Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehellä ja naisella on tunteita toisiaan kohtaan

Vierailija
10.03.2024 |

Ja ovat tai ovat olleet kiinnostuneita toisistaan jollain tavalla, onko heidän mahdollista olla ikinä aidosti vain kavereita?

Ei ole kyse existä keskenään.

Suhde ei ole mahdollinen tai järkevä. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on miespuoleinen kaveri jonka olen tuntenut peruskoulun 2. luokalta asti.

Muutin koulua ja menin hänen luokalleen. Meistä tuli hyvin nopeasti ystäviä.  Kävimme peruskoulun koko ajan samalla luokalla ja meillä oli porukka johon kuului hänen ja minun lisäksi muutama muu, tyttöjä ja poikia.

Tästä pojasta tuli minulle erittäin läheinen ystävä, kuin oma veli. Hän oli tukena monessa asiassa ja vieläkin olemme yhteyksissä vaikka välimatkaa onkin nykyään paljon. Hän on aviossa ja yhden pojan isä, minä sinkku. Koskaan mitään muuta kuin syvää ystävyyttä ei meidän välillä ole ollut enkä pysty kuvittelemaankaan. Tiedän ettei hänkään.

Kumpikaan ei halua rikkoa syvää ystävyyttä, se on sentään harvinainen lahja saada ystävä joka pysyy rinnalla aina ja on mukana elämän myrskyissä.  Oli ja on minulla naispuolisiakin kaveeita ja ystäviä, monia vielä kouluajoilta.

Olemme monet hajaantuneet ym

Ihan mielenkiinnosta, pidätkö tätä mieskaveria vertailukohtana kun on kyse potentiaalisista seurustelukumppaneista?

Vierailija
22/23 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen te leikitte tulella. Kun omissa suhteissa tulee oikeita isoja ongelmia tai täydellinen arkipäivä ja sitten vierellä onkin toinen mies/nainen joka kuuntelee ja ymmärtää sekä silmistä alkaakin näkyä lempeyteen sekoitettu himo. Siinä se ystävyys sitten punnitaan. 

Uskollisuus on valinta. Ei ole mitään oikeaa uskollisuutta sellainen, joka perustuu ainoastaan tilaisuuksien puutteeseen. Minä voisin halutessani pettää puolisoani niin, että hän ei koskaan saisi sitä tietää, mutta koska olen yksiavioinen ja parisuhteessa uskollinen, sitä ei tule tapahtumaan. Minulla on pitkä ja hyvä suhde, jossa on koettu ylämäkiä, alamäkiä, pari isompaa kriisiäkin ja kyllä: tämä miespuolinen ystäväni on kuunnellut ja ollut tukena ja silti on osattu olla pettämättä. Kumpikaan meistä ei halua heittää hukkaan sitä hyvää mitä meillä on eikä kumpikaan halua aiheuttaa ongelmia toisen parisuhteelle. Uskollisuus on VALINTA. 

-11 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tunteita, niin tärkeintä on muistaa, että mies ei saa sanoa sitä ääneen. Naiselle seksijuttuja puhuva mies on iljettävä ja toksinen setämies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi