Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää daddydom?

Vierailija
10.03.2024 |

Kysymys otsikossa. Ois ihanaa löytää oma daddydom t. Pikkuinen 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen vai mies? 

Vierailija
2/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältä ainakaan. Täällä on enemmän jonneja ja inkkelimiehiä. Bdsm-baarista voi kokeilla tai sitten ihan treffisovelluksista ja laitat kuvaukseen mitä oikeasti olet hakemassa.

Vierailija
4/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa

Vierailija
5/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen löytänyt omani ihan perinteisesti harrastusten parista. 

Vierailija
6/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä esim. Tee sellainen ilmoitis, jossa avoimesti kerrot itsestäsi ja kiinnostuksesta. Varmemmin tulee matchejä samanhenkisiltä.

Vierailija
7/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee daddydom?

Vierailija
8/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekee daddydom?

Google sanoo näin:

Typically a male dominant that takes care of a submissive/princess/baby girl. He often has her best interest in mind when punishing her for her bad behavior and rewarding her for her good behavior. Often a Daddy dom is the older masculine figure in the relationship. He is of good nature.

Vierailija
9/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon löytänyt omat subini ihan Tinderistä yms., joskin nykyisen naiseni löysin oikeessa elämässä.

En suosittele kirjoittamaan ilmoitukseen suoraan, että etsit nimenomaan Daddy Domia, koska tulet saamaan paljon yhteydenottoja wannabe -miehiltä ja pervoilta. Sen sijaan laittaisin jonkun vähän diskreetimmän vinkin, kuten ketju -emojjin. Tietäjät tietää, ja oikeet äijät osaa olla yhteydessä suhun sitä kautta.

Vastaajissa kannattaa kiinnittää huomiota vahvaan fysiikkaan ja maskuliinisiin ominaisuuksiin. Kannattaa myös hakea itseä noin kymmenen vuotta vanhempaa miestä. Kun tutustut, älä kiinnitä mitään huomiota niihin, jotka kovaan ääneen mainostaa omia dominoivia piirteitään. Sen sijaan hae sellaista miestä, joka on rauhassa itsensä ja sinun kanssa. Oikeilla domeilla ei ole tarvetta mainostaa, he osaa olla hiljaa, ja heillä on hyvä itsetunto. 

Kun pääsette seksin asteelle, kerro hänelle sun tarpeista ja mieltymyksistä, ja anna hänelle vapaat kädet toteuttaa niitä. Vasta sitten pääset oikeasti näkemään, onko teillä sellainen kemia ja dynamiikka, mikä tyydyttää sinua ja häntä.

Vierailija
10/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka minä. :). Toivottavasti tykkäät myös opettajaleikeistä

Vierailija
11/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isihahmoa siis etsitään-puhutaan suomea vaan

Vierailija
12/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isihahmoa siis etsitään-puhutaan suomea vaan

Ei vaan kyse on seksuaalisesta dynamiikasta, jossa oman submissiivisuutensa pääsee toteuttamaan turvallisessa ympäristössä. Se ei pidä paikkaansa, että kaikki submissiiviset naiset on vaan isäongelmaisia. Itse asiassa enemmän näkee isäongelmaisia siellä tavisten riveissä.

Vierailija
13/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itseäni kiinnostaa kyllä isidynamiikka ihan insestiroolileikin hengessä. myös vanhemmat naiset äiteinä. 

olen siis mies ettei jää epäselväksi. 

Vierailija
14/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun deittisovelluksissa seikkailin, niin tuntui että joka kolmas oli näitä miehiä. Itse kyllä pyyhkäisin vasemmalle aina, eivät ole minun juttuni.

Vierailija
15/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään joka kolmas myös haluaa sellaisen. 

Miten se kävi sulle ilmoituksesta ilmi, ennen kuin pyyhkäisit vasemmalle?

Vierailija
16/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään joka kolmas saa haluta, ei oo multa pois. Kertoivat itse olevansa, ja/tai profiilissa olivat nuo musta sydän & kettinki -emojit.

Vierailija
17/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähintään joka kolmas saa haluta, ei oo multa pois. Kertoivat itse olevansa, ja/tai profiilissa olivat nuo musta sydän & kettinki -emojit.

...yleinen merkki koko aiheelle, ei pelkästään tälle mitä aloittaja hakee

Vierailija
18/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...yleinen merkki koko aiheelle, ei pelkästään tälle mitä aloittaja hakee

Niin se musta sydän ei kyllä tarkoita että olisi just daddydom, se voi olla mikä vaan bdsm-aiheisests seksistä pitävä. Lähinnä merkki sille ettei pelkkää vaniljaa. 

Vierailija
19/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa

Niin saa ja enenevissä määrin naiset ostavat nykyisin näitä palveluita. Siis avioliitossakin olevat naiset, kun heidän miehiään ei kiinnosta tarpeiden tyydytys. 

Vierailija
20/38 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täältä löytyisi yksi, jolla ei omaa pikkuista vielä ole. Huolehtiva, vastuuntuntoinen mutta myös tiukka kurinpitäjä. 45-v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän