Mikä määrä vaatteita on mielestäsi liikaa? Kauhistuin kun laskin kaapissa olevan 22 mekkoa
Määrä tuntuu hurjalta, enkä ole edes mikään kummoinen pukeutuja.
Kommentit (41)
Ei musta toi ole paha, varsinkin jos ne on eri materiaaleja eri käyttötarkoituksiin. Multakin löytyy vaikka neulemekkoja nyt äkkiäseltään mietittynä 6 kpl. Ja lisää haluaisin (tiettyjä värejä) mutta ajattelin mennä seuraavaksi kirppiskierrokselle jos ja kun tämä syyhyuutisointi helpottaisi.
Pari mekkoa on itselläkin työn alla (esim. Gimsteinn)
Itsellä ei ole yhtään mekkoa ja jo yksi tuntuisi hurjalle
herra47v
Laskeminen avaa silmät. No hyvä. Nyt pidät ne loppuun tai myyt osan pois. Saat hankkia uusia kun määrä on 10 tms.
Aseta raja esim "saan omistaa 10 mekkoa" tms ja pysy siinä.
Toimii itselläni. Farkkuja nyt 9 paria mutta pyrin siihen että max 5:t omistan.
Sitten on liikaa, jos ei ole säilytystilaa niille.
Kukaan ei tarvitse noin montaa mekkoa. 3 riittää. Pikkumusta, juhlamekko ja arkimekko. Muut voit myydä pois.
Minä laskeskelin vaatekaapissani olevan kuudetkymmenet (60) ulkoilu-/työhousut. Po. kahdet aktiivikäytössä.
M 45
Mä käytän arkenakin pelkästään erilaisia mekkoja (talvella neulemekot), niin määrä ei kuulosta paljolta. Jos sulla on lisäksi paitoja saman verran ja housuja niin sitten alkaa kuulostaa aika suurelta märäältä.
Mä siivoan vaatekaappiin yleensä niin että jos vuoteen en ole käyttänyt lähtee vaate varastoon. Jos vuoteen en sieltä sitä kaipaa niin lähtee uffin laatikkoon.
Anna kun arvaan, 12 kpl Marimekon telttoja, muutama Nanso ja valkoisia farkkuja 80-luvulta.
Minusta liikaa on ne joita ei käytä tai käyttää niin harvoin ettei edes muista. Mulla on kaksi mekkoa ja ihan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei ole yhtään mekkoa ja jo yksi tuntuisi hurjalle
herra47v
Sama.
Rouva 58v
Vierailija kirjoitti:
Minusta liikaa on ne joita ei käytä tai käyttää niin harvoin ettei edes muista. Mulla on kaksi mekkoa ja ihan riittävästi.
Ethän muutenkaan välitä miltä näytät.
Keski-ikäisten naisten hemulimekkolajitelma 😆🤣
Ja sitten miehet ei välitä pätkääkään mitä naisella on päällä jos on hoikka ja urheilullinen.
Jokainen rätti mitä ei käytä on ainakin liikaa luonnollisesti. Käytettävistäkin suuri osa voi olla jos käyttää tyyliin vain pari kertaa vuodessa.
Haaveilen pukeutumishuoneesta uuteen asuntooni :) Johon mahtuu useampi vaate väljästi. Mulla ei vielä sellaista ole ollut. 22 mekkoa voisi olla itselle liikaa, jos niitä ei tule käytettyä kaikkia. Ainakin nykyisessä yksiössäni. 10 riittäis ehkä. Mutta vanhat yleensä lähtee kiertoon, jos löytyy uusi hyvä. En halua jemmata liian montaa kappaletta. Ellei ole joku aivan ihana, josta vaan ei halua luopua.
Vierailija kirjoitti:
Montako Gudrun Sjödeniä on, ap?
Ohiksena vastaan että suurin osa mekoistani on Indiskasta tai Vilasta, tykkään vartalonmyötäisestä. Ja tosiaan paljon neulemekkoja, osa itse tehtyjä. t. Gimsteinn-mallin kutoja :D
Riippuu työn, harrastusten ja vapaa-ajan luonteesta. Eräilevä kotihiiri ei tarvi niin paljon mekkoja kuin edustustehtävissä ja juhlissa kulkeva nainen.
Käytätkö niitä kaikkia?
Siitähän sen voi päätellä.