Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa ja surettaa väärän miehen valinta

Vierailija
08.03.2024 |

Jokin aika sitten eräs tosi kiva, hyväkäytöksinen ja aina siististi pukeutunut mies lähestyi erikoisen tuttavallisesi, opasti minua monessa asiassa ja oli apuna, hän luultavasti olisi halunnut lähempää tuttavuutta siis ei vaan makuuhuoneasioihin, hän ei vaikuttanut vain sitä haluavalta vaan oli erittäin fiksu ja osaava noin muutoinkin, no ei, minä valitsin nykyisen mieheni ja nyt soimaan itseäni ja suren kun tiedän, että se toinen olisi ollut parempi. Ei tunnu kivalta nyt, oma mies on alkanut ärsyttää jotenkin koko ajan !

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi erota.

Vierailija
2/7 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä valintatalosta hänet valitsit, etten sorru samaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä valintatalosta hänet valitsit, etten sorru samaan?

En käy Valintatalossa, käyn K-kaupassa ja siellä häneen en tutustunut. Miksi utelet ?

Vierailija
4/7 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies on erimies. Kunnes eräänä päivänä ei enää ole.

Eroaminen ei ole vaikeaa tänä päivänä.

Vierailija
5/7 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se toinen mies lopulta ollut parempi? Ruoho usein näyttää vihreämmältä siellä toisella puolella. Kaikissa parisuhteissa toinen osapuoli on joka tapauksessa minä itse. Kun oppii tulemaan toimeen itsensä kanssa, niin ei ole niin häilyväinen. Jos nyt ette naimisissa ole, niin onhan se tavallaan helppo lähteä, mutta onko se oikea vaihtoehto? Mieti, mitä hyvää nykyisessä suhteessasi on. Alkuhuumahan laantuu aika nopeasti.

Vierailija
6/7 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajattele näin,olisit ollut jenkeissä,luultavasti olisit kuollut murhattuna,ukkosi olisi ottanut 1000000000000,biljardin henkivakuutuksen...........

Vierailija
7/7 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mielisairas akka, niin pitää tyytyä siihen mitä saa. Ja sitä saa, mitä tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme