Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Mitättömin" syy jonka vuoksi olet jättänyt miehen?

Vierailija
29.01.2007 |

Pistän kyselyn pystyyn sillä sain tulista palautetta tutultani jätettyäni puolen vuoden sinnikkään seurusteluyrityksen jälkeen ehkä sietämättömimmän sohvaperunan. Kuulemma naiset sietää vuosikausia vaikka millaisia hulluja ja miehen flegmaattisuus/tv-riippuvuus on mitättömin syy jättää mies. Onko? Ja miksi pitäisi niitä hullujakaan sietää?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei, olin 16-vuotias tuolloin... :)

Vierailija
2/28 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi 2. Voihki liian kuuluvasti sekstaillessa (kuului naapuriin asti, yököttävää)

tyyppi 3. muna ei seissyt ja henki haisi

tyyppi 4. ammatti oli siivooja

jne. onhan näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siltä tuntuu että ei ole hyvä olla jonkun kanssa niin miksipä sitä pitkittämään..ja nimenomaan silloin jos on kyse vasta lyhyemmästä suhteesta.

Tietysti vuosien yhdessäolon jälkeen tilanne onkin eri.

Itse olen jättänyt miehiä ehkä jonkun mielestä mitättömistäkin syistä. Yksi oli huono suutelemaan. Yksi taas oli huono sängyssä ja kovin itsekäs muutenkin. Yksi kuorsasi ja nukkui niin levottomasti että putosin sängystä useamman kerran. Totesin ettei meitä ole tarkoitettu jakamaan vuodetta tai mitään muutakaan kun en saanut nukuttua ollenkaan :)

Vierailija
4/28 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä muuten mitään, mutta mies ei änkytyksen vuoksi halunnut tavata uusia ihmisiä, puhua englantia, käydä juhlissa, soittaa virastoihin yms. Tarvitsisi holhoojan.

Vierailija
5/28 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mies haisi hieltä, kun tapasimme hänen treeniensä välissä pikaisesti lenkillä.....siis kun hän illalla soitti ja halusi tavata, keksin, että ystävättärelleni tuli kriisi ja jouduin hänen tuekseen koko perjantai-illaksi....ajauduin uudelleen tämän miehen seuraan vuosien päästä ja edelleen jäi suhde jotenkin lämpiämättä, kun hänellä oli outo bodyodeur....siis ei varsinaisesti hiki, mutta jotain vikaa ominaistuoksussaan..muuten tosi komistus ja monen unelmamies varmaan.

Pari kertaa olen deittaillut jotain liian komeaa miestä ja jotenkin se ulkonäkö on ruvennut ärsyttämään ja miehet tuntuneet muutenkin liian tyhmiltä. Jossain vaiheessa olin heikkona hyviin kroppiin ja komeisiin kasvoihin, mutta harvoin sitten oli yhteistä korvien välissä, joten lakanoiden välitkin jäivät kokematta.

Vierailija
6/28 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kaverilla oli ruma sukunimi, joten se kaveri jäi siihen. No joo, aika teini olin..

Vierailija
7/28 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen oli tyhmä. Yks ruma kuin mikä. Yks oli kuin kävelevä zombie, siis haahuili samalleen. nää tuli ekaks mieleen. On varmaan muitakin.

Vierailija
8/28 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

avasi aina oven mulle ja muille ihmisille.... olin silloin 16v ...oi kun olisin ollut silloin viisaampi , kylläpä nyt arvostaisi tuollaisia kohteliaita eleitä . . .

Vierailija
9/28 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä oli liian isot ikenet (luitte oikein), siis sellaiset, että kun hän nauroi (tai edes puhui!) ikenet näkyivät 3 cm ja hampaat olivat vain pienet " piikit" siellä jätti-ikenien päässä : D.

Yksi mies oli liian komea ja myös liian tietoinen ulkonäöstään, mutta silti riippui minussa kuin takiainen, eikä millään uskonut, että nyt tulikin jonkun taholta torjutuksi - vastenmielistä.

Yhden jätin siksi, ettei ollut tippaakaan herrasmies, vaan tykkäsi, että nainen saa maksaa - hän löhöää, juu ei löhönnyt kauaa mun kustannuksellani ; D. Sanoin suoraan sen, ettei kukaan " parempaa" nähnyt tule tyytymään sellaiseen kohteluun! Se mies oli myös nuorena ollut komea, siinä vaiheessa vain about 40 kg ylipainoinen idiootti, jolle oli jäänyt nuoruuden machojutut päälle.

Yhdellä oli liian pieni elin. Tosi sääli, koska muuten me oltais tultu juttuun tosi hyvin.

Nämä on hauskoja, koska nykyisellä aviomiehelläni on juuri tuo taipumus kröhiä nenällä ja kurkulla, siis pitää sellaista " psykologista kakomista" , mutta hän on niin kultainen ja rakas, ettei tulisi mieleenikään koskaan lähteä tästä suhteesta ; ). Näin me aatellaan eri tavalla.

Vierailija
10/28 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lemppasin (ts. en halunnut aloittaa vakavaa suhdetta) joskus koska hänellä ei ollut oikean väriset silmät.

Minulla oli jotain kummia kausia, joissa päätin tapailevani vain miehiä joilla on tietyn väriset silmät, tai etunimi joka alkaa tietyllä kirjaimella tms. Huoh.

Vierailija
11/28 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ystävälläni on sellainen mies, joka änkyttää tosi pahasti. On silti lutunen mies muuten, ja sopii (luonteeltaan) ystävälleni tosi hyvin : ).

14

Vierailija
12/28 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yötä ja pelailtiin korttia porukalla ajan kuluksi niin se pierasi tosi äänekkäästi ja sen jälkeen aloin inhota koko tyyppiä ja jätin sen yhden pierun takia ;)

Vierailija
13/28 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

argh, mutts kyllä koollskin on väliä! Oli tosi lutunen kaveri ja ekanan iltana kun tavattiin ja jouduttiin peti puuhiin niin hyvä, että tunsin sen vehkeen :OJärkyttävän pieni laite! Pyörittiin vähän aikaa vielä kun meinasin josko menis kännin piikkiin, mutta ei, pieni mikä pieni.

2. Kaveri oli auttamattoman laiska sängyssä!! Ei päälle suostunut nousemaan ja mun piti hoidella esileikit sun muut..

3. Halusin kundin kaveria niin paljon, että seukkasin ensin sen kundin kanssa jotta oisin päässyt läheisimpiin väleihin toisen kanssa.. Mut se ei halunnutkaan mun kanssani mitään kun seukkasin sen kaverin kanssa...

jne

jne

jne..

Vierailija
14/28 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. miehellä oli paniikkihäiriö

2. mies oli työhullu (80 tuntia viikossa) eikä seksi sujunut

3. mies oli saamaton, selkisikin miksi asui vielä kolmekymppisenä kotona

Vierailija
15/28 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisin halunnut lahjaksi esim kortin, jonne itse kirjoitettu onnitteluruno ja yhkä yksi ruusu. Sain sen sijaan kalliin timanttikorun ja ei korttia lainkaan. Totesin että nyt me ollaan niin eri aaltopituuksilla että suhdetta ei kannata jatkaa.

Kyllä naurattaa näin jälkikäteen!

Vierailija
16/28 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi olla mahdollista

Vierailija
17/28 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tällä samaisella miehellä ei ollut yhtään kaveria oli uskomattoman ujo... Mulle kiitti riitti! Niin ja samainen häiskä ei välittänyt siitä vaikka mua seksin aikana sattu, se vaan hoki että kestä vielä hetki että hän tulee. Ei auttanu vaikka jätkällä oli hyvä kroppa, sinne meni muitten vaivoiksi.

Vierailija
18/28 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jonkin aikaa kimpassa yhden lähes täydellisen jätkän kanssa joka palvoi minua. Ilmeisesti ei kuitenkaan ollut oikea minulle kun yhdet housut rupes ärsyttämään niin paljon, että siitä tuli kompastusjuttu.

Vierailija
19/28 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli raksalla duunissa ja muuten piti puhtaudestaa huolta. Kävi aamulla ja työpäivän jälkeen suihkussa. Mutta kun huomasin tän että ei pessyt käsiä vessareissun jälkeen jutun, niin multa meni fiilikset kokonaa koko miestä kohtaan?!

Se oli sen tarun loppu se.

Vierailija
20/28 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

läpsi mua pakaroille! Vikatikki oli se, kun se meinas pyörtyä kun näki verta kullissaan (mulla alko menkat kun oltiin yhdynnässä). Pikkasen outo, huh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi