Clas Ohlson tarjoaa töitä määräaikaisella sopparilla 5 h per viikko.
https://ura.clasohlson.com/jobs/3673333-myyja-hameenlinna
Työvoimapula on selkeästi hirmuinen kun tähänkin oletetaan porukkaa löytyvän.
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, eihän palkalla tartte tulla toimeen, eikä vissiin enää edes kattaa työssäkäynnin aiheuttamia kustannuksia.
Tuo olisi lähinnä kallis harrastus.
Kommentti on kait sarkasmia tai trolli? Mikä estää hankkimasta rinnalle 2 tai 3 muuta tuntisopparia? Palkalla tulee hyvinkin toimeen kunhan muistaa ja tekee työtäkin sen 38 tuntia viikossa. Eikä jeesustele että tein viikon töitä (5 tuntia) eikä tällä palkalla elä. Mua riistetään -))))!
Ei varmaan estä, jos sopivia soppareita on tarjolla ja mikään sopparin tarjoava yritys ei erikseen kiellä olemasta yhtä aikaa toisessa yrityksessä töissä.
Käytännössä voi olla hankala järjestää kovin montaa sopparia yhtä aikaa.
No varmaan 2 sopparia vielä voi onnistua kohtuu helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, eihän palkalla tartte tulla toimeen, eikä vissiin enää edes kattaa työssäkäynnin aiheuttamia kustannuksia.
Kommentti on kait sarkasmia tai trolli? Mikä estää hankkimasta rinnalle 2 tai 3 muuta tuntisopparia? Palkalla tulee hyvinkin toimeen kunhan muistaa ja tekee työtäkin sen 38 tuntia viikossa. Eikä jeesustele että tein viikon töitä (5 tuntia) eikä tällä palkalla elä. Mua riistetään -))))!
Häshtäg silpputyö. Leikkaa, liimaa, parsi kokoon oma tilkkutäkkisi kuuliaisesti, suu supussa, nirsoilematta ja itsestäsi liikoja luulematta. Muista myös palava intohimo ja nöyrä kiitollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Haluut että nuoret jää roikkumaan loppuelämäkseen tuilla sen sijaan että opiskelee ammatin, menee töihin ja maksaa pääosan lisääntymisestään itse?
Kuvitteletko että joku elättää itsensä viiden viikkotunnin myyntityöllä?
Jos ja kun avoimeen työpaikkaan riittää tulijoita, niin se on tasan työnantajan ja työnhakijoiden välinen asia, ei kenenkään muun.
Hyi hitto. Klasulla jokainen myyjä on pakotettu tervehtimään asiakasta irvistyksen kera, niin pakotetun oloista. 100% myötätunnot myyjille kun joutuvat alistumaan tuollaiseen lisämyynnin toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Haluut että nuoret jää roikkumaan loppuelämäkseen tuilla sen sijaan että opiskelee ammatin, menee töihin ja maksaa pääosan lisääntymisestään itse?
Tulihan se aivopieru sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen moniakin, jotka haluaisi tehdä töitä juurikin n. 5 t viikko. Sopisi kivasti vaikka opintojen kylkeen tai lapsiaan kotona hoitavalle.
Eri asia sitten on, miten työtunnit sijoittuisivat viikolle. 5 tuntia kerrallaan vai pätkittyinä, ja mihin aikaan päivästä. Ei sanota eikä varmaan edes tiedetä. Pitääkö olla aina valmiina tulemaan, voi olla monelle mahdotonta.
Olen aivan satavarma että noita viittä tuntia ei saa edes tehdä yhtenä päivänä putkeen. Ja koska tossa lukee "keskimäärin" niin liekö todellisuudessa nollatuntisoppari. Jos et asu vieressä niin työmatkoihin menee jo enemmän aikaa kuin työtunteihin.
Keskimäärin 5 tuntia viikossa. Toivottavasti työtä on sitten korkeintaan vain kahtena päivänä viikossa. Muuten tuo on jo aikamoista pelleilyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun avoimeen työpaikkaan riittää tulijoita, niin se on tasan työnantajan ja työnhakijoiden välinen asia, ei kenenkään muun.
Ei se ihan niinkään ole, vai pidätkö 4e tunti metsänistutusta ihan ok hommana, kun siihen on saatu ulkomaalaiset tekijät, jotka eivät pysty vaatimaan enempää?
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun ei tule ostavia ja maksavia asiakkaita niin viimeinen sammuttaa valot.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin mennä jos en opiskelisi
Clasulla pitää osata natiivitason ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko että joku elättää itsensä viiden viikkotunnin myyntityöllä?
Kukaan ei kuvittele.
No tuohan voi olla vaikkapa 5 h putkeen, kaikkein vilkkaimpina päivinä.
Tai pari tuntia päivässä, ja yleensä ne on tunnit illalla / iltapäivisin, jolloin on eniten asiakkaita.
Sopii just vaikkapa opiskelijalle.
Tai vaikka jollekin työttömälle, jolle se on pehmeä lasku takaisin työelämään.
Tienesti jää kyllä pieneksi, mutta jostainhanhan sitä on aina aloitettava.
Tuntipalkka näkyy olevan 12,26 €. Kuitenkin euron korkeampi kuin siivojilla.
Niin? Minäkin teen töitä 10h viikossa ja pyrin kuluttamaan mahdollisemman vähän. Näin yhteiskunta eli muut ihmiset hyötyy minusta mahdollisemman vähän.
Ajankuluksi toki, mutta ei tuolla työmäärällä leipää tienata.
Osan meistä opiskelijoista tekee töitä niiden opintojen ohella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä estää? Kysynpähän että tekisitkö itse nollatuntisopparin ja eläisit jatkuvassa epävarmuudessa saatko toimeentuloa ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijalle täydellinen 5h/viikko. Jos on liikaa tunteja viikossa niin menettää opintotuen eikä ennätä opiskella samalla.
Tämä on kesätyö. Aika harva opiskelija pystyy opiskelemaan ja nostamaan tukia läpi kesän.
Osa-aikaisia töitä pienillä tunneilla on ollut tarjolla ennenkin, ja niihin on ihan eri hakijakunta kuin kokoaikatöihin. Mikä tässä nyt on ongelma?