Antaako Jumala kaiken mitä häneltä pyytää
Kommentit (42)
Olen saanut kaiken ja vielä roppakaupalla enemmän. Mutta en heti enkä sillä tavalla, mitä itse olen ajatellut. Hänen tahtonsa on ollut oikea ja parempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut kaiken ja vielä roppakaupalla enemmän. Mutta en heti enkä sillä tavalla, mitä itse olen ajatellut. Hänen tahtonsa on ollut oikea ja parempi.
No niin ja just! Uskisten propagandaa.
Olen rukoillut Herralta itselleni naisystävän. Ei ketä tahansa naista. Uskon että rukous on talletettu kirjoituksissa mainittuun rukousten maljaan. Tuo ylempänä esillä ollut kohta on muuten Markus 11:24.
Omani kyllä yleensä antaa. Ja jos ei anna, olen pyytänyt muilta jumalilta sitten.
Olen pyytänyt häntä olemaan näyttäytymättä ja tämä on toteutunut.
Kun olet samaa mieltä Jumalan kanssa, silloin hän tekee niin.
En usko Jumalaan Raamatun mukaan, mutta uskon johonkin korkeampaan voimaan. En usko, että se voima antaa suoraan sen, mitä haluat, vaan se antaa sinulle mahdollisuuksia saavuttaa sen, mitä tältä pyydät. Vaikeaksi tämän tekee se, että nuo mahdollisuudet ovat usein naamioituneita haasteiksi ja sinun on päätettävä uskallatko tarttua näihin haasteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos jumala tahtoisi poistaa pahuuden maailmasta, mutta ei pysty siihen? Silloin hän ei ole kaikkivoipainen.
Jos hän pystyisi siihen, mutta ei ole tahdo? Silloin hän on pahantahtoinen.
Jos hän pystyy ja tahtoo? Niin, mistä tulee maailman pahuus?
Jos hän ei pysty eikä edes tahdo? Niin miksi kutsua häntä edes jumalaksi..
Epikuros (341erk 270ekr).
Pystyy ja poistaa pahuuden .
Nyt on Pyhän Hengen aikakausi, sen jälkeen poistetaan pahuus lopullisesti.
Kaikki tapahtuu ennaltasuunnitelman mukaan. Raamattu (Jumalan sana).
Vierailija kirjoitti:
Omani kyllä yleensä antaa. Ja jos ei anna, olen pyytänyt muilta jumalilta sitten.
Kuka ois paras Jumala toteuttamaan toiveet? Hindujen Ganesha on kuulemma hyvä poistamaan esteitä ja tuomaan onnea. On aika hauskan näköinenkin. Norsun pää.
Raamattu sanoo että teillä ei ole koska ette ano.
Te anotte mutta ette saa ,koska kulutatte sen himoissanne. Jaakopinkirje.
Yleensä moni asia tulee ihmisten käsien kautta. Niillä joilla on mahdollisuus ja energia tehdä. Ja osa ajattelee, tekee ajatustyötä. Tai energiatyötä. Joku välittää. Silti voi viedä asioita yhdessä hyvään suuntaan, että kaikilla ihmisillä olisi mahdollisuus omaan taloon tai kotiin, hyvään elämään ja helpot kulkumuodot. Kaikkea ei ole pakko tehdä vaikean kautta ja aikaa vievästi.
Ei anna.
Siksi ei, ettei ole tämän maailman valtias. Jeesus opetti rukoilemaan "tulkoon sinun valtakuntasi".
Paha hallitsee toistaiseksi, pyydä siltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei anna.
Siksi ei, ettei ole tämän maailman valtias. Jeesus opetti rukoilemaan "tulkoon sinun valtakuntasi".
Paha on Jumalan kääpiökoira. Kaikkivaltias hallitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei anna.
Paha on Jumalan kääpiökoira. Kaikkivaltias hallitsee.
Kaikki kääpiökoiran omistajat tietää, että se koira on kyllä oikeasti se pomo.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä moni asia tulee ihmisten käsien kautta. Niillä joilla on mahdollisuus ja energia tehdä. Ja osa ajattelee, tekee ajatustyötä. Tai energiatyötä. Joku välittää. Silti voi viedä asioita yhdessä hyvään suuntaan, että kaikilla ihmisillä olisi mahdollisuus omaan taloon tai kotiin, hyvään elämään ja helpot kulkumuodot. Kaikkea ei ole pakko tehdä vaikean kautta ja aikaa vievästi.
Jumala on antanut viisauden ihmiselle ideoida, kehittää ja rakentaa.
Uskon että moni palstalainen rukoili Vantaalla kadonneelle 8-vuotiaalle varjelusta. Näin itsekin tein. Lapsi löytyi, Herralle kiitos!
Lapsellista hommaa nää jumalamielikuvitusleikit.