Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö naisena olemisesta?

Vierailija
08.03.2024 |

Minä tykkään. Rakastan olla nainen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Se toinen vaihtoehto kauhistuttaisi, jos summamutoikassa pitäisi muuttua mieheksi. Miehenä olisi niin suuri mahdollisuus, että olisin sovinisti, rasisti, väkivaltainen, seksirikollinen  tms. 

Eikö sinulla ole omaa tahtoa?

Vierailija
22/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tyytyväinen naisena oloon, mutta olishan se elo miehenä helpompaa. Vois vaan räiskiä menemään, tehdä duunia, harrastaa, ryypätä ja panna ilman vastuuta. Ja ennen kaikkea ilman tunteita. 

Miesviha näkyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin kauheasti mieti koko naiseutta. Asiat, joista olen kiinnostunut, eivät liity sukupuoleen millään tavalla. Satuin vaan syntymään naiseksi, mutta ei se minua loputtomiin ihmisenä määritä.

Vierailija
24/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olemisessa parasta on fyysinen ylivertaisuus useimpiin naisiin verrattuna jos tulee tappelu mutta kaikki muu tuntuu vaikeammalta aina parisuhteesta, työpaikasta, armeijasta ja opiskeluista lähtien.

Vierailija
25/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa niin kauan kunnes rupsahtaa.

Ai niinkö meinaat?

No mites miehillä? Upeina orheina loppuun asti?

Vierailija
26/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään

Vierailija
27/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Olen tosi epänaisellinen nainen mutta parasta naiseudessa on se että on saanut olla raskaana, synnyttää ja imettää. 

Vierailija
28/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele itseäni naisena, ihmisenä vain. Se on ylellisyys, jota monille maailman naisista ei ole suotu, heidän täytyy koko ajan pönkittää naisellisuuttaan ja yrittää miellyttää miehiä.

Vierailija
29/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä ikinä tuntenut itseäni mitenkään erityisesti naiseksi, mutta mieluummin olen nainen kuin mies 

Vierailija
30/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivaa niin kauan kunnes rupsahtaa.

Ai niinkö meinaat?

No mites miehillä? Upeina orheina loppuun asti?

Kyllä. Kuin Däni ja hänen Helmensä.

Vierailija
31/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tyytyväinen naisena oloon, mutta olishan se elo miehenä helpompaa. Vois vaan räiskiä menemään, tehdä duunia, harrastaa, ryypätä ja panna ilman vastuuta. Ja ennen kaikkea ilman tunteita. 

Miesviha näkyväksi.

Eiku ehkä vaan se kuva minkä "miehet" itsestään tällä palstalla antavat. Enimmäkseen semihirviöitä. Kenen pussiin nämä ääliöt oikein kuvittelevat pelaavansa tuolla, omaansako?

Että "naiset nyt vaan eivät vastustaa paskaa". Jatkakaa pojut samaa rataa, kyllä naiset keksivät mitä eivät elämäänsä halua yhä selkeämmin ja aivan oikein  heille.

Vierailija
32/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, on kiva miituutailla.

Vierailija
33/33 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesviha näkyväksi.

Eiku ehkä vaan se kuva minkä "miehet" itsestään tällä palstalla antavat. Enimmäkseen semihirviöitä. Kenen pussiin nämä ääliöt oikein kuvittelevat pelaavansa tuolla, omaansako?

Että "naiset nyt vaan eivät vastustaa paskaa". Jatkakaa pojut samaa rataa, kyllä naiset keksivät mitä eivät elämäänsä halua yhä selkeämmin ja aivan oikein  heille.

Tiedät varsin hyvin itsekin että tällä palstalla on muutama trolli jotka luovat sen mieskuvan tarkoituksella vääräksi ja vihattavaksi. Jos menet tuonne kaduille kylille kaupoille ja toreille juttelemaan miehille niin huomaat heidän olevan ihan tavallisia mukavia ystävällisiä ja auttavaisia herrasmiehiä. Älä anna vihan kasvaa turhan takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan