Rahaa jäljellä vain 27.50€, tuet tulee 3 viikon päästä, jääkaapissa on paketti kahvia, kauramaito ja paketti kananmunia, miten selvitä?
Rahaa jäljellä vain 27.50€, tuet tulee 3 viikon päästä, jääkaapissa on paketti kahvia, kauramaito ja paketti kananmunia, miten selvitä?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ilmaista tekemistä, kaikki maksaa nykyään
AP
Lenkkeily ei maksa mitään
Lenkkarit 100-200€, tuulipuku 80€, juomapullo 5€, ruokaa kuluu enemmän kun lenkkeilee yms yms.
ap
Tokmannin tarjous lenkkarit maksaa kolme euroa ja on yhtä hyvät kuin 300 euron lenkkarit. Lenkillä ei tuulipukua tarvitse Tokmannin kolmen euron collegehousut riittää, juomapulloksi käy mikä tahansa vanha pullo itse käytän pientä Vichy pulloa. Ruokaa ei kulu sen enempää kuin muutenkaan. Kävelylenkillä menee muutama sata kilokalori, joten se siitä ruoan tarpeesta.
Jalat menee tommoisissa paskoissa
2 tuntia juoksua kuluttuaa 1 163 kcal
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa taas sama aloitus. Sama vastaus sitte mikä on moneen kertaan jo annettu. Osta kuivia herneitä ja tee hernekeittoa. Syö kaurapuuroa aamuisin. Kyllä niillä pärjää, on proteiiniakin. Ihminen pärjää kuukauden syömättäkin.
Maha ei kestä kauraa eikä herneitä
AP
Kauramaitoa kerroit kaapissa olevan, mikset ostanut tavallista maitoa kun maha ei kestä kauraa ?!
Kauramaitoa juon alle desin päivässä kahvin kanssa
AP
Eikö ole jännä että meille työssäkäyville kelpaa ihan tavallinen maito kahviin, ostan itse kotimaista kevyt maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa taas sama aloitus. Sama vastaus sitte mikä on moneen kertaan jo annettu. Osta kuivia herneitä ja tee hernekeittoa. Syö kaurapuuroa aamuisin. Kyllä niillä pärjää, on proteiiniakin. Ihminen pärjää kuukauden syömättäkin.
AP
Kauramaitoa kerroit kaapissa olevan, mikset ostanut tavallista maitoa kun maha ei kestä kauraa ?!
Kauramaitoa juon alle desin päivässä kahvin kanssa
AP
Eikö ole jännä että meille työssäkäyville kelpaa ihan tavallinen maito kahviin, ostan itse kotimaista kevyt maitoa.
En tunne ketään työssäkäyvää joka ostaisi tavallista maitoa ja tunnen 500+ ihmistä
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Lenkkarit 100-200€, tuulipuku 80€, juomapullo 5€, ruokaa kuluu enemmän kun lenkkeilee yms yms.
ap
Tokmannin tarjous lenkkarit maksaa kolme euroa ja on yhtä hyvät kuin 300 euron lenkkarit. Lenkillä ei tuulipukua tarvitse Tokmannin kolmen euron collegehousut riittää, juomapulloksi käy mikä tahansa vanha pullo itse käytän pientä Vichy pulloa. Ruokaa ei kulu sen enempää kuin muutenkaan. Kävelylenkillä menee muutama sata kilokalori, joten se siitä ruoan tarpeesta.
2 tuntia juoksua kuluttuaa 1 163 kcal
AP
Asiantuntijat ovat purkaneet lenkkareita ja huomasivat ettei niissä ole mitään eroa onko Tokmannin halpis lenkkarit vai ne 300 euron lenkkarit. Eli sinä kuvittelet että menee.
Jotenkin sinä kuitenkin aina selviät kun tämä sama ruikutus on täällä viikon välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
ap
<
äLÄ VALEHETELE
AP
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut yhden lapsen opiskeleva yh ja rahasta oli tiukkaa, mutta koskaan meillä ei ollut kaapit niin tyhjät, että olisi vain paria raaka-ainetta ollut. Pakastimessa aleista lihoja, kanaa, kalaa. Kuiva-aineina riisiä, makaronia, jauhoja, yms. En ymmärrä miten joillakin on muka aina kaapit tyhjänä.
Olen nytkin pienituloinen kun olen opintovapaalla, mutta ei silti ole kaapit tyhjät.
Ja piti tulla tähän irvailemaan aloittajalle? Sulla on lapsi, jonka avulla olet saanut opiskelijana extrarahaa, se selittää miksi sinun ei ole tarvinnut nähdä nälkää.
Lopetat ryyppäämisen niin selviät.
Vierailija kirjoitti:
En ryyppää kuin ehkä kerran viikossa
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Älä valehtele! Ei kukaan selvinpäin spämmää tällaista paskaa jokaikinen päivä.
Kun tunnet yli 500+ ihmistä, niin kysy ihmeessä ensihätään ihan pientä lainaa joltakulta. Kyllä joku auttanee varmasti. Sitten pitää unohtaa ne laivamatkat samantien, kun siellä sitä rahaa palaa ihan huomaamatta. Isommat investoinnit on tältä erää tehty, joten ensi kuukauden jälkeen täytyy alkaa keskittymään niihin perusasioihin. Hurstilta voipi hakea ruoka-apua. Jatkossa teet menoarvion ja suhteutat sen tarpeen mukaan kuluihin. Toisaalta muuttohan se on edessä, työttömät eivät jatkossa juhli Helsingissä päin, kun tulee uudet rajoitukset asumistukeen. Mutta näillä alkuun, tilanne näyttää yleisesti tässä kohtaa pahalta, mutta alat samalla setvimään noita takapiruina olevia velkoja. Sitten kun se päivä koittaa, että pääset niistä eroon, niin elämä hymyilee taas. Ei tässä kohtaa ole vielä mitään menetetty. Otat ruokaohjeita vastaan ylempää, ja sitten keskityt siihen, että rahat käytetään vaan välttämättömyyksiin tässä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No sittenhän sun ei tarvitse selvitä, kun olet jo selvä. Vai onko tänään se sun ryyppypäiväsi?
AP. Nyt alkaa Ramadan. Paastoa. Ole kuin muslimi.
Kuulin äsken laulun säkeen, joka kertoo ap:sta
"Olen yksinkertainen, aina selitystä vailla"
Sinulla on varaa kahviin ja kauramaitoon, muttei ruokaan?
Me ajattelemme hyvin eri tavalla asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP'
:D
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP'
:D
ohis
Mitä?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei kestä kauraa mutta sanoit että juot kauramaitoa? Nyt jäit kiinni paskanpuhumisesta TROLLI