Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketoosin perustuvat dieetit ovat ainoita, jotka toimivat

Vierailija
10.03.2024 |

Kaikki muut dieetit ovat ihan humpuukia, ei ne toimi muualla kuin tutkijoiden papereissa. Ketoosi on ainoastaan ihmisessä havaittu tila, jossa elimistö hiilihydraattivajetta korvatakseen polttaa rasvaa. Tämä menetelmä toimii. Syöt paljon lihaa, vähän vihanneksia ja hedelmiä, vielä vähemmän riisiä, pastaa ja perunaa, mieluiten vältä niitä, koska ne ovat hiilihydraattien lähteitä.

Hankkiudutko vararenkaastasi eroon vai et? Valitse ketoosi.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lääri voi ehkä auttaa sua. Hakeudu hoitoon.

Vierailija
2/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Miksi mä en laihtunuy 2kk ketoosilla kuin ekan viikon aikana 2kg? Osaatko vastata? Oli vain kylmä ja vetämätön olo. Tuntui, ettei mikään liiku kropassa mihinkään. Mitä tein väärin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap valitse eutanasia. Pääset eroon rasvasta ja kaikesta muustakin mikä mieltä painaa.

Vierailija
4/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Miksi mä en laihtunuy 2kk ketoosilla kuin ekan viikon aikana 2kg? Osaatko vastata? Oli vain kylmä ja vetämätön olo. Tuntui, ettei mikään liiku kropassa mihinkään. Mitä tein väärin? 

Et päässyt ketoosiin, kun ahmit sipsejä ja karkkii ja latkit energiajuomia.

AP

Vierailija
5/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Eli et osaa vastata. En syö ja juo noita koskaa. 

Vastaisitko ihan oikeasti? 

Vierailija
6/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoosissa ei ole mitään järkeä mikäli sä et ole sairaaloisen lihava. Tai sun pitää tiputtaa Max nopeasti kiloja. 

Vierailija
7/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa olla niin vinksahtanut kuin haluaa.  Toisia ei  pidä  yllyttää terveydelke vaarallisiin kokeiluihin.

Jotenkin sairasta jos ihminen suhtautuu viljaan kuin myrkkyyn  tai saa hepulin kasvispihvi-sanasta.

Vierailija
8/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihtunut ilman dieettejä. :D

Vierailija
9/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstana ketoosihullu paikalla!

Vierailija
10/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle suositan ketoosin kaveriksi lobotomiaa.

Vierailija
11/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syö vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu. Ihan sama vaikka söisi karkkia. 

Pentuna laihdutettiin niin, että syötiin Carrollsilla kerran päivässä hampurilaisateria ja ihan sokerisella kolalla. Kun ei muuta syönyt, niin laihtuu ihan tehokkaasti. Ehkä suunnilleen 1200 kcal/päivä oli energiansaanti? 

Terveyden kannalta saattaa ihan perus sekaruoka olla paras - määrä ratkaisee. 

Vierailija
12/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tuloksia, noudata ketoosidiettiä. Jos haluat jatkaa voivotteluasi, niin niinkin voit tehdä. Itse fitti mieluummin.

AP

Vierailija
13/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Eli et osaa vastata. En syö ja juo noita koskaa. 

Vastaisitko ihan oikeasti? 

En ole sama, mutta olet syönyt liian vähän ja suolatasapaino ei ole ollut kohdallaan.Kehon muuntamisessa rasvapolttoiseksi menee oma aikansa, ja se kannattaa suunnitella hyvin, ja ennenkaikkea kannattaa hankkia oikeaa tietoa, miten se tehdään ilman kitumista ja palelua. Toiseksi, keho korjaa sisäelinvauriot eli esim. Rasvoittuneen maksan ensin, koska se on sille tärkeämpää kuin ns. Vararasvan polttaminen. Kolmanneksi liian vähäisen ravinnonsaantimahdollisuudet aiheuttama stressi voi estää laihtumista nostamalla kortisolitasoja. Tuossa nyt yleisimpiä syitä. Neljänneksi, jos kiloja on paljon, eivät ne kovin nopeasti lähde, kilo viikossa on jo ihan maksimi.

Vierailija
14/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tuloksia, noudata ketoosidiettiä. Jos haluat jatkaa voivotteluasi, niin niinkin voit tehdä. Itse fitti mieluummin.

AP

Mikä into teillä itseoppineilla ruokaneuvojilla on tyrkyttää kaikille omia ruokarajoitteitanne?

Yksikin ketomyyjä käy ihan kierroksilla nykyisin, eikö kauppa käy?

Vierailija
15/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstana ketoosihullu paikalla!

Juu, samaa mietin minäkin. Palstan ketohullu täällä taas saarnaa ketoosidieetistä vol 10 389. 🙄

Vierailija
16/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Jos haluat nopeita tuloksia/ tuloksia mitkä häviää muutamassa kk dieetin loputtua. Jos haluat keskinkertaisen suorituskyvyn. Tai lisätä sydän verisuonitautien riskiä valitse ketoosi.

Vierailija
17/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita välttämättä sitä ketoosia. Vhh juuri siinä ketoosin rajalla ja runsaasti rasvaa toimii myös. Sillä laihdutin ja olen pitänyt normaalipainon jo reilun vuosikymmenen. Ketoosi ei minulle sovi ollenkaan; en nuku, en syö, menen ylikierroksille, haisen, sydän muljahtelee. Hiilihydraatit kun nostaa hieman sen ketoosiin menemisen rajan yläpuolelle, mutta pitää ne sen verran alhaalla ettei hiilarihimo riistäydy käsistä, niin homma toimii kuin unelma. Mun hh määrä on 30-50g vuorokaudessa.

Vierailija
18/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita välttämättä sitä ketoosia. Vhh juuri siinä ketoosin rajalla ja runsaasti rasvaa toimii myös. Sillä laihdutin ja olen pitänyt normaalipainon jo reilun vuosikymmenen. Ketoosi ei minulle sovi ollenkaan; en nuku, en syö, menen ylikierroksille, haisen, sydän muljahtelee. Hiilihydraatit kun nostaa hieman sen ketoosiin menemisen rajan yläpuolelle, mutta pitää ne sen verran alhaalla ettei hiilarihimo riistäydy käsistä, niin homma toimii kuin unelma. Mun hh määrä on 30-50g vuorokaudessa.

Aamen

Vierailija
19/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vähän rasvaa, liikaa proteiinia? Vaikea vastata kun ei tiedä muuta kuin oletetun ketoosin.

Vierailija
20/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle suositan ketoosin kaveriksi lobotomiaa.

Minä suosittelen lisäksi niskalaukausta