Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Farmaseutti, farmanomi, proviisori... meneekö ne tässä arvojärjestyksessä?
Kommentit (5)
Proviisorin työssä asiantuntemukseesi luotetaan joka päivä.
Apteekissa teet töitä esimiestehtävissä apteekkarin alaisena. Suunnittelet hänen kanssaan apteekin toiminnan kehittämistä, suhdetoimintaa sekä henkilöstön koulutusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
proviisori esimies ja apteekkarista seuraava, sitten farmaseutit joita yleensä eniten apteekissa ja lisäksi on farmanomeja ja /tai lääketyöntekijöitä.
Joskus vaan miettinyt että mitenköhön noi menee.
Farmaseuit ilmeisesti käyvät korkeakoulututkinnon?
Alue: Aihe vapaa
Eli farmanomi, farmaseutti, proviisori, oisko vielä apteekkaari?