Jos miehellä ja naisella on tunteita toisiaan kohtaan
Ja ovat tai ovat olleet kiinnostuneita toisistaan jollain tavalla, onko heidän mahdollista olla ikinä aidosti vain kavereita?
Ei ole kyse existä keskenään.
Suhde ei ole mahdollinen tai järkevä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen te leikitte tulella. Kun omissa suhteissa tulee oikeita isoja ongelmia tai täydellinen arkipäivä ja sitten vierellä onkin toinen mies/nainen joka kuuntelee ja ymmärtää sekä silmistä alkaakin näkyä lempeyteen sekoitettu himo. Siinä se ystävyys sitten punnitaan.
Uskollisuus on valinta. Ei ole mitään oikeaa uskollisuutta sellainen, joka perustuu ainoastaan tilaisuuksien puutteeseen. Minä voisin halutessani pettää puolisoani niin, että hän ei koskaan saisi sitä tietää, mutta koska olen yksiavioinen ja parisuhteessa uskollinen, sitä ei tule tapahtumaan. Minulla on pitkä ja hyvä suhde, jossa on koettu ylämäkiä, alamäkiä, pari isompaa kriisiäkin ja kyllä: tämä miespuolinen ystäväni on kuunnellut ja ollut tukena ja silti on osattu olla pettämättä. Kumpikaan meistä ei halua heittää hukkaan sitä hyvää mitä meillä on eikä kumpikaan halua aiheuttaa ongelmia toisen parisuhteelle. Uskollisuus on VALINTA.
-11
Jos on tunteita, niin tärkeintä on muistaa, että mies ei saa sanoa sitä ääneen. Naiselle seksijuttuja puhuva mies on iljettävä ja toksinen setämies.
Ihan mielenkiinnosta, pidätkö tätä mieskaveria vertailukohtana kun on kyse potentiaalisista seurustelukumppaneista?