Fiktiiviseen hahmoon ihastuminen
Jos nyt rajataan anime ja manga pois, niin oletko ikinä ihastunut johonkin fiktiiviseen hahmoon, joko elokuvassa, sarjassa tai kirjallisuudessa? Keneen?
Onko tämä hahmo unelmiesi puoliso vai petikaveri ja miksi?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, niitä on monta. Spock, Data, Snape, McGyver, Dale Cooper, Loki ja viimeisimpänä Anthony J. Crowley. Mutta en kuvittele heitä puolisokseni tai edes petikaverikseni. Joitakin kuvittelen jonkun toisen petikaveriksi, esim. Crowleyn tietysti Aziraphalen kanssa.
Ja vielä kirsikkana kakun päällä: kaikilla tummat hiukset täydellisellä hiusrajalla.
No jos on näkövammainen, niin voihan MacGyveriä tietysti tummaksi väittää. Crowley on punapää ja Aziraphale blondi.
Sherlock Holmes on unelmamieheni (poislukien kirjojen huumeidenkäyttö).
Lähimmäksi näyttelijänä pääsi Benedict.
Vierailija kirjoitti:
Herra Darcy, mutta vain Colin Firthin esittämänä.
Mr. Darcy ehdottomasti! Mark Darcy kelpaa toki myös.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla näitä tulee edelleen, 52-vuotiaana. Nautin tällaisista pienistä salaisista paheista täysin rinnoin (heh). Esimerkkejä: Dr House, todella kuuma. Toinen on Raymond Reddington, joka karismallaan (joka kyllä paljolti James Spaderin ansiota) vie jalat alta.
Vaan eipä noita muita nyt tule mieleen. Näin vanhemmiten äly, karisma ja tietyntyyppinen herrasmiesmäisyys ovat tärkeitä,
Dr. House on omakin suosikki. Vanhemmiten iskevät älykkäät, jostain syystä vähän kuivat ja v-mäiset miehet.
Modesty Blaise, 70s shown Donna ( Prepon toimi myös OITB-sarjassakin)., Häräntappoaseen Kerttu ja Ruusun ajan Meriin ( Kiuru ).
Mä olen ihastunut jo ammoin kuolleeseen laulajaan. Meillä on romanssi menossa. On ollut jo vuosia.
Olen tälläkin hetkellä ihastunut Heartstopperin Nickiin. Sekä sarjiksessa että Netflix-sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihastunut jo ammoin kuolleeseen laulajaan. Meillä on romanssi menossa. On ollut jo vuosia.
Keneen? Onko hän sinulle fiktiivinen henkilö?
Vierailija kirjoitti:
Voi, niitä on monta. Spock, Data, Snape, McGyver, Dale Cooper, Loki ja viimeisimpänä Anthony J. Crowley. Mutta en kuvittele heitä puolisokseni tai edes petikaverikseni. Joitakin kuvittelen jonkun toisen petikaveriksi, esim. Crowleyn tietysti Aziraphalen kanssa.
Ethan Peck Spockin roolissa on kyllä kuuma. Se laulunumerokin...
Pikkulapsena olin ihastunut Vampirellaan (sarjakuvahahmo). Ja olen siis nainen.
Teininä olin rakastunut palavasti Futuraman Fry-hahmoon ja odotin aina sunnuntaita, että pääsisin taas näkemään kultani telkkarissa. 😂
CoD pelistä Ghost, Samuel Roukinin ääninäyttelemänä.
Varmaankin joku ongelma pään sisällä kun nämä naamioita käyttävät, vähän rajan molemmin puolin kulkevat hahmot ovat lähellä sydäntä, kuten Bucky Barnes Winter Soldierina, Ghost jne.
Nuorena Onnen Päivien Fonzie jotain....
En oo mikään pedari, mutta parikymppisenä ihastuin vähän siihen GoT Arya Stark näyttelijään Maisie Williamsiin. Sillä on mun mielestä niin uniikin söpöt ja nätit kasvot. Semmoiset eritavalla kauniit kasvot. Moni muu varmasti pitää rumana ja oudonnäköisenä.
Mad Men ja Don Draper. Tarvitseeko edes perustella.
Lord Petyr Baelish.