Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan miehet

Vierailija
09.03.2024 |

Palstalla pyörivät ja kirjoittelevat miehet, hävettäisikö teitä jos joku saisi tietää harrastuksestanne? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä ihmisiävoi ymmärtää. Mm ensimmäinen orgasmi juttu poitsttiin myös, vain 4 vastauksen jälkeen. Ei voiymmärtää tuonkaan vaarallisuutta.

Vierailija
22/28 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen paljon palstan miehet mittavat peniksiään ja jakavat mittausdataa.

N48

En kyllä muista täällä juurikaan olleen peniksenmittauskeskusteluita. Missään tapauksessa se ei ole merkittävä osa seksipalstailua. Esim. sukuelinkarvoituksesta puhutaan paljon enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

En kyllä muista täällä juurikaan olleen peniksenmittauskeskusteluita. Missään tapauksessa se ei ole merkittävä osa seksipalstailua. Esim. sukuelinkarvoituksesta puhutaan paljon enemmän.

Minun peniksen kokoa kysyttiin hetki sitten; poistetussa ketjussa.

Jopa minä olen joutunut osalliseksi peniksen kokokeskusteluun! :)

M48

Vierailija
24/28 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset h a r v e m m i n (jos koskasn tai edes ikinä..) ajattelevat yhtään seksissä mitään että, miltä seksi miehestä tuntuu.

Tässä tapauksessa, sanoisin vain: naiset! 

Ajatelkaa myös miehen toiveita ja nautintoa.

Vierailija
25/28 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä se hävettäisi jos joskus vain kävisi täällä lukemassa mutta myönnän että käyn täällä kurkkaamassa aina kun mahdollista😂 Harvemmin kirjoittelen.

Kerran hieman hävetti kun olimme vaimon kanssa menossa yksille juhlille piipahtamaan niin että emäntä oli kuskina. Minä siinä sitten pikku hiprakassa keksin että luettelen otsikoita täältä vaimolle ja avaan ketjun kun on kiinnostavaa hänelle. No oli niitä muutamia ketjuja mistä vaimokin kiinnostui ja aika kului nopeasti kun monen tunnin ajomatka. Eikä se nyt niin paha ollut mutta hän taisi huomata että miten paljon muistan otsikoita ja keskusteluja. Kehui että on mulla harrastukset😅

Vierailija
26/28 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

M48

Itsekö poistit, kun kysymykseni oli liian oikeaan osuva ja huomasit olevasi väärässä väitteissäsi? Lähti kuin kuppa töölöstä kysymykseni jälkeen.

Vierailija
27/28 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä se hävettäisi jos joskus vain kävisi täällä lukemassa mutta myönnän että käyn täällä kurkkaamassa aina kun mahdollista😂 Harvemmin kirjoittelen.

Kerran hieman hävetti kun olimme vaimon kanssa menossa yksille juhlille piipahtamaan niin että emäntä oli kuskina. Minä siinä sitten pikku hiprakassa keksin että luettelen otsikoita täältä vaimolle ja avaan ketjun kun on kiinnostavaa hänelle. No oli niitä muutamia ketjuja mistä vaimokin kiinnostui ja aika kului nopeasti kun monen tunnin ajomatka. Eikä se nyt niin paha ollut mutta hän taisi huomata että miten paljon muistan otsikoita ja keskusteluja. Kehui että on mulla harrastukset😅

Hienoa yhteistä seksipositiivista ajanviettoa!

Millaisen keskustelun saitte aikaan vaimosi sisemmistä häpyhuulista kun kerroit että M48 palstalla palvoo niitä?

M48

Vierailija
28/28 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

M48

Itsekö poistit, kun kysymykseni oli liian oikeaan osuva ja huomasit olevasi väärässä väitteissäsi? Lähti kuin kuppa töölöstä kysymykseni jälkeen.

Mitä siis kysyit?

Olin juuri vastaamassa peniksen kokoon että se on kuin Rolls-Roycen suorituskyky: riittävä

M48