Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies toimii näin

Vierailija
08.03.2024 |

Ensin torjuu kun olen kiinnostunut mutta sitten kun oma kiinnostukseni lakkaa ja olen siirtynyt eteenpäin , lähestyy uudelleen? Haluaa olla kaveri?? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntobuustia miehelle, kun saa sinut aina lankeamaan. Olet varma nakki miehelle. Jos alat tuohon uudestaan, niin unohdut taas heti kun seuraava sinua parempi nainen tulee vastaan. 

Vierailija
22/27 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut saman 

Syyksi kundi sanoi sen että haluaa katsoa muita naisia mutta pelkää samalla ettei löydä minua parempaa joten roikotti ns.varalla ja kontrolloi etten voi edetä muihin suhteisiin

RUN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/27 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hidas sytytys, itsekin hoksaan asioita jopa viikkojen viiveellä. Olisit laittanut sen jo ekalla kerralla koville. Meihin hidassytytteisiin miehiin ei auta naisen kuin laittaa selkä seinää vasten.

Ei nainen oikein voi alkaa vääntämään jos mies kerta sanoo ettei ole kiinnostunut. Se on pakko uskoa.

Mies torjui minut kerran, ja kesti varmaan vuoden, että muutti mielensä. Arvaatte varmaan, että minäkin olin siinä vaiheessa muuttanut mieleni.

Joskus pitää ottaa hetkestä kiinni, tai se menee ohi.

Vierailija
25/27 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hidas sytytys, itsekin hoksaan asioita jopa viikkojen viiveellä. Olisit laittanut sen jo ekalla kerralla koville. Meihin hidassytytteisiin miehiin ei auta naisen kuin laittaa selkä seinää vasten.

Ei nainen oikein voi alkaa vääntämään jos mies kerta sanoo ettei ole kiinnostunut. Se on pakko uskoa.

Mies torjui minut kerran, ja kesti varmaan vuoden, että muutti mielensä. Arvaatte varmaan, että minäkin olin siinä vaiheessa muuttanut mieleni.

Joskus pitää ottaa hetkestä kiinni, tai se menee ohi.

Ja sitten jos on joku tällainen kuin minä, joka ei pääse yli ihastumisesta nopeasti, on turha edes toivoa että mies koskaan muuttaisi mielensä. 

Vierailija
26/27 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyy helpon pillun toivossa kun edellinen säätö meni mönkään.

Vierailija
27/27 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmö, siitähän tulee vain sanomista! Että aina akat määräilee ja pakottaa. Kuka nainen sellaisen maineen haluaisi? Et ikinä kelpaisi minulle! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi