Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan hirveetä tuo Pyhäjärven kolari! mm. samasta perheestä 2 nuorta kuoli:(

Vierailija
05.09.2008 |

.

Kommentit (21)

Vierailija
2/21 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutui katselemaan kun ruumiita kaivettiin autosta ja laitettiin pusseihin. Tosi hirveä juttu.

mun kaverini kuoli kanssa liikenneonnettomuudessa samoin hänen sisarensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutui katselemaan kun ruumiita kaivettiin autosta ja laitettiin pusseihin. Tosi hirveä juttu.

Vierailija
4/21 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta samalla tulen niin kovin vihaiseksi siitä, että AINA noita pahoja kuolonkolareita sattuu just tollasille nuorille. Kun ne ois niin helposti estettävissä! Kun sitä turvavyötä pitäis AINA käyttää. Nytkään ainakaan kaikki kuolonuhrit ei käyttäneet.

Miten aiot takoa nämä asiat sitten joskus oman teinisi päähän?

Vierailija
5/21 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ette voi enää olla tosissanne miten kehtaatte sanoa, että tyhmyydestä tuokin johtuu..??? Hävetkää! ette tiedä asioista mitään nii teillä ei ole oikeutta tuollasta suustanne päästää, joihinki oikeasti sattuu tollaset sanomiset!

Vierailija
6/21 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton omistaja, joka siis istui kuljettajan takana onnettomuuden sattuessa, oli hetkeä aiemmin pyytänyt kuljettajaa hidastamaan, koska häntä pelotti vauhti ja edessä oli tulossa risteys.

Kuljettaja ei ollut hidastanut, auton omistaja oli laittanut vyönsä kiinni ja siitä johtuen on vielä hengissä.

Ja kyllä, tiedän tämän ihan varmasti.

Vierailija
7/21 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei voi koskaan tietää mitä autossa oikeasti tapahtui, joten olkaa hiljaa pösilöt!!! teiän sanomiset satuttaa omaisia ja heidän läheisiä!!!!

Vierailija
8/21 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse haluta kaivella asiaa...muut antoivat aiheen jo olla..

Vierailija
9/21 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattas olla hiljaa kun asiasta ei mitään näköjään tiedetä ! ärsyttää.

ketkähän tässä nyt on tyhmiä?

Vierailija
10/21 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen niitten tyttöjen isä ja voin kertoa sinulle että tytöillä oli kaikilla turvavyö kiinni etupenkillä pojilla niin ei ollut. Poliisi antanut virheellistä tietoa jonka tulee syksynmittaan korjaamaan lehdistö tiedotteessaan.

Vierailija
11/21 |
24.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN SÄ VOIT SANOA ETTÄ TYHMYYDESTÄ JOHTUNU !

etkö sä tajua että omaiset käy lukemassa näitä ?

minä en tunne sua kohtaan yhtään kyllä sympatiaa !!!!!!

Vierailija
12/21 |
24.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne turvavyöt olis auttanu siinä tilanteessa mitään, ku tulee rekka kylkeen..

en sano etteikö ne joskus pelastais, mutta tuossa tilanteessa no ei ois ainakaan

reunimmaisia pelastanu..

vieläkin tuntuu kauhealta kun ei nää rakkaita <3

Vierailija
13/21 |
24.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ottaa puheeksi 4 kk sitten tapahtunutta?

Kun tapahtuu jotain järkyttävää ja surullista ja koko elämän muuttavaa, ihmiset sanoo kohta että kannattaako ottaa puheeksi jo 4kk sitten tapahtunutta. Kun ei toiset voi tajuta että sitä asiaa voi miettiä joka päivä! Ja miten ahdistavalta tuntuu kun itse haluaisi puhua mut toiset ei. Toisille tulee vain vaikee olo kun joku jauhaa jotain vanhaa asiaa, miksei se jatka elämää ja anna jo olla... Mut kun ei voi.

Asiat on pakko käydä joskus läpi ja toisilla siinä menee enemmän aikaa kuin toisilla. 4kk ei ole kovin paljon.

Juu, meni vähän asian vierestä mut rupes vain potuttaa niin paljon tuo kommentti. Ihmetellään sitten miks täällä voidaan pahoin kun ei surustaan saa puhua, kaikki pitäisi vain pian pian unohtaa.

Vierailija
14/21 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmyydestähän tuokin onnettomuus on johtunut.

Vierailija
15/21 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuljettajaa syytetään taposta/murhasta ELI oli syyllinen vaikka joku pallopää täällä muuta väittäkin

Vierailija
16/21 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunsin joka ikisen sinä autossa olleen, siinä oli kolme parasta kaveria!!! Ettekö te voi tajuta että joka päivä, joka IKINEN PÄIVÄ miettii että mitä jos kaikki olisi mennyt toisin.. Turhaa täällä jauhatte paskaa tuosta kolarista, me läheiset tiedetään mitä oikeasti tapahtui, eikä millään alkoholilla ollu mitään osuutta asiaan, AJAKAA ITSE SAMASTA SUUNNASTA TULEMAAN JA KOITTAKAA NÄHDÄ JOTAKIN!!!!! Koittakaa tajuta miltä tuntuu menettää kolme rakkainta ihmistä parissa tunnissa, ja kun odotatte uutisia sairaalasta kahdesta loukkaantuneesta..

Vierailija
17/21 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestien v'älissä yli 3 kuukautta,

miks tällainen _olkaa nyt perkele hiljaa-viesti tulee???

Vierailija
18/21 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kaukaa tuokin viesti on taytynyt hakea...

viestien v'älissä yli 3 kuukautta,

miks tällainen _olkaa nyt perkele hiljaa-viesti tulee???

Vierailija
19/21 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä onnettomuuksia sattuu just maaseudulla. Auto täynnä nuoria, vanha auto ja tyhjät tiet, jälki on pahaa.

Vierailija
20/21 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rip

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi