Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
2561/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa häiritsee kovastikin se piirre, että lentäjät on nostettu jollekin kummalliselle jalustalle ja lentoemäntiä mollataan sen mitä ehditään.

Ensinnäkin lentäjät ovat ihan perusjamppoja. Yleensä he ovat jostain maakunnista tulleita insinöörityyppisiä miehiä, jotka eivät välttämättä sosiaalisilla  ja keskustelutaidoillaan säkenöi. 

Lentoemäntiä kuvaillaan tässä ketjussa tyhjäpäiksi, jotka vain havittelevat rikkaita lentäjiä elättäjikseen. 

Palstalaisille saattaisi tulla yllätyksenä miten korkeasti koulutettuja emot oikeasti ovat. 

Olen ollut alalla 20 vuotta ja sen perusteella voin kertoa, että suurin osa meistä lentävistä ollaan ihan tavallisia perheellisiä ihmisiä, joilla vaan on hieman haastavammat aikataulut perheen pyörittämiseen, mutta toisaalta arkivapaat tuovat helpotusta siihenkin. 

Olen lentoemäntä ja mieheni on lentäjä. Olemme onnellisia yhdessä, mutta tiedostan sen, että mieheni voi hyvinkin ihastua johonkin toiseen niin työreissussa kuin työn ulkopuolella ja sille en voi mitään. Mutta. Niinhän voi käydä myös toisinpäin. Myös mieheni tiedostaa tämän.

Kyse on loppujen lopuksi valinnoista. Kenestäkään ei voi pitää väkisin kiinni ja stalkkaaminen kyllä tappaisi suhteesta sen viimeisenkin kipinän. Väitän, että terve itsevarmuus tämän asian suhteen lisää vain viehätysvoimaa. Ja kaikki me tiedämme, ettei mikään syö parisuhdetta enempää kuin epäluuloinen ja epävarma kumppani. On vain luotettava ja olla itsekin luottamuksen arvoinen. 

Ja ihan loppuun vielä, en ole riippuvainen mieheni tuloista ja varallisuutta löytyy omastakin takaa. Kumppaniin ripustautuminen varallisuuden perusteella on todella alentavaa. 

Toivotan kaikille tämän ketjun lukijoille oikein aurinkoista kevättä ja varsinkin epävarmoille lentäjien vaimoille tsemppiä! Lentoemäntien haukkuminen kertoo vain kateudesta ja huonosta itsetunnosta, joten siinä mielessä kannattaa työstää vielä vähän itseään. Puss och kram!

Vierailija
2562/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan voi koko ajan tietää mitä toinen tekee Eikä pettämiseen aina alkoholia tarvitse. Hyvänyön puhelu vaimolle kotiin ja sen jälkeen hässimään toista naista hotellihuoneeseen. No, ei kaikki tosiaan näin toimi. 

Kyllä tuollaiset tilanteet ja niiden syntyminen tarvitsee otollisia olosuhteita. Ei kukaan hypähdä hässimään työkaveriaan vaikkapa suoraan aamiaiaselta, ellei tarinassa ole paljon muitakin mutkia. Eiköhän nuo pettämisen liity yhdessä vietettyyn aikaan tai illanistujaisiin esimerkiksi. 

No totta kai siihen liittyy muutakin jos vaikka lentoemännästä on kyse niin pidempiaikaista flirttiä työvuorojen aikana, sitten kohteessa oluet yhdessä.. sen jälkeen se hyvänyön soitto kotiin ja sitten panemaan työkaveria. Tällaisesta on kokemusta myös omalla lentokapteeni-rakastajallani vuo

En joo tosiaankaan usko, että niillä tuntemillani lentäjillä, jotka vaikuttavat perhekeskeisultä isukeilta, olisi mitään sovelluksia puhelimessa, joilla hakevat jotain hutsuja kohteissa, mutta mistäpä sitä ikinä tietää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa häiritsee kovastikin se piirre, että lentäjät on nostettu jollekin kummalliselle jalustalle ja lentoemäntiä mollataan sen mitä ehditään.

Ensinnäkin lentäjät ovat ihan perusjamppoja. Yleensä he ovat jostain maakunnista tulleita insinöörityyppisiä miehiä, jotka eivät välttämättä sosiaalisilla  ja keskustelutaidoillaan säkenöi. 

Lentoemäntiä kuvaillaan tässä ketjussa tyhjäpäiksi, jotka vain havittelevat rikkaita lentäjiä elättäjikseen. 

Palstalaisille saattaisi tulla yllätyksenä miten korkeasti koulutettuja emot oikeasti ovat. 

Olen ollut alalla 20 vuotta ja sen perusteella voin kertoa, että suurin osa meistä lentävistä ollaan ihan tavallisia perheellisiä ihmisiä, joilla vaan on hieman haastavammat aikataulut perheen pyörittämiseen, mutta toisaalta arkivapaat tuovat helpotusta siihenkin. 

Olen lentoemäntä ja mieheni on lentäjä. Olemme onnellisia yhdessä, mutta t

Tässä olen täysin samaa mieltä. Outoa että koko ajan ajatellaan että syypää lentäjän pettämiseen olisi lentoemäntä. Monet eivät halua sotkeutua työkaveriin vaan hakevat halutessaan seuraa muualta mihin tietysti matkatyö antaa enemmän mahdollisuuksia kuin normiarki.

Vierailija
2564/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan voi koko ajan tietää mitä toinen tekee Eikä pettämiseen aina alkoholia tarvitse. Hyvänyön puhelu vaimolle kotiin ja sen jälkeen hässimään toista naista hotellihuoneeseen. No, ei kaikki tosiaan näin toimi. 

Kyllä tuollaiset tilanteet ja niiden syntyminen tarvitsee otollisia olosuhteita. Ei kukaan hypähdä hässimään työkaveriaan vaikkapa suoraan aamiaiaselta, ellei tarinassa ole paljon muitakin mutkia. Eiköhän nuo pettämisen liity yhdessä vietettyyn aikaan tai illanistujaisiin esimerkiksi. 

No totta kai siihen liittyy muutakin jos vaikka lentoemännästä on kyse niin pidempiaikaista flirttiä työvuorojen aikana, sitten kohteessa oluet yhdessä.. sen jälkeen se hyvänyön soitto kotiin ja sitten panemaan työkaveria. Tällaisesta on ko

Jos et usko niin kannattaa kirjautua sisään noihin sovelluksiin. Siellä ne perhekeskeiset isät (ja myös äidit) hakevat seksiseuraa. Kannattaa nyt vaan uskoa että vaikka miten haluatte ajatella että uskottomuus on vaan ilkeiden ihmisten puuhaa tai että se jollain tavalla näkyisi ulospäin niin se ei ole totta. Yleensä uskottomia ovat ne miellyttävät, kivan oloiset ihmiset joille myös seuran saaminen on helppoa ja siksi kiusaus suuri. 

Vierailija
2565/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lentoemäntä ja mieheni on lentäjä. Olemme onnellisia yhdessä, mutta t

Minuakin ihmetyttää tuo mitä ensimmäisessä kappaleessa kirjoitat. Olen ensimmäistä kertaa lukemassa tällaista ketjua ja vähän ällikällä lyö. En ole koskaan pitänyt lentäjän ammattia sen kummallisempana ja toisaalta olen kyllä arvostanut kabiinin puolenkin raskasta työtä. 

Mieheni on lentäjä (AY) ja juuri yksi noista perusjampoista, mitä kuvaat. Dippainssin tutkinto, asutaan maakunnassa ja sellainen rauhallinen ja melko hiljainen tyyppi hän on. Sosiaaliset taidot ihan hyvät, mutta ei hän mikään huomion keskipiste ole koskaan tykännyt olla. 

Itse työskentelen ihan muulla alalla ja en edes juurikaan tunne muita lentäjien vaimoja, ihan muutaman vain. Asutaan täällä niin kaukana Helsingistä,  että sosiaalinen kanssakäyminen siksikin vähäistä. Joissain juhlissa olen tavannut vaimoja lyhyesti. Lentoemäntiäkään en tunne muista yhteyksistä kuin mitä matkustajan roolissa olen tavannut ja joskus crew hotelleissa, kivoja olleet kaikki todellakin. Enkä koskaan ole miettinyt tällaisia työpaikkaromansseja siellä tai pettämisiä.  

Luulenpa siis, että tämä ketju on osittain heitetty ihan provoksi eikä tämän perusteella kannata kenenkään muodostaa mielipiteitä mistään. 

Hyvää kevättä minunkin puolestani kaikille! 

Vierailija
2566/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti kuvaan emoista on vaikuttanut myös täällä olleet viestit heiltä itseltään. Toisaalta jotkut vaimot vaikuttavat sinisilmäisiltä, varsinkin kommentoidessaan, miten joku lentoemäntä ollut mukava. Kyllähän he sen osaavat, olla ulkoisesti mukavia. Ei ole tarvetta lytätä emoja, ollut aika paljon tekemisissä, eikä ainakaan äly ole loistanut siellä päässä. Pahoittelut jos se loukkaa, mutta mikäs sitä voi syntyneille vaikutelmille. Mikäli joku haluaa sen nimetä kateudeksi, ihan kuinka vain. 

Vierailija
2567/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti kuvaan emoista on vaikuttanut myös täällä olleet viestit heiltä itseltään. Toisaalta jotkut vaimot vaikuttavat sinisilmäisiltä, varsinkin kommentoidessaan, miten joku lentoemäntä ollut mukava. Kyllähän he sen osaavat, olla ulkoisesti mukavia. Ei ole tarvetta lytätä emoja, ollut aika paljon tekemisissä, eikä ainakaan äly ole loistanut siellä päässä. Pahoittelut jos se loukkaa, mutta mikäs sitä voi syntyneille vaikutelmille. Mikäli joku haluaa sen nimetä kateudeksi, ihan kuinka vain. 

Kyllähän lentoemo voi olla lipevän mukava kun tietää, että kyseessä on lentäjän, ehkä sen rakastajan, vaimo. Ei tietenkään haluta että vaimolla epäilyksiä heräisi ja mikäs sen helpompaa kuin esittää oikein ihanaa ja ystävällistä. Ja vaimo sinisilmäisenä uskoo..

Vierailija
2568/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän lentoemo voi olla lipevän mukava kun tietää, että kyseessä on lentäjän, ehkä sen rakastajan, vaimo. Ei tietenkään haluta että vaimolla epäilyksiä heräisi ja mikäs sen helpompaa kuin esittää oikein ihanaa ja ystävällistä. Ja vaimo sinisilmäisenä uskoo..

Niin ja ylipäänsä. Ovathan he asiakaspalveluammatissa, joten tekohymy herkässä ja juttua lentää sosiaalisina täteinä.

Vierailija
2569/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs olet päässyt emoja testaamaan? 

Terv. äo 140

Vierailija
2570/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. äo 140

Ei kukaan ÄO 140 jää lentoemännän hommiin, korkeintaan opintojen ohessa. 

Vierailija
2571/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. äo 140

Teillä emännillä korkeat lukemat, siinä on paljon lahjakkuutta hukattu. 

Vierailija
2572/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yhtäkkiä lentoemäntien älykkyyttä täällä haukutaan? Miksi ei sitten myös kaupanmyyjien tai muiden asiakaspalvelijoiden? Tai mitäs sitten miehet jotka leikkaa nurmikkoa työkseen? 

t. Se jolla on lentäjä rakastajana mutta en ole lentoemäntä 

Vierailija
2573/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yhtäkkiä lentoemäntien älykkyyttä täällä haukutaan? Miksi ei sitten myös kaupanmyyjien tai muiden asiakaspalvelijoiden? Tai mitäs sitten miehet jotka leikkaa nurmikkoa työkseen? 

Koko ketju on hauska kun puhutaan juuri lentäjien pettämisestä kun pitäisi puhua reissutyöläisten tai vastaavasti korkean statuksen miesten pettämisistä. Ihme juttuja, ehkä voidaan keskustella kaikesta. 

Vierailija
2574/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ketju on hauska kun puhutaan juuri lentäjien pettämisestä kun pitäisi puhua reissutyöläisten tai vastaavasti korkean statuksen miesten pettämisistä. Ihme juttuja, ehkä voidaan keskustella kaikesta. 

Parhaiten verrokiksi varmaan sopisi muut korkean statuksen miehet. Reissutyöläinen voi olla ihan perusduunarikin, kuten eräs sukulaiseni, kalusteasentaja tai yksi tuttu toimistotarvikkeiden kaupparatsu, niin en usko että nämä tällaiset reissutyöläiset saavat naisten pikkupöksyjä kostum.aan. 

Vierailija
2575/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten verrokiksi varmaan sopisi muut korkean statuksen miehet. Reissutyöläinen voi olla ihan perusduunarikin, kuten eräs sukulaiseni, kalusteasentaja tai yksi tuttu toimistotarvikkeiden kaupparatsu, niin en usko että nämä tällaiset reissutyöläiset saavat naisten pikkupöksyjä kostum.aan. 

No mietitään.. tunnen kaksi toimaria joilla vuositulot 170 000 mutta eivät ole pettäneet vaikka houkutuksia on ollut. Sitten tunnen yhden kirurgin joka saa sivusuhteita vaan ammattinsa takia, naisia kuulemma ihastuttaa taitava lääkäri. Voiton vie kuitenkin rakennusalalla oleva, yli 120 000 vuositulot omaava herra jolla on jumalattomasti sivusuhteita. Ai niin ja yksi kulttuurialalla oleva herra jolla myös yli 100 000 tulot ja saa naisia siinä sivussa. 

Vierailija
2576/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh itse sain Somessa viestiä perheelliseltä lenyäjältä kuukausi sitten.. Hän kertoi että on naimisissa mutta kaipaisi pientä piristystä. 

En usko että olen hänen elämänsä ainut kohde pettämiseen, kun niin luontevasti lähestyi.. Asuu 1h päässä Helsingistä maakunnassa nimenomaan, on 40-50v. Ja  "kunnollisen" miehen ja perheenisän näköinen. 

Että sillai. Ei kaikki lentäjät, mutta tämänkin ketjun ja oman kokemukseni mukaan hyvin moni. (itse olen siis ihan toisella alalla).

Tässäkin ketjussa useampi lentäjän vaimo antanut kuvan että ei halua uskoa että just omalle kohdalle käy mitään. On sekin yksi tapa ummistaa silmät jotta perhe elämä voi jatkua. 

Vierailija
2577/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh itse sain Somessa viestiä perheelliseltä lenyäjältä kuukausi sitten.. Hän kertoi että on naimisissa mutta kaipaisi pientä piristystä. 

En usko että olen hänen elämänsä ainut kohde pettämiseen, kun niin luontevasti lähestyi.. Asuu 1h päässä Helsingistä maakunnassa nimenomaan, on 40-50v. Ja  "kunnollisen" miehen ja perheenisän näköinen. 

Että sillai. Ei kaikki lentäjät, mutta tämänkin ketjun ja oman kokemukseni mukaan hyvin moni. (itse olen siis ihan toisella alalla).

Tässäkin ketjussa useampi lentäjän vaimo antanut kuvan että ei halua uskoa että just omalle kohdalle käy mitään. On sekin yksi tapa ummistaa silmät jotta perhe elämä voi jatkua. 

Oletko lentoemäntä vai mitä kautta tämän lentäjäsankarin tiedät? 

Vierailija
2578/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän noita vaimojakin. Miehen tulot ja muut edut ovat ihan kivoja ja kaipa se omaakin statusta nostaa kun mies tavoiteltu, joten mieluummin ummistetaan silmät kuin kohdataan totuus? 

Vierailija
2579/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry kirjoititkin että olet toisella alalla. 

Vierailija
2580/3364 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten kirjoitin, olen ihan eri alalla. Jostain tämä sankari löysi minut instgramissa vaikka en ole mikään influensseri. Mietin vielä josko menisin häntä näkemään, ihan mielenkiinnnosta näin sinkkuna. Turha moralisoida, tälläistä tää aikuisten elämä vaan joskus on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan