Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En äänestänyt kokoomusta, vaikka olen akateeminen ja harrastan kulttuuria

Vierailija
10.03.2024 |

En äänestä kokoomusta, joka kiusaa mummoja ja riistää köyhiä.

Minusta vuoden 1918 tapahtumat ovat kamalaa katsottavaa. Ihan kaikki saa hävetä. Toivottavasti tällaista enää tule.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden 1918 tapahtumat oli Otto-Wille Kuusisen vika.

Vierailija
2/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään vaikka olen itsekin akateeminen, äänestinkin PS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt ketään vaikka harrastan kulttuuria. Mielestäni yhteiskunnan ei pitäisi tukea aikuisten kulttuuria vaan sen pitäisi pärjätä itsenäisesti. Mikään puolue ei ollut samaa mieltä.

Vierailija
4/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1918 vihervasemmisto halusi liittää Suomen Venäjään, onneksi Valkoiset (Kok-PS) esti tämän vapaussodassa.

Vierailija
5/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikeasti akateeminen ja harrastat kulttuuria, tietäisit ettei kokoomus ole tämän ihmisryhmän puolue.

Vierailija
6/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 1918 vihervasemmisto halusi liittää Suomen Venäjään, onneksi Valkoiset (Kok-PS) esti tämän vapaussodassa.

Jaa, että vihreät olivat jo tuolloin olemassa?

Ei hyvää päivää näitä huru-ukkoja. Mielikuvituksella ei ole rajaa, kun vihreitä syytetään.

Vierailija
7/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää näitä huru-ukkoja. Mielikuvituksella ei ole rajaa, kun vihreitä syytetään.

Ei persujankaan silloin ollut, mutta samaa porukkaa. Punaisia edusti SDP, Vasemmistoliitto ja VIhreät, loput oli Valkoisten puolella.

Vierailija
8/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen duunari, en äänestä joka vaaleissa mutta jos äänestän niin äänestän perussuomalaisia. Olen eläessäni 2 kertaa äänestänyt vaaleissa. Tämä nykyinen hallitus on hyvä ja kannatan sitä että surkeat työntekijät voidaan irtisanoa helpommin,kannatan sitä että eka saikkupäivä on palkaton jotta ne saikuttelijat saadaan kuriin ja kannatan että poliittisia lakkoja rajoitetaan jotta vassaripuolueet ei voi aina kapinoida oikeistoa vastaan lakoilla.

Kuulun myös ytk:hon koska ammattiliitot nyt vaan on p*skaa.

M32

Vierailija
9/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei ole vieläkään päässyt yli orjamentaliteetistaan. Sen näkee kaikkialla, kun suomalaisuutta pyritään painamaan alas

Vierailija
10/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen duunari, en äänestä joka vaaleissa mutta jos äänestän niin äänestän perussuomalaisia. Olen eläessäni 2 kertaa äänestänyt vaaleissa. Tämä nykyinen hallitus on hyvä ja kannatan sitä että surkeat työntekijät voidaan irtisanoa helpommin,kannatan sitä että eka saikkupäivä on palkaton jotta ne saikuttelijat saadaan kuriin ja kannatan että poliittisia lakkoja rajoitetaan jotta vassaripuolueet ei voi aina kapinoida oikeistoa vastaan lakoilla.

M32

Vatsataudissako pitäisi töihin tulla?

Vierailija
11/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Vatsataudissako pitäisi töihin tulla?

Ei vaan jos on kipeä niin sitten jää kotiin. Surkea työntekijä olet jos kipeänä sä töihin tulet.

Kukaan ei ole pakottamassa ketään kipeänä tulemaan töihin, minun mielestä pitäisi myös uudistaa niin että jos kipeänä joku tulee töihin niin se olisi irtisanomisperuste.

M32

Vierailija
12/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei persujankaan silloin ollut, mutta samaa porukkaa. Punaisia edusti SDP, Vasemmistoliitto ja VIhreät, loput oli Valkoisten puolella.

Olen vihreä, mutta valkoisten puolella ollut aina. Ennen äänestin kokoomusta. Vaalikoneissa vasemmistoliitto tulee aika hännille, vihreät korkealle. Jako ei ole noin yksinkertainen mitä kuvittelet. Vihreitä ja vasemmistoa yhdistää lähinnä arvoliberaalius, mutta talousasioissa näkemykset ovat hyvin poikkeavia.

Vierailija
13/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen esi-isät oli vuonna 1918 maaseudun tilattomia, maatalouden kausityövoimaa, työväenluokkaa, siis punaisia. Itä-Suomessa heitä kutsuttiin loisiksi. Monet lähtivät kaupunkeihin ja tehdaspaikkakunnille parempien olojen perään, hekin siis samaa punaista työväenluokkaa. 

Vierailija
14/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32

Duunari olen myös ja pidän nykyisestä hallinnosta. Saikuttelen vuodessa aina 12 päivää enkä pidä tästä ensimmäisen sairaslomapäivän palkattomuudesta. Mutta eihän hallitus näitä pysty määräämään vaan työehtosopimukset.

Vierailija
15/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kulttuuriväki ole ikinä äänestänyt kokoomusta. Pikkutakissa pönöttävien pikkupomojen puolue.

Vierailija
16/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Duunari olen myös ja pidän nykyisestä hallinnosta. Saikuttelen vuodessa aina 12 päivää enkä pidä tästä ensimmäisen sairaslomapäivän palkattomuudesta. Mutta eihän hallitus näitä pysty määräämään vaan työehtosopimukset.

Miten sä olet noin usein kipeänä? Kannattaisiko mennä lääkäriin tutkimuksiin jos olet noin usein kiepeänä? Itse olen kipeänä ehkä kerran viidessä vuodessa keskimäärin. 

M32

Vierailija
17/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit oikeasti akateeminen ja harrastat kulttuuria, tietäisit ettei kokoomus ole tämän ihmisryhmän puolue.

Juuri niin. Ap on surkea trolli. Kulttuuripuolueita ovat Vihreät ja vähemmän vasurit. 

Vierailija
18/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kulttuuriväki ole ikinä äänestänyt kokoomusta. Pikkutakissa pönöttävien pikkupomojen puolue.

Kulttuuriväki äänestää vasemmistoliittoa,demareita tai vihreitä koska kyseiset puolueet haluaa verottaa ihmisiä enemmän jotta kulttuurille voidaan jakaa tukirahoja. 

Vierailija
19/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtuiko Maalaisliitto? https://vaalit.fi/puoluehistoriaa 

Vierailija
20/54 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele kun minä vihaan tätä nykyistä vauva-palstaa, kun lainaukset eivät toimi, mutta vastauksena sinulle M32; Matalapalkka-aloilla moni tulee sairaana töihin, koska yhdenkin päivän palkkaa vaikuttaa köyhän talouteen merkittävästi. Jos mielestäsi sairauslomalla ei saisi olla korvaukseen oikeutettu ja sairaana töistä potkut, pitäisikö sairauspäivä raha hakea kelasta? 

Ja mitä jos työntekijä on aamulla terve, mutta kesken työpäivän alkaakin yllättäen heikottaa? Tuleeko silti potkut, vaikka alunperin oli töihin saapuessaan terve? Tai mitä jos mainitsemani "vatsatauti" onkin todellisuudessa raskaus pahoinvointia, kun raskaus on vasta alussa ja eikä ole vielä huomannut olevansa raskaana? Irtisanominen raskauden perusteella on laitonta