Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fiktiiviseen hahmoon ihastuminen

Vierailija
09.03.2024 |

Jos nyt rajataan anime ja manga pois, niin oletko ikinä ihastunut johonkin fiktiiviseen hahmoon, joko elokuvassa, sarjassa tai kirjallisuudessa? Keneen?

Onko tämä hahmo unelmiesi puoliso vai petikaveri ja miksi?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkoi mulla vuodesta 2003 kun olin 10v ja ihastuin Jack Sparrowiin ja Johnny Deppiin. 

Sittemmin joukkoon ovat liittyneet:

Snape, Remus Lupin, Sirius Musta... Näyttelijät olivat niin hyvät, että ei näihin voinut olla ihastumatta. Rickman oli ihana myös Järki ja tunteet - elokuvassa.

Hobitin Thorin. Richard Armitage mm....

Lotr ja Boromir jostain syystä :D Näyttelijä  oli vaan niin söpö.

Nuorempana Twilightin Edward Cullen oli kova juttu, ja samoin Aro. Michael Sheenissä on vaan jotain.

Ylpeys ja ennakkoluulo (elokuvan) Mr Darcy. Toki en dissaa ollenkaan Colin Firthiä, ei vaan ole ihan täysin mun makuuni.

Näitähän on toki enemmän. Ja mukaan voisi luetella myös videopelien hahmoja, kuten tämänhetkinen villitys Baldurs Gate 3:n ihana Astarion. 

Vierailija
62/74 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grantchesterin pappi Sidney Chambers (James Norton). Harmitti todella paljon kun jätti sarjan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking Badin Jesse Pinkman renttu reppana vähän säälittävä huumediileri kuka aina pulassa. Haluaisin ottaa asumaan luokseni ja pitäisin huolta hänestä sen mitä pystyn. On niin kuuma.

Normaalissa elämässä en olisi missään tekemisissä tuon kaltaisten ihmisten kanssa. :D 

Vierailija
64/74 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seolla Schweitzer oli jotenkin todella kuuma muija. Rinnat pompsahtivat hyökkäysanimaatiossa kutsuvasti. 

Vierailija
65/74 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gleen Finn.

Vierailija
66/74 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andrei Bolkonski, Tolstoin Sota ja Rauha

Edward Cullen

kirurgi Holopainen, Dr House, Doc Martin

Vierailija
67/74 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on näköjään samat kuin.mulla eli Firthin Darcy ja Rickmanin Snape. 

Vierailija
68/74 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko sellaista sarjaa ysäriltä kuin Pony Express, jossa 7 nuorta miestä ratsasteli villissä lännessä? 

Vierailija
69/74 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko sellaista sarjaa ysäriltä kuin Pony Express, jossa 7 nuorta miestä ratsasteli villissä lännessä? 

Tää oli ihana.

Tästä tuli mieleen Lumisen virran mies. Olin ihan rakastunut Coliniin.

Vierailija
70/74 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Ja tuli mieleen myös Tohtori tuli kaupunkiin -sarjan Sully.

Vierailija
71/74 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Breaking Badin Jesse Pinkman renttu reppana vähän säälittävä huumediileri kuka aina pulassa. Haluaisin ottaa asumaan luokseni ja pitäisin huolta hänestä sen mitä pystyn. On niin kuuma.

Normaalissa elämässä en olisi missään tekemisissä tuon kaltaisten ihmisten kanssa. :D 

Mä oon ihan heteromies, mutta mulla on aina ollut joku outo mancrush Jesse Pinkmaniin ja siihen näyttelijään Aaron Pauliin. Se on jotenkin niin h*lvetin cool tyyppi.

Vierailija
72/74 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeland-sarjan Quinn.

Vierailija
73/74 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen tällä hetkellä Killing Eve nimistä sarjaa Disney+:lta ja olen alusta lähtien ollut korviani myöten rakastunut siihen sarjan pahikseen Villanelleen. En ole koskaan missään cinemassa nähnyt yhtä kiinnostavaa ja seksikästä naista kun hän. Ja hän on siis venäläinen psykopaatti/sosiopaatti salamurhaaja :D Näyttelijän nimi on Jodie Comer. -m33v

Vierailija
74/74 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star trekin tri McCoy; ihan se alkuperäinen Deforest Kelleyn esittämä.