Onnellinen kahden terveen yli kakskymppisten äiti
Ei meilläkään mitään ruusuilla tanssimista ollut se aika, kun jälkikasvu oli murrosiässä. Todettiin vain, mies ja minä, että toisissa asioissa otetta oli hieman tiukennettava, samalla kun henkilökohtaista vapautta oli annettava enemmän. Aikamoista nuoralla kävelyä, mutta selvittiin.
Turhia uhkailuja emme harrastaneet. Mutta johdonmukaisia kyllä (Jos sun huoneesta ei ole pizzapakkaukset lähteneet roskiin ihan just, ja imurin ääni ei kuulu, unohda se sun ja kavereiden viikonloppureissu mun viemänä, mun autolla!).
Ja nyt, kertokaa minulle miksi tämä ei ole mahdollista nepsylasten kanssa? Parissa kirjoituksessa on kiukkuisesti joillekin vastattu: Luuletko että nepsylapset ovat tyhmiä???
Siis: kun eivät ole, mikä estää kasvattamasta?
Tämän ei ole tarkoitus provosoida, vaan kysyn ihan tosissani!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaana tupakoiva mamma on ainoastaan idioootti. Ansaitset julman kuoleman. Tervemenoa h o r o.
Siis ei helkkari mä en kestä!
Teillä 99 prosentilla on pahasti jotain pielessä päässä. Oletko jollain lääkityksellä?
Ap
Tämä Suomi on sairastunut diktatuurilla sekä ilkeydellä ja kiusaamisella. Tuollaisia jälkeläisiä sitten työmaille, ei ihme että on hankalaa ja psyykkisiä sairauksia ja uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et hannkinut enempää lapsia? 😡🤬
Alle 4 on maanpetos ja paikat toimii
Meille on tulossa vielä yksi. Olen taas raskaana. 6 kuukausi menossa.
Ap
Kai olet muistanut tupakoida ja ottaa alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi tupakoin alusta loppuun kummassakin raskaudessa. Silti lapset on terveitä.
Ap
Itsekäs paska.
Lapsellista paskaa. Katso peiliin sinäkin.
Jo otsikosta näki, ettei ap käy ihan täysillä.
Äläpäs arvostele valintoja. Vaikutat itse haitallisemmalta koko ihminen.