Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ison omaavana saan vähemmän seksiä

Vierailija
08.03.2024 |

Vaimo suostuu yhä harvemmin. Kuuluu sattuu, eikä siksi nauti. Anaalia en ole päässyt kokeilemaan koskaan. Vieraissa en halua enkä jaksaisikaan käydä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on iso, niin sitä pitää osata käyttää. Jos ei osaa, niin hyvin helposti naiselta loppuu into. Tietenkin muitakin syitä on, vaikea sanoa mistä ap:n tapauksessa on kyse. 

Joo ja ihan itsensäkin takia sitä pitää osata käyttää, tietenkään ei halua satuttaa naista, mutta ottaa se kipeää myös miehelle (ainakin mulle) tehdä heti nopeita työntöjä. Itse teen niin, että työnnyn pimppiin hitaasti ja jään paikoilleen. Suutelemme ja totuttelemme. Ja sitten kun pystyy, niin kiihdyttää. Olen huomannut, että visuaalisesti se on hänestä kiihottavan näköinen, ainakin puoliksi ja täysin erektiossa. Hän haluaa koskettaa sitä usein, eikä mulla tietenkään ole mitään sitä vastaan. Mulla nousee vielä ihan pystyyn ja näyttäähän se toki itsestäkin isolta.

Kuulostaa just siltä et antaisin Max kerran kuussa. Ei vaan jaksaisi.

Parhaat seksikokemukset itsellä sellaisia että mies repii vaatteet eteisessä pois työntyy sisään ja 3 min homma on ohi.

Intohimo ja halu 

Vierailija
22/50 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on iso, niin sitä pitää osata käyttää. Jos ei osaa, niin hyvin helposti naiselta loppuu into. Tietenkin muitakin syitä on, vaikea sanoa mistä ap:n tapauksessa on kyse. 

Joo ja ihan itsensäkin takia sitä pitää osata käyttää, tietenkään ei halua satuttaa naista, mutta ottaa se kipeää myös miehelle (ainakin mulle) tehdä heti nopeita työntöjä. Itse teen niin, että työnnyn pimppiin hitaasti ja jään paikoilleen. Suutelemme ja totuttelemme. Ja sitten kun pystyy, niin kiihdyttää. Olen huomannut, että visuaalisesti se on hänestä kiihottavan näköinen, ainakin puoliksi ja täysin erektiossa. Hän haluaa koskettaa sitä usein, eikä mulla tietenkään ole mitään sitä vastaan. Mulla nousee vielä ihan pystyyn ja näyttäähän se toki itsestäkin isolta.

Kuulostaa just siltä et an

Juuri näin.  Siinä vaiheessa kun esileikki loppuu on saatava oikein kunnolla ja kovaa. Metri melan kanssa tuo ei onnistuisi ikinä.

N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin fysiologisesti g piste sijaitsee 5-7cm syvyydessä.  Tämän jälkeen on aikalailla tyhjää tai tarpeeksi syvälle mentäessä kipua tarjolla.

No tutkimusten mukaan eniten emättimessä on hermopäitä ja hermoja lähellä emättimen pohjalla, kohdunkaulan takana. Se nyt vaan sattuu olemaan fakta. Toki hinkkaahan iso ja varsinkin jos on vielä paksu, kaikkia hermopäitä emättimen suulta pohjaan. Toki on naisesta kiinni. Oma vaimo saanut kaikki orgasminsa aina kullini hankaamassa pillun pohjaa ja samalla tietysti klitorista. Ei ole koskaan tykännyt puolisääreen naimisesta. On kuulemma hänelle yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
24/50 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina haukutaan pikkupiliä. Mutta tuntuu se toisaalta paremmalta kuin paikat repivä vaalruusin lenkki.

Vierailija
25/50 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin fysiologisesti g piste sijaitsee 5-7cm syvyydessä.  Tämän jälkeen on aikalailla tyhjää tai tarpeeksi syvälle mentäessä kipua tarjolla.

No tutkimusten mukaan eniten emättimessä on hermopäitä ja hermoja lähellä emättimen pohjalla, kohdunkaulan takana. Se nyt vaan sattuu olemaan fakta. Toki hinkkaahan iso ja varsinkin jos on vielä paksu, kaikkia hermopäitä emättimen suulta pohjaan. Toki on naisesta kiinni. Oma vaimo saanut kaikki orgasminsa aina kullini hankaamassa pillun pohjaa ja samalla tietysti klitorista. Ei ole koskaan tykännyt puolisääreen naimisesta. On kuulemma hänelle yhtä tyhjän kanssa.

Lähde tutkimukseen?

Pohjaan panemisessa vaikuttaa myös naisen oma fysiologia. Jotkut valittavat jo normaalin kokoisen peniksen olevan liian pitkä koska pohja osumat aiheuttavat viiltävää kipua 

Kuinkas pitkä naisen emätin on?

Vierailija
26/50 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse itselleni vastaten n10-12cm. Pohjaan osuu keskimääräisellä suomalaisella meisselillä asennosta riippuen.

Vierailija
27/50 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso löytyy myös. Moni kieltäytyi nuorempana seksistä kokoni takia, aloittaminen on ollut todella hidasta joka kerta, ja yhdyntätiheys ei ole ollut 15 vuotta kanssani olleen vaimoni kanssa tyyliä kani. Joskus humalassa möläytti aikanaan, että minulla on liian iso. 

On se komea, eikä ole peniskateutta ollut koskaan, koska omani on isompi kuin 99% missään näkemistäni kaluista. Mutta ei tämä elämä pelkkää juhlaa ole oikeasti tosi ison kanssa. Tämä on totta, ei mikään pienikaluisen fantasia. Joskus olen miettinyt, että millaista olisi omata keskikokoinen. En vaihtaisi silti, sattuu olemaan tällainen jalkovälissä, ja siihen itse tottunut.

Vierailija
28/50 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isosta ole paljon hyötyä kuin narsistille. Ap on aivan oikeassa, vaimoni antoi korkeintaan kaksi kertaa viikossa. Eron jälkeen seurustelukumppaneista puolet karsiutui jo vehkeiden eriparisuuden vuoksi. Lisäksi isoa arvostavat ripustautuivat liiaksi, vaikka muuten ei natsannut. Kaiken kukkuraksi sana lähti kiertämään, enkä viitsi enään pienessä kaupungissa baariin, kun kaikki bimbot yrittävät tarttua lahkeeseen.

Vierailija
29/50 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se enää saa orkkuja sun kullillasi. Koetapa taas pysyä faktoissa.

Vierailija
30/50 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Itsellänikin oli siinä teini-iän paikkeilla tyttökaveri jolla oli todella tiukka pi llu ja minulla puolestaan selkeästi keskiarvoa paksumpi siitin. Yhtyminen aiheutti hänelle lähinnä kipua ja itkun tihrustamista joten meidän oli erottava, vaikka kemiat kohtasikin muuten loistavasti.

Vierailija
31/50 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut samallai, sitä tykätään katsella ja hämmästellä mutta en saa panoaikaa niin pal ku tarveis. Naiset kauhistuu eik päästä sisään eikä kaik ees ot suihin. Paitsi siiderivalaat ja löysät lortot, niille mullakin o liian pien

Kertoo kaiken sun "kokemuksesta" seksin saralla kun kuvittelet painon vaikuttavan pillun kokoon löysentävästi. 

Vierailija
32/50 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vain 17 cm, mutta sekin on liian pitkä nykyiselle naisystävälleni.

Vierailija
33/50 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks nää kiinnostaa nykyään yhtä paljon kuin kilo paskaa. Seuraa kyllä saisi. Itsellä ei kiinnosta .. se riskitaakka. 

Vierailija
34/50 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole muuttuneet jutut täällä mihinkään viime kerrasta...

En muuten antanut ex aviomiehelle oikeastaan ikinä seksiä viimeisen 3v aikana. Alkoi ärsyttää kun hän oletti olevansa Jumalan lahja minulle kun luoja oli suonut hänelle ison peniksen.. harmi vaan ettei luoja antanut käyttöohjeita mukaan.

Vierailija
35/50 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih,miehet toteaa ettei halua toista kertaa yhtä löysää...pitikin tehdä lapsia...:(

Vierailija
36/50 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse itselleni vastaten n10-12cm. Pohjaan osuu keskimääräisellä suomalaisella meisselillä asennosta riippuen.

Naisten emättimet (6-12cm) ovat kiihoittuneina ja laajentuneina kasvaneet tuplaten, joten ovat siten 12-24cm syviä. Keskiverto tutkimusten mukaan 15-17cm. Siten jos omassa pillussa iso sattuu, tai ei yletä riittävän pitkälle, ei ole kullissa vikaa, vaan sopivuusongelma.

Lisäksi emättimen muotoja on 5 erilaista, joten jokaisen naisen pillu on vähän erilainen. Tuossa kopioitu wikistä:

Emätin on muodoltaan putkimainen. Sen koko ja muoto vaihtelevat kuitenkin yksilöllisesti, mikä voi aiheuttaa esimerkiksi sen, että sama yhdyntäasento tuntuu eri naisista erilaiselta. Emättimessä on tunnistettu viisi perusmuotoa sen mukaan, millä tavoin emätin laajenee pohjukkaa kohti: tasalevyinen, kartiomainen, kurpitsansiemenen muotoinen, sydämen muotoinen ja etanan muotoinen

Vierailija
37/50 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia voidaan testata. 

Seksinhakuilmoitukseen laitetaan kuva isomunaisesta ja pienimunaisesta.

Sitten katsotaan kumpaa kohtaan tulee enemmän kiinnostusta

Vierailija
38/50 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih ei, multa saisi laaturakastelua. Sopivan tiukka mutta isoa rakastava 

Vierailija
39/50 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voih ei, multa saisi laaturakastelua. Sopivan tiukka mutta isoa rakastava 

Voisi siten olla samanlainen pillu kuin vaimollani, kapea ja syvä. Tiukka sovitus isolle.

Vierailija
40/50 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kuulla, miltä naisista tuntui, kun näkivät ensi kertaa uuden poikaystävän tai yhden yön miehen valtavan elimen. Oliko uhka vai mahdollisuus? Kääntyikö alkujärkytys himokkaaksi kiinnostukseksi? Tuliko pakottava ajatus, että tuon haluan kokea sisälläni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi