Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on naurettavin asia josta teidät ollaan jätetty treffeillä?

Vierailija
10.03.2024 |

AP selasi IG:tä. Treffikumppani vaan kysyi, että mitä teet ja sanoin että oon IG:ssä ja sit se vaan läks 💁🏼 oli vissiin joku somea vihaava konservatiivi-inceli.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieraisin kerran kun oltiin ravintolassa. Siis oltiin pöydässä ja ruoat oli siinä edessämme juuri saapuneena.

N32

Olet vaimomatskua!

Ootko sä se palstan pierufetisti joka kerran avautui ihan kunnolla tuosta fetissistä?

Vierailija
22/37 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on ghoustattu ja tuntui tosi pahalta. Olisi ollut miehekästä kertoa syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehekästä"

Mitäs muuta sinne kivikaudelle? Tykkäätkö paljonkin olettaa asioita pelkän sukupuolen perusteella? Kannattaa päivittää ittes tähän päivään, fossiili 💁🏼

Vierailija
24/37 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit deittailemassa usean miehen kanssa samaan aikaan.

Vierailija
25/37 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehekästä"

Mitäs muuta sinne kivikaudelle? Tykkäätkö paljonkin olettaa asioita pelkän sukupuolen perusteella? Kannattaa päivittää ittes tähän päivään, fossiili 💁🏼

Tapa itsesi vassaritransu

Tämä!

Vierailija
26/37 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan jätetty, mutta minä olen jättänyt monta miestä. Oikeinkirjoitus on taito, joka jokaisen aikuisen tulisi osata. Ap. lue aloituksesi, sinä tulisit jätetyksi!

Vierailija
27/37 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieraisin kerran kun oltiin ravintolassa. Siis oltiin pöydässä ja ruoat oli siinä edessämme juuri saapuneena.

N32

Tuollaisen sian joutikin jättää.

28/37 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se sitten tuntunut sinusta kivalta kuulla, että mies kyllästyi sinuun tai löysi paremman naisen?

Vierailija
29/37 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tinder treffeillä ja sanoin naiselle ravintolassa että olin unohtanut lompakon kotiin. Ne treffit päättyi siihen.

Vierailija
30/37 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen. Hiukan surullisena olen katsellut pariskuntia ja perheitä ravintolassa. Syöminen ja seurustelu on sivuseikka sen puhelimen näpräämisen takia. Ensin otetaan kuvia annoksista, sitten postataan someen (#ihanaalaatuaikaa), ja loppuaika kytätään tykkäysten määriä tai mitä lienee. Lapset siinä sitten levottomina liikehtii, eikä vanhemmat näe tai kuule mitään. Saati pariskunnat keskustele keskenään. 

31/37 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se sitten tuntunut sinusta kivalta kuulla, että mies kyllästyi sinuun tai löysi paremman naisen?

?

32/37 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tinder treffeillä ja sanoin naiselle ravintolassa että olin unohtanut lompakon kotiin. Ne treffit päättyi siihen.

Mun naispuoliselle kaverille kävi näin, että mies oli luvannut tarjota mutta olikin unohtanut lompakon kotiin. Näin ollen kaverini joutui maksamaan molempien laskut.

Vierailija
33/37 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuoleen katsomatta voi reilusti sanoa, ettei jutussa ole sitä kaivattua kemiaa. Luulisi, että Suomessa suorasuiden maassa tuollaisen asian voi sanoa. Sitä kemiaa on tai ei ole. Se ei ole edes kiinni toisen sukupuolesta, ulkonäöstä, ammatista tai koulutuksesta. 

Vierailija
34/37 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Minut on vaan kerran jätetty treffeillä. Oltiin siis Helsingissä kävelyllä Seurasaaressa kun mies, joka oli tullut Helsinkiin Nokialta, sanoi, että hän lähtee nyt kotiin. Puolen tunnin kuluttua kun katsoin Tinderiä, oli hän poistanut matchin. Mutta en siis tiedä syytä, hän vaan oli sitä mieltä, etten ollut kiinnostava.

Sinulle nyt sattuu ja tapahtuu kokoajan. Uskon että olet trolli tai sitten henkilö joka ei löydä ketään vierelle.

Jos nämä nyt ovat naisia ensinkään, mutta siis jos olisivat, on tuo pierunainen on vaimomatskua N:o1. Tämä mammapalstan hankala tuittupää Christiina pääsee kyllä kirkkaasti jaetulle ykkössijalle hänkin. Miehenä nimittäin arvostan asennetta, piereminen sekä "palstakiukuttelu" nyt ainakin osoittaa asennetta. Christiinalta sitä siis löytyy ja ilmeisesti on vieläpä ihan kehityskelpoinen nainen. Ainoa pitkä miinus on että haluaa rypeä Tinderissä, luulisi ihan live-seuraakin löytävän. Mutta Christiinan seurassa ei varmasti piereskellä.

Vierailija
35/37 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, jos ollaan tuntemattoman kanssa ravintolassa syömässä, ja katsoo hetken kännykkää niin se on useimpien mielestä ihan kauheeta? Siinä tuskin koko aikaa löytyy jutunjuurta uuden ihmisen kanssa, joten minusta ymmärrettävää välillä olla kännykälläkin, ei se niin totista hommaa ole. Ja ainakin minun adhd-aivot kaipaavat kiinnostavaa ärsykettä lähes jatkuvasti, joten kun yksi mies valitti puhelimen käytöstä, niin en suostunut pyynnöstä huolimatta tapaamaan häntä uudestaan. Onhan tuo ihan hyvä tyyli karsia tosikot pois samantien.

Vierailija
36/37 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ravintolassa, mentiin siis treffeille sinne. Kun ei osittanut mitään kiinnostusta niin lähdin. Selas puhelintaan, vastasi puheluihin, meni jutteleen paikalla olevien tuttujen kanssa. Lähdin nurkan taakse pubiin.

Kolmen tunnin päästä tuli viesti että oli hirveän epäkohteliasta häipyä treffeiltä noin vain!!! Vastasin siihen että "Ai, huomasit sentään että häivyin."

Vierailija
37/37 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punastuin treffeillä, siis lehahdin aivan tulipunaiseksi jännityksen takia. Mies nauraa hörötti eikä halunnut tavata toista kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan