Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdäänkö joukkopako suomesta?

Vierailija
09.03.2024 |

Muutetaan muualle ja jätetään hallitus ja heidän kannattajansa keskenään pyörittämään suomea. Olisi hauska nähdä miten kauan pysyy pystyssä.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi kirjoitetaan isolla. Jotenkin vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka ovat niin juntteja, että eivät ymmärrä edes sitä. Ilmeisesti paskan suoltaminen hidastuu, jos laittaa pari isoa kirjainta sanojen alkuun.

Mitä jos ajattelevat ettei tämä maa enää nykyisellään ansaitse sitä isoa alkukirjainta? Mieti sitä!

Vierailija
62/76 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahhahaha, ikityötön tukiluuseri muuttaa muualle (minne muka?), niin Suomi on kyllä sitten ihan kusessa. 😂🤣

Minä olen isolla rahalla Suomessa koulutettu ihminen, ensi vuonna valmistun ja mietin vakavasti että antaisin työpanokseni ja maksaisin veroni muualle. Orpopurran kurjuusyhteiskuntaa en halua mukaan rakentamaan.

Mulla sama haave.

Mutta syy poismuuttoon on silti tämä suomen yhäkin LIIAN SOSIALISTINEN YHT.KUNTA. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että olette ma muja siellä uudessa maassa eikä kohtelu aina ole hyvää.

Vierailija
64/76 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puola on kaiketi nosteessa nykyisin. Osittain jo edellä Suomea. 

Vierailija
65/76 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin espanjaan jos pystyisin elättämään itseni siellä. Aluksi jollain turvallisella paikalla jossa pystyy keskustelemaan suomen kielellä. Myöhemmin kun oppii espanjaa niin voisi muuttaa vaikka pieneen kylään. Jotkut ihmiset vuokraavat kuukaudeksi asunnon espanjasta ja asuvat siellä sen aikaa. Tuo ei vielä tarkoita, että pitäisi myydä koko omaisuus suomessa ja muuttaa sinne.

Ei kannata tulla. Ihan hirvee paikka Fuge.

Vierailija
66/76 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta, että ap ei tiedä maailmanmenosta mitään, edes EU-maissa? Missä muka ruoho on niin vihreää että ihan joukkopako? 

Vierailija
67/76 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahhahaha, ikityötön tukiluuseri muuttaa muualle (minne muka?), niin Suomi on kyllä sitten ihan kusessa. 😂🤣

Mielenkiintoista.. Ilman että edes tiedät ap:een taustoja kuola suusta roiskuen olet haukkumassa "ikityöttömäksi tukiluuseriksi" ja tämä perseoksennus saa eniten peukkuja? Oli aihe mikä vain paikalle ilmestyy heti köyhien/työttömien haukkujat ja mulkosilmät pitävät sitä hyvänä viihteenä. Työttömien määrä on Suomessa hyvin korkea ja nousee koko ajan, ihan tosissaanko luulette että kaikki ovat make 19-wee tapatyöttömiä? 

Suomalaiset ovat vammainen kansa. En ole nähnyt minkään muun kansan keskustelupalstoilla samanlaista omien köyhien haukkumista kuin Suomessa. Hyi helvetti. 

Vierailija
68/76 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Ruotsi olisi ihan kiva vaihtoehto.

Jos sinne muutat niin pysy edes "rikkaimmilta" alueilta poissa.

Vierailija
69/76 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse ap joku sellainen vähemmän kehittynyt maa. Tekee hyvää saada perspektiiviä millaisista asioista elämässä on kyse. Mistä kannattaa valittaa ja mistä ei.

Vierailija
70/76 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on näitä jotka vinkuu et nyt muutan ulkomaille.yms. Kuinka moni on oikeasti heistä muuttanut. Saatikka että olisivat asuneet ulkomailla muuten kun max 2 viikkoa hotellissa 

Vierailija
71/76 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä Magdalena, vai muuttaisi Ruotsiin. Opettele ensin arabiaa, somaliaa, Turkkia, afganin kieltä mm. Ja osta luotiliivit!! 

Vierailija
72/76 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Suomeen jäisi muslimit, afrikkalaiset ja me töitä tekävät nuoret naiset, kun te työttömät lähdette... minne te lähdette?

Vierailija
73/76 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkopako tältä palstalta. Jääkööt naisten vihaajat ja haukkujat tänne keskenään.

Vierailija
74/76 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Ruotsi olisi ihan kiva vaihtoehto.

Jos sinne muutat niin pysy edes "rikkaimmilta" alueilta poissa.

Joo, sinne ma muksi muiden ma mujen joukkoon.🤣🤣🤣

Vierailija
75/76 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen isolla rahalla Suomessa koulutettu ihminen, ensi vuonna valmistun ja mietin vakavasti että antaisin työpanokseni ja maksaisin veroni muualle. Orpopurran kurjuusyhteiskuntaa en halua mukaan rakentamaan.

Mulla sama haave.

Mutta syy poismuuttoon on silti tämä suomen yhäkin LIIAN SOSIALISTINEN YHT.KUNTA. 

Hekoheko. Duunari siellä esittää naapureille porvaria.

Vierailija
76/76 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tulevaisuutta jos suoleen syntyy.    Sen takia täällä suurimmat itsari tilastot vaikka pieni maa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä