Sinkkuäidit pysykää sinkkuina kunnes lapset 18v
Nyt tulee niin paljon näitä juttuja missä joko seksuaalisesti hyväksikäytetään tai muuten vaan kidutetaan lapsia isäpuolen toimesta, joten lastenne hyvinvoinnin vuoksi pysykää sinkkuina tai ainakin niin ettette missään vaiheessa tutustuta lapsianne uusiin kumppaneihin.
Kommentit (48)
Olen sitä mieltä, että myös miehiä pitää varoitella lastensa äitipuolista. Älkää helkkari soikoon jättäkö lapsianne näiden usein vaihtuvien muijien hoitoon, jos yhtään välitätte lapsistanne. Heille omat lapset ovat etusijalla ja miehen lapset ovat vain välttämätön paha. Älkää olko sinisilmäisiä, että kaikkilla naisilla on universaali hoivavietti.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan aito yksinhuoltaja. Yksinhuoltajuus, ja lapset eivät tapaa toista vanhempaa. Minulla on hyvä ura ja hyvät tulot. En aktiivisesti etsi kumppania, mutta pidän tällaisia neuvoja ihan turhina.
Tottakai jokainen vanhempi ynmärtää, että maailmassa on sairaita ihmisia ja sen, että vanhemman uusi parisuhde vaikuttaa myös lapsiin. Minusta on kuitenkin aika lapsellista vaatia, että eronnut vanhempi on nyt elettävä vain lapsilleen ja omaa elämää ei saisi sitten enää olla olemassakaan? Kyllä niitä lapsia pahoinpidellään, käytetään hyväksi ja laiminlyödään ihan ydinperheissäkin ja voisin jopa väittää että ihan yhtä usein kun uusperheessä. Eli aloittaja voi nyt vaan ihan itse katsoa, että oma tontti on hyvin hoidettu ja unohtaa toisten kyttääminen.
Vaikutat tasapainoiselta. - Mutta kun tätä palstaa on jonkin verran lukenut kirjoituksia eronneista vanhemmista, niin uskaltaisin väittää, että eivät kaikki vanhemmat oikeasti tunnut tajuavan miten paljon ero voi vaikuttaa lapseen. - Hyvä muistutus sinulta myös tuo, että myös (ns) ydinperheissä osa lapsista joutuu eritavoin julman ja syvästi loukkaavan kohdelluksi. Vaikka itse en ole eronnut niin ymmärrän erinomaisen hyvin, että se (ero) saattaa joissain tilanteissa se ainoa oikea ja välttämätön ratkaisu.
Uskovainem mies
Nii jos alkoholistit / narkkarit sekoilee, ni sit ei kenenkään kannata mennä parisuhteeseen??
lähti liian aikaisin niin nyt kun on perjantai niin ei lähdetä rillutteleen ja jätetä lapsia ties kenelle hoitoon vaan hoidetaan lapset ihan itse! joo, voitteko kuvitella! ja lopettakaa huumeidenkäyttö myös
Vierailija kirjoitti:
lähti liian aikaisin niin nyt kun on perjantai niin ei lähdetä rillutteleen ja jätetä lapsia ties kenelle hoitoon vaan hoidetaan lapset ihan itse! joo, voitteko kuvitella! ja lopettakaa huumeidenkäyttö myös
Että mitenkä??
Olen ihan aito yksinhuoltaja. Yksinhuoltajuus, ja lapset eivät tapaa toista vanhempaa. Minulla on hyvä ura ja hyvät tulot. En aktiivisesti etsi kumppania, mutta pidän tällaisia neuvoja ihan turhina.
Tottakai jokainen vanhempi ynmärtää, että maailmassa on sairaita ihmisia ja sen, että vanhemman uusi parisuhde vaikuttaa myös lapsiin. Minusta on kuitenkin aika lapsellista vaatia, että eronnut vanhempi on nyt elettävä vain lapsilleen ja omaa elämää ei saisi sitten enää olla olemassakaan? Kyllä niitä lapsia pahoinpidellään, käytetään hyväksi ja laiminlyödään ihan ydinperheissäkin ja voisin jopa väittää että ihan yhtä usein kun uusperheessä. Eli aloittaja voi nyt vaan ihan itse katsoa, että oma tontti on hyvin hoidettu ja unohtaa toisten kyttääminen.