Aiotko erota lakkoilevasta ammattiliitostasi?
Jatkuvasti lakkoilevat ammattiliitot vievät Suomen taantumaan. Työpaikat kärsivät ja lisää työttömiä tulee näiden vastuuttomien ay-liikkeiden järjettömästä toiminnasta. Tuhannet ovat jo ymmärtäneet erota ammattiliitosta ja liittyneet pelkkään työttömyyskassaan. Mikä on oma valintasi?
Kommentit (267)
Luultavasti aion erota ammattiliitosta, kunhan tämä kiista on ohi. Lakkoilemaan en ala. Näyttää olevan varsinkin nämä AKTlaiset ovat täysin sen risuparran talutusnuorassa. Omaa asemaansa ajaa...
Meillä työpaikalla ovat jo tällä viikolla osa eronnut omasta ammattiliitostaan. Itse lähdin jo aikoja sitten
Ei tulisi mieleenkään erota ammattiliitostani.
Ei kuulu luonteenpiirteisiini nauttia eduista muiden kustannuksella. Siksi kuulun ja pysyn ammattiliitossa.
Vierailija kirjoitti:
No en varmasti eroa liitosta! Kuka minun etuani sitten ajaisi? Jos itse menen pullistelemaan pomolle, että palkkaa pitäsi nostaa, tai yhtään mitään muuta etuuksia järjestyä, niin sehän käskee samantien kassan kautta pihalle, ja ottaa seuraavan tulijan!
No sinä itse. AP:n kysymykseen jokainen löytää vastauksen katsomalla peiliin. Onko siellä hyvä työntekijä jonka työnantaja haluaa pitää vai laiska juoppo? Jos jälkimmäinen niin kannattaa kuulua liittoon.
Ja toisinpäin, jos firmalla menee huonosti esim lakkoilun takia, mikään liitto ei estä irtisanomista sinua mutta oma työsuoritteesi voi sinut pelastaa.
Ammattiliitoni ei ole osallistunut poliittisiin lakkoihin.
Ai se paperitehdas alkaa pyörimään ilman ammattitaitoista työvoimaa lakon jälkeen itsestään. Hommaa nyt trolli itsellesi elämä 😂😂😂