Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko rukoilla puolestani/toivoa, että saan elämääni muutosta. Etsin asuntoa ja kissanpentua.

Vierailija
08.03.2024 |

Olen niin kauan jo ollut itsekseni. Miettinyt syntejä syviä ja miten voisin tehdä elämästäni parempaa. 

Olen ottanut askeleita eteen ja taa. Nyt olisi aikeissa vihdoin päästä asuntoon, joka tuntuu kodilta. Menen viikonloppuna katsomaan yhtä asuntoa, joka olisi minulle yksielävälle sopiva, viihtyisä ja palveluiden ääressä. Säästäisi myös kustannuksissa. 

Toisena haluaisin niin kovasti lemmikin <3 rakastan kissoja ja sellaistakin niin kovin kaipaisin elämääni. Haluaisin pennusta asti kasvattaa ja hoivata. Tuohon asuntoon johon voisin päästä olisi sille pikkuiselle vilperille (annan nimeksi Vilperi, jos löydän kisun) takapiha, aidattu terassi, jossa voisi naattia kesällä auringon lämmöstä ja tuoksuista, mielenkiintoisista eliöistä ja harrastaa lintubongailua. 

Tämä kaikki olisi niin ihanaa ja tärkeää vaikean elämäntilanteen jälkeen. Rukoilen ja toivon, että nuo toteutuisivat. Melkein itkettää jo pelkkä ajatus miten kiitollinen olisin. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea.Toivon sinun kanssasi, että haaveesi toteutuu.Haaveilla on tapana toteutua, ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
2/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi. Tiesitkö että eläinsuojeluyhdistyksillä on usein hoidossa kissoja, jotka etsivät uutta kotia. Tietoja löytyy netistä. Olen itse etsiskellyt koiraa nyt, kun vanha uskolliu koirakaveri lähti autuaammille juoksutantereille ja ajattelin että uuden pennun sijasta voisin tarjota kodin kodittomalle. Tsemppiä ja voimia, kyllä se siitä suttaantuu ja elämä voittaa 🌹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala minulle ilmoitti, ettei hänellä olekaan juuri tekemistä, joten otti asiasi hoitaakseen.

Vierailija
4/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla varaa syöttää kissalle kunnollista viljatonta ruokaa ja käyttää sitä tarpeen tullen eläinlääkärissä? Kysyn vaan siksi että ihmiset eivät aina tajua miten kallista on pitää lemmikkiä. 

Vierailija
5/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän peukkuja sinulle ja Vilperille!🐈

Vierailija
6/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen syvässä uskossa sinulle pitkin päivää ja illalla myös. Jumala on rukouksia kuuleva Jumala. Katso myös tv 7, saat sieltä iloa, toivoa ja virkistystä elämääsi. Sinua siunaten.

Vierailija
7/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan ovat kuitenkin tosi realistisia toiveita ja asioita, ihan hyvin voit saada uuden kodin. Ihan täydellistä tuskin on, mutta ihan varmasti sinulle sopiva. Kannattaa ensin katsastaa se asunto, sen jälkeen ottaa se kissa, jos sen haluat. Eikö esimerkiksi yhdistyksilläkin ole paljon löytökissoja tai uutta kotia kaipaavia pentuja? Kissat ovat aika itsenäisiäkin. Sinullahan on jo tulevaisuuden suunnitelmia, mikä on hyvä asia. Ihan kaikki kohtaavat elämässä ikäviä vaiheita ja haasteita, se on varmaa. Ja kenenkään tilanne ei ole toista "vähäpätöisempi", jokaisella ovat omat juttunsa. Tsemppiä sinulle ja uuteen vaiheeseen, usko että olet paremman arvoinen niin olet. Kannattaa ottaa vaihe kerrallaan, jotta et kuormitu.

Vierailija
8/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea.Toivon sinun kanssasi, että haaveesi toteutuu.Haaveilla on tapana toteutua, ennemmin tai myöhemmin.

Miten haaveilla on tapana toteutua? Onko tää jotain taikauskoa?

Vierailija
9/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tosi paljon <3 

Olen näitä haaveita elätellyt 2-3 vuotta. Masennus iski niin pahana ja moni juttu meni pieleen, että tuli totaalistoppi ja sisin kaipasi parannusta. Nyt on sisäistä eheytymistä tapahtunut ja olen valmis ottamaan askeleen eteenpäin. 

Kissasta huolehdin. Ruoka ja eläinsairaalakulut, rokotukset otan tietenkin huomioon. 

Ensin muutan (jos saan järkevän ja viihtyisän asunnon), sitten etsin kissan. :) 

Nyt viikonloppuna olen menossa yhtä katsomaan ja toivon niin valtavan paljon, että olisi sellainen, että viihtyisin ja tuntuisi kodilta. Ainakin tiedot/kuvat viittaavat siihen ja sinne juuri sopisi lemmikkikin. Täytyy nyt katsoa miten käy. 

AP

Vierailija
10/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko huorannut vai jotain vieläkin vakavampaa syntiä kerro ne meille että voimme rukoilla syntisi anteeksi annon ensin.

Vierailija
11/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sinulla varaa syöttää kissalle kunnollista viljatonta ruokaa ja käyttää sitä tarpeen tullen eläinlääkärissä? Kysyn vaan siksi että ihmiset eivät aina tajua miten kallista on pitää lemmikkiä. 

Tämä. Eläinlääkärissä käyttäminen on todella kallista lystiä. 

Vierailija
12/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat sen asunnon! Mutta ÄLÄ hanki kissaa jos elät suurinpiirtein kädestä suuhun eikä ole yhtäkkiä heittää eläinlääkäriin suurempaa summaa. Ihan perus hammaskiven poistokin maksaa kissalle n.150-200e. 

Vierailija
13/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanpentu on todella rasittava. Pitää itse opettaa sisäsiistiksi, repii töpselit seinistä, kaivaa kukat purkeista, hyppii tiskialtaaseen, ei anna täyttää pesukonetta, juoksee rappukäytävään kun avaa oven jne.

Vierailija
14/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saat sen asunnon! Mutta ÄLÄ hanki kissaa jos elät suurinpiirtein kädestä suuhun eikä ole yhtäkkiä heittää eläinlääkäriin suurempaa summaa. Ihan perus hammaskiven poistokin maksaa kissalle n.150-200e. 

Ap poistui kun alettiin e.lääkärimaksuista puhua, toivottavasti on vastuullinen eikä hanki kissaa jos sitä ei ole varaa pitää

Vierailija
15/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap poistui kun alettiin e.lääkärimaksuista puhua, toivottavasti on vastuullinen eikä hanki kissaa jos sitä ei ole varaa pitää

Hänhän vastasi jo tuossa aiemmin. Ei ole kaikilla aikaa ja halua jatkuvasti roikkua täällä palstailemassa. Voisi tehdä sinullekin hyvää.

Vierailija
16/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea elämääsi ap <3

Vierailija
17/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuo toteutuu ajallansa <3 

Vierailija
18/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoa sinulle rukoilen ja asioidesi järjestymistä.