kertoi vain LGBT-viisukansan todellisesta suvaitsevaisuuden tasosta eikä mistään muusta.
Kannattaisi useimpien kommentoineiden ensin kuunnella ne piisit kokonaan. Kommentoida vasta sitten, jos vaikka mielipide olisi muuttunut. Esimerkiksi Nuku pommissa kertsi oli huono ja onhan nolla pistettä nolo, mutta ei se piisi niin huono ole.
Viktor Klimenko Aurinko laskee länteen.
Yleisö äänestyksen voitti Katri Helena laululla Minne tuuli kuljettsa, mutta asiantuntijat valitsivat Viktor Klimenkon Euroviisuihin
Sattuipa silloin olemaan Euroopassa olemaan letkajenkka villitys ja Eiroviisut voitti jenkka, nimi oli suomeksi Vahanukke, laulava nukke. En muista maata, enkä laulajaa, nuori nainen.
Kyllä asiantuntijat mokasivat silloinkin
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi useimpien kommentoineiden ensin kuunnella ne piisit kokonaan. Kommentoida vasta sitten, jos vaikka mielipide olisi muuttunut. Esimerkiksi Nuku pommissa kertsi oli huono ja onhan nolla pistettä nolo, mutta ei se piisi niin huono ole.
Sama koskee Yamma yammaa. Paitsi taisi saada muutaman pisteen enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran olen tuntenut hetken sellaista, voi kauheaa, nuo ovat niin noloja, mutta ne eivät ehkä itse tajua, että kuinka noloja ovat
ja se oli Catcatien Bye bye baby tai niin kuin se meni tyttöjen suulla Pai Pai Peipi. Ne asut ja ennen kaikkea ne taustatanssijakundit. Voi elämä. Kaikin puolin campia, ei siinä. Kulttuurien omimista, bröykken inglishia, niiviutta, wokea ennen wokea, heh. Kaikki yhtä noloa toimintaa. Olis Virpi ottanut sen Tauskin pyörimään sinne prse paljaana ja cheerleader-huiskia heilutellen, niin se olisi pelastanut tuon noloudesta komiikan puolelle.
No se hetken kestänyt nolouden/häpeän tunne meni ohi, kun seuraava euroviisuhumppa pärähti käyntiin. Sitä muisti, että ai niin, sehän on homman nimi...
Vuosi oli 1995 jolloin itse työskentelin Ruotsissa ja muistan kuinka pari ruotsalaista viisuhullua karaokeharrastaja työkaveria tykkäsivät tosi paljon tuosta Cat Catin bye bye babysta.
Ensimmäisenä mieleen tuli Jasminen Niin kaunis on taivas, mutta kyllä voiton vie kuitenkin Sandhjan Sing It Away. Osuikohan siinä yksikään nuotti kohdilleen, ja vaikka olisi ollut kuinka taitava laulaja, biisi itsessään ei kolahtanut. En edes muista siitä muuta kuin 1990-luvun Ruotsin-laiva-tunnelman.
Vierailija kirjoitti:
Paras on ABBA
Minähän vuonna ABBA edusti Suomea?
Oliko tää se Aava-kappale, jossa oli suunnilleen pelkkää a-vokaalia? Kun uskottiin, ettei voittoa voit tulla ääkkösten takia. Sitten tuli Viro mukaan kisoihin. ;)