Työpaikalla tosi kiva käytäntö - Kahvihuoneeseen tuodaan esim hedelmiä tai pähkinöitä eikä aina keksiä ja pullaa työkavereille
Aiemmassa työpaikassa kahvihuoneessa ollut 3-5 päivänä viikossa kahvihuoneessa karkkia, keksiä, kakkua, pullaa jne. Niitä tullut syötyä kun joku tarjoaa. On muistamisia, ihan vain ilahdutetaan työkavereita, synttäreitä, matkatuliaisia, jne. Tulee lopulta syötyä lähes joka päivä makeita välipaloja ja naposteltua.
Nyt töissä ollut kiva käytäntö että osa tuo vaikkapa hedelmiä kahvihuoneeseen. On olleet tosi suosittuja. Kunpa leviäisi käytäntö muuallekin.
Kommentit (73)
100% etätyö. Kestän juuri ja juuri, että joudun ostamaan itselleni kahvin ja pähkinäpussin. Jää n. 10h työmatkoja viikosta aiempaan verrattuna pois ja matkoihin menee 0e. Samalla voi laittaa matkat verotukseen, kun toimipiste 60 km päässä. Kyllä, olen todella onnellinen.
Kahvihuoneeseen jos joku tuo viinirypäleitä niin menee samana päivänä.
Eihän sinne ole mitään pakkoa viedä yhtään mitään. Toisia ilahduttamaan sinne usein viedään syömistä.
Omena tms ilahduttaa kyllä.
Moni tuo riisikakkuja mitä ihmettelen
Jos makeita tuomisia ei työpaikalla ole usein niin silloin ne on kiva piristys.
Jos on joka päivä makeaa tarjolla, se on liikaa.
Jotkut tuo itse leivottua leipää. Se on tosi kiva!
Karjalanpiirakat on tosi hyviä myös.
Vierailija kirjoitti:
Tosi mukava varmaan pähkinäallergisille. Joka paikka täynnä pähkinän muruja ja ne voi joutua vahingossa suuhun tai sun omiin ruokiin. Jos vaikka lasket leivän pöydälle, jossa joku on aiemmin mutustellut pähkinöitä. Tai vaikka vain tartut jääkaapin kahvaan, johon muutama pähkinöiden mutustelija on aiemmin tarttunut etkä tajua pestä käsisäisi vaan alat syömään niillä käsin omia eväitä.
Itse mietin just samaa. Pähkinät allergiselle hengenvaarallisia anafylaktisen shokin vuoksi. Edes Epipen ei välttämättä auta, vaan hengitysteiden umpeen turpoaminen niin se on henki pois. Kivaa...?
Jos pähkinät olisi noin vaarallisia että ei saa olla työpaikan taukotiloissa niin nehän olisi jo kielletty!
Swn sijaan ihan tavallista että siellä on pähkinäsuklaita, omia pähkinöitä jne. Kaikilla hotelliaamiaisilla sun muilla myös pähkinöitä on tarjoiluissa yleisesti.
kaikelle voi olla allerginen
Mä olin paljon lihavampi kun kävin töissä. Aina oli joku tuputtamassa pullaa. Tosi kiva, jos jossain tarjotaan vaikka hedelmiä.
Hedelmät eivät ole terveellisiä. Niissä on hedelmäsokeria. Hedelmäsokeri ei ole terveellistä. Lisäksi lapsellista tuoda jotain hedelmiä tai mitä tahansa.
Tykkäisin ideasta, viinirypäleitä, banaaneja, omenia, vesimelonin/melonien siivuja,mangoa...pähkinöitä,kuivattuja hedelmiä...paljon terveellisempää ja kevyempää kuin pulla ja keksit
Joskus oli työntekijä joka tuli todella aikaisin töihin ja keitti kattilallisen puuroa. Kiva ajatus.
Tottakai lihoo kun pitää päivät pitkät istua töissä jossain stanan toimistossa. Sen lisäksi vielä pitää istua monta tuntia julkisissa kulkuvälineissä. Sen jälkeen on niin väsynyt ettei jaksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin ideasta, viinirypäleitä, banaaneja, omenia, vesimelonin/melonien siivuja,mangoa...pähkinöitä,kuivattuja hedelmiä...paljon terveellisempää ja kevyempää kuin pulla ja keksit
Olisitko valmis tuomaan niitä itse? Vai syötkö vaan toisten tuomia?
Vierailija kirjoitti:
Jos pähkinät olisi noin vaarallisia että ei saa olla työpaikan taukotiloissa niin nehän olisi jo kielletty!
Swn sijaan ihan tavallista että siellä on pähkinäsuklaita, omia pähkinöitä jne. Kaikilla hotelliaamiaisilla sun muilla myös pähkinöitä on tarjoiluissa yleisesti.
kaikelle voi olla allerginen
Pähkinöissä on hirveän paljon kilokaloreita. Lihottavat todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko valmis tuomaan niitä itse? Vai syötkö vaan toisten tuomia?
Totta kai. Eihän usein maksa kuin euron tai kaksi napata pussi mandariineja tai paketti viinirypäleitä. Nytkin tarjouksessa 2 rasiaa 4 euroa
Hyi, että mä inhosin yhtä työpaikkaa, jossa kiikutettiin työpaikalle jotain hedelmiä työnantajan toimesta ikään kuin työnantaja olisi muka jotenkin tosi hyvis. Edellinenkin inhosi yli kaiken.
Usein töihin tuotu vaikka omenia tai pussi mandariineja tai vaikka banaaneita.
Todellakin saa energiaa kun iltapäivällä nappaa vaikka banaanin. Tai ruoan jälkeen syö yhden omenan.