Sivullinen lähestyi koiraani ja tuli purruksi. Siis millä oikeudella sivullinen puuttuu minun koiran toimintaan? Sain sen kyllä itse kiinni.
Sitten alkoi valittamaan MINULLE siitä että oli tullut purruksi. Kas kummaa että koira puree kun sitä tuntematon lähestyy uhkaavasti. En siis ollut antanut lupaa lähestyä. Ko. henkilöllä on itsekin koiria niin miten ei voi tietää?!?? Miten tässä pitäisi toimia?
Kommentit (48)
Rakastan koiria ja kysyn saako taputtaa. En uskalla mennä kenenkään koiraa silittelemään ilman lupaa.
Siis oliko koirasi irti ja sivullinen otti sen kiinni? Vai lähestyikö hän kiinni olevaa koiraa ilman lupaa? Nämä kaksi tapausta ovat ihan eri asia.
Sun pitää käyttää kuonokoppaa koiralla esim lapset voivat juosta suoraa koiran luo ja yrittää silittää. Kun koiran kanssa liikuttaa ihmisten ilmoilla, koiran pitäisi sietää ärsykkeitä hyvin.
Ethän ollut saanut sitä kiinni, jossa se oli päässyt sivullista puremaan!
Ei ole kenenkään sivullisen asia tietää, miten minun koirani mihinkin asiaan reagoi. Se on vain ja ainoastaan minun hommani huolehtia siitä, että koiraani ei käsitellä tavalla, johon se voi reagoida puremalla, eikä sitä viedä tilanteisiin, joissa niin voi tapahtua.
Koirat on kusipäitä kun ne puree ilman syytä. Inhottavia elukoita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kenenkään sivullisen asia tietää, miten minun koirani mihinkin asiaan reagoi. Se on vain ja ainoastaan minun hommani huolehtia siitä, että koiraani ei käsitellä tavalla, johon se voi reagoida puremalla, eikä sitä viedä tilanteisiin, joissa niin voi tapahtua.
Sinun vikahan tuo on, kun juoksutat koiraa vapaana!
Vierailija kirjoitti:
Koirat on kusipäitä kun ne puree ilman syytä. Inhottavia elukoita.
Ja sinä idioottimaisen ennakkoluuloinen...
Minun koira, oletko 5v.🤣🤣🤣🤣🤣
Oliko minun mies mukana?
Olipa vähättelevä kiertoilmaisu "tuli purruksi" sille, että koirasi puri sivullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten luit tämän asian aivan väärin? Minä en juoksuta koiraani vapaana juuri tästä syystä. Minä huolehdin siitä, että kukaan ei lähesty tai koske koiraani, joten silloin se ei ole vapaana eikä kytkettynäkään ilman koppaa paikassa, missä en pysty asiaa varmistamaan. Se ei ole sivullisten vastuulla osata käsitellä koiraani, vaan minun vastuullani koiran omistajana.
Onkohan tämä "Silppu"?
Sille aina ns. sattuu ja tapahtuu (* vaikka yhtään mitään ei todellisuudessa olisi tapahtunutkaan...).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten luit tämän asian aivan väärin? Minä en juoksuta koiraani vapaana juuri tästä syystä. Minä huolehdin siitä, että kukaan ei lähesty tai koske koiraani, joten silloin se ei ole vapaana eikä kytkettynäkään ilman koppaa paikassa, missä en pysty asiaa varmistamaan. Se ei ole sivullisten vastuulla osata käsitellä koiraani, vaan minun vastuullani koiran omistajana.
No, et huolehtinut. Ja taisi kuitenkin olla irti tai sitten pitkässä juoksuhihnassa. Sinun oma moka, pidä jatkossa lyhyessä hihnassa ja kuonokopan kanssa, kun et pysty hallitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä kuitenkaaan onnistunut kun koira sivullista puri. Jos koirasi oli kiinni niin mitä tarkoitat kun sanot että sait sen kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä tuosta avauksestasi pystyi päättelemään, että olet juoksuttanut koiraa vapaana tai koira on sinulta karannut (molemmat sinun virheitä), koska sivullisen on täytynyt yrittää ottaa koiraasi kiinni. Ja et todellakaan ole huolehtinut, että koirasi ei pääse sivullisia puremaan, jos se on sivullisia purrut. Toivottavasti se sivullinen tekee rikosjutun ja sinulta otetaan se koira pois. Se nimenomaan olisi sinun vastuullasi käsitellä sitä koiraa ja sinä et tunnu homma osaavan, etkä ole vastuullinen!
Tämä haiskahtaa provolta. Olen kuitenkin itse ollut tilanteessa, jossa täysin vieras ihminen ei usko, että koirani ei pidä vieraista. Koira oli hihnassa. Tämä vieras alkoi kävelemään kanssamme samaa tahtia, eikä lähtenyt pyynnöistä huolimatta pois. Yritti vain lässyttää koiralle. Koira oli todella levoton ja pelkäsin, että oikeasti näykkäisee vaikka ei aggre olekaan. Lopulta nappasin koiran syliin ja puolijuoksin pois tilanteesta.
Kumpi tuli purruksi, sivullinen vai koirasi?
0/5 ja keksi parempaa satuilua.