Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolitautien pelko

Vierailija
08.03.2024 |

Täällä oli näköjään ihan vasta tähän aiheeseen liittyvä keskustelu, mutta tehdään uusi, kun tää mun juttu on laajempi.

Mulla on sellainen tilanne, että en ole edes aloittanut seksielämääni. Tilaisuuksia olisi varmaan ollut, mutta tämä pelko on jarrutellut. Tämä jo laantunut korona teki mulle sen, että aloin kovaksi käsien pesijäksi. En koske esimerkiksi ovenkahvoihin paljaalla kädelläni, vaan kädessä on hanska tai hihalla. En tiedä onko varsinaisesti bakteerikammoa.

Tämä aloitus johon referoin on nimeltään "kannattaako ottaa suihin ollenkaan, jos suostuu vain kondomi päällä". Yleinen otanta tähän ilmeisesti on se, että todella harva suojautuu suuseksissä. Vielä harvinaisempi on se naisille tarkoitettu nuolemissuoja. Ilmeisesti ihmiset ottavat tämän suuseksi- asian kanssa tietoisia riskejä, kun nautinto kärsii näiden suojien takia.

Ihmiset, jotka harrastavat irtosuhteita, niin eivät he taida joka kumppanin jälkeen käydä testeissä? Taitaa olla myös parisuhteissa, että  mennää vasta testeihin, kun kondomi jätetään pois?

Onko nämä asiat ihan tietoisia riskinottoja, vaikka niitä voisi vielä lisää minimoida, mutta ihmiset eivät halua, kun ne rajoittavat nautintoa? Mikään ei kuitenkaan ole 100% varmaa, eli täysi seksittömyys on paras suojautumiskeino.

Pitääkö munki siis vaan hyväksyä tämä "kaikkien käyttämä" metodi, jossa harrastetaan suojaamatonta (suuseksiä) ja testeihin mennään vasta, jos kumi jätetään pois? Testeihin meneminen ennen mitään seksiä taitaa karkottaa kaikki pois?

Auttakaa tyhmää :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä lisäisin tuohon vielä sen, että onko outoa kieltäytyä antamasta/vastaanottamasta oraaliseksiä, ennekuin kummatkin ovat käyneet testiessä/suhde/juttu on vakiintunut

t: ap

Vierailija
2/4 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista, kun sitä seksiä harrastaa vain vakiintuneessa parisuhteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet just niin kuin hyvältä tuntuu. Kyllä itsekin käytän satunnaisten hoitojen kanssa kumia enkä mene nuolemaankaan ilman suojaa.

Vierailija
4/4 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin sp-tauteihin nykyään kuole! Hemmetinmoinen vaiva niistä voi tulla, mutta mitä sitten? Kunhan et itse tietoisesti levitä mitään muihin! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi