Rahaa jäljellä vain 27.50€, tuet tulee 3 viikon päästä, jääkaapissa on paketti kahvia, kauramaito ja paketti kananmunia, miten selvitä?
Rahaa jäljellä vain 27.50€, tuet tulee 3 viikon päästä, jääkaapissa on paketti kahvia, kauramaito ja paketti kananmunia, miten selvitä?
Kommentit (209)
Ryhdistäydyt ja menet töihin. Suomi on mahdollisuuksien maa
Vierailija kirjoitti:
Tuet tulee aina luun lopussa elikkä ensi viikolla.
Työmarkkinatuki voi tulla millon vaan.
Johonkin kahviin tuhlannut rahaa. Mäntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien? Kaikille tuntemilleni tulee aina kuun lopussa.
3 viikkoa. Painoa tippuu muutama kilo tuolla ruokavaliolla.
Ihme nämä kommentit, että hyvin pärjää kolme viikkoa, kun aamulla leipä ilman päällisiä tai pelkkä puuro ja päivällä joku makaronimössö. Viikon tuolla menee, posket hiukan kapenee, mutta kolme viikkoa on pitkä aika noin niukilla tarjoiluilla. Itse olen hoikka ja pieniruokainen ja silti aamuin illoin syön leivät kunnon päällisillä, kaksi lämmintä ruokaa, välikahvit leivällä ja pullalla muutenkin tulee napsittua hedelmää ja muuta.
Vierailija kirjoitti:
No eikä tule. Itse sain muutaman kuukauden aikuiskoulutustukea ja se tuli aina alkukuusta.
Moneskohan kerta tämä on kun sama laholanttu jankuttaa taas tätä samaa paskaa. Tapa itsesi niin päästään kaikki helpommalla.
Jos oot tiennyt että sulla on tiukka budjetti, niin miksi ostelet jotain kauramaitoja? Kannattaa opetella juomaan se kahvi mustana. Minäkin opin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justhan sulla oli 160€. Ryyppäsitkö yli 150 egellä 😬
Kävin laivalla ja ostin ruokaa
AP
Niin laivallahan se onkin järkevää käydä kun rahasta on pulaa. Voi v i t t u, että sä olet t y h m ä. Mitä hvettiä sä saat näistä sun typeristä ja lapsellisista jankutustrolleista? Oletko eläkkeellä vajaälyisyyden vuoksi?
Pitää ihmisen muutakin tehdä kuin olla kotona
AP
Ihmisen pitää sitten olla myös vinkumatta ettei ole ruokaa kun rahat on käytetty muihin turhuuksiin. Ole hyvä, tämä neuvo on ihan ilmainen.
Hae punalaputettuja illalla, lisäksi perunoita ja puuroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien? Kaikille tuntemilleni tulee aina kuun lopussa.
Olen saanut työmarkkinatukea 3v ja sehän tulee pari päivää sen jälkeen kun tekee hakemuksen.
Osta pönikkä viiniä, nauti siitä ja ala huomenna myymään tavaroitasi torissa. Siitä se pikkuhiljaa lähtee helpottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hoikka ja pieniruokainen ja silti aamuin illoin syön leivät kunnon päällisillä, kaksi lämmintä ruokaa, välikahvit leivällä ja pullalla muutenkin tulee napsittua hedelmää ja muuta.
No ei kovin pieniruokaiselta kuulosta, jos 6 - 8 kertaa päivässä pitää jotakin mättää naamaan. :D
Selviä aika pian, kun lopetat päihteiden käytön.