Tykkäätkö naisena olemisesta?
Kommentit (33)
Kyllä, olen aina ajatellut näin. 😄 Olen esim. taiteellisesti lahjakas (en kuitenkaan taidealan opiskelija) ja minun on helppo toteuttaa itseäni taideharrastajana. Jos olisin mies, minua voitaisiin pitää feminiinisenä/epämiehekkäänä kiinnostuksenkohteideni vuoksi. Itse en tietenkään kannata tuollaista ajattelua, vaan jokainen saa olla sellainen mies tai nainen kuin haluaa.
Ei se auta kuin tykätä :) En mä mies haluaisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa niin kauan kunnes rupsahtaa.
Taidat olla mies.
En ole kokeillut muuta, mutta eiköhän tämä menettele.
Joo, mutta tykkäisin varmaan myös miehenä olemisesta. Kivaa olla ihminen.
Kyllä. Se toinen vaihtoehto kauhistuttaisi, jos summamutoikassa pitäisi muuttua mieheksi. Miehenä olisi niin suuri mahdollisuus, että olisin sovinisti, rasisti, väkivaltainen, seksirikollinen tms.
Tykkään, naisena on ihanaa käpertyä miehen kainaloon, pussailla, olla miehen vieressä...:)
Jaa en ole koskaan ajatellut sitä. En tiedä mistään muusta. Kai tää on ihan ok. Tietty olen joskus kateellinen miehille kun niiden ei tartte tuntee näitä kaikkia tunteita, mielialavaihteluita, hormonijuttuja yms.
En tykkää menkoista, mutta muuten en ajattele päivittäin olevani nainen. En silleen ajattele minuuttani naiseuden kautta. Teen työni ym. ajattelematta, että olen nainen.
Ajattelen niin, että kaikilla on omat vaikeutensa. Naisena niitä on ollut paljon, mutta miesten ongelmista en tiedä paljoakaan. Miehenä olisin varmasti "menestyneempi", mutta naisena arvostan esim. läheisiä ihmissuhteita jotka tuntuvat olevan merkityksellisempiä kuin miesten kaverisuhteet usein ovat.
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtaminen on parasta. Enää ei tuntemattomat ihmiset (miehet) lähesty kadulla ja ravintoloissa ahdistelemaan. Ihana vapaus olla rauhassa.
Olen aina tykännyt. Olen onnellinen, että saan olla äiti, kokea raskauden, synnytyksen, imetyksen. Rakastan myös sellaisia vaatteita, jotka koen naiselliseksi.
Sekä pidän myös itselleni sopivasta naisellisesta tukasta, sekä myös meikistä
Mutta on hieno, että jokaien elää naiseutensa Suomessa kuten tahtoo
Olen ihan tyytyväinen naisena oloon, mutta olishan se elo miehenä helpompaa. Vois vaan räiskiä menemään, tehdä duunia, harrastaa, ryypätä ja panna ilman vastuuta. Ja ennen kaikkea ilman tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tyytyväinen naisena oloon, mutta olishan se elo miehenä helpompaa. Vois vaan räiskiä menemään, tehdä duunia, harrastaa, ryypätä ja panna ilman vastuuta. Ja ennen kaikkea ilman tunteita.
Tiedän kyllä naisiakin jotka elää noin.